Методичні матеріали "Формуюче оцінювання при вивченні біографії письменника"

Про матеріал

Представлені матеріали створені для використння на уроках української літератури у 10-11 класах (зарубіжної літератури).

Пропонується універсальна структурована форма документу "Портрет письменника", укладеного з урахуванням чинної програми зовнішнього незалежного оцінювання.

Надається зразок формуючого самооцінювання результатів створення проекту "Портрет письменника" за рівнями навчальих досягнень та бальною системою.

Вище описані форми роботи здобувачів освіти можна використовувати як на уроці, так і при виконанні домашнього завдання.

Перегляд файлу

Назва:   Форма оцінювання  результату проекту з теми «Портрет письменника».

Освітній рівень: Старша школа.

Опис: Форма оцінювання призначена для самооцінювання результату роботи за проектом «Портрет письменника» учнями старших класів. («Портрет письменника» - проект, що використовується для структурованого, поаспектного подання інформації про життєвий і творчий шлях письменника).

Ключові слова: Історія, дослідження, друкована публікація.

Інструкція: Коли ви працюєте над друкованою публікацією «Портрет письменника», використовуйте структуру документа «Портрет письменника» (додається) та  спирайтесь на  критерії форми, представленої нижче, що допоможе вам виконати роботу краще.

Навчальні предмети:  Українська література.

Вид оцінювання: Друковані публікації.

Навчальний рівень

високий

достатній

середній

початковий

Оцінювання за бальною системою

10-12

7-9

4-6

1-3

Тема

Описана мною біографія містить усі необхідні елементи, визначені структурою  документа «Портрет письменника»,  підпорядкована програмі ЗНО.

Описана мною біографія містить майже всі необхідні елементи, визначені структурою  документа «Портрет письменника»,  окрім кількох, підпорядкована програмі ЗНО.

Моя публікація фрагментарно відповідає встановленій формі «Портрета письменника».

Моя публікація не розкриває індивідуальні біографічні та творчі особливості письменника

Ретельність розробки

Я включаю багато відповідних, добре прописаних, конкретних подробиць і фактів, які ілюструють життєвий і творчий шлях письменника, його внесок у розвиток української літератури та українського життя.

Я включаю деталі і подробиці, які пов’язані з  обраною мною темою.

 

Я включаю декілька відповідних описів, які пов’язані з  обраною мною темою, але деякі з них занадто загальні без конкретних прикладів і фактів.

Описана мною біографія дуже загальна, без конкретних прикладів і фактів.

Інтерпретації

Я використовую свій особистий досвід та знання, щоб зробити доцільні зв’язки з думками інших людей про героя моєї публікації і роблю стосовно цієї людини продумані висновки. 

Я роблю певні продумані  висновки про людину з описуваної мною  біографії.

Я роблю деякі певні продумані  висновки про людину з описуваної мною  біографії.

Моя біографія містить тільки факти про героя, якого я описую. Мої описи не розміщені в логічному порядку або не суттєві.

Мова

Я використовую цікаві, конкретні і переконливі слова в моїй біографії, щоб пояснити, чому моя тема така важлива.

Я використовую цікаву мову в моїй біографії.

Я використовую звичайну мову в моїй біографії.

Я пишу заплутано і непослідовно про мого героя.

Джерела інформації

Я використовую багато джерел для написання біографії.

Я використовую більше двох  джерел для написання ї біографії.

Я використовую одне чи два джерела для написання біографії.

Я не використовую ніяких джерел.

Посилання на використані джерела

Я наводжу всі використані  джерела  і форматую їх правильно.

Я наводжу більшість використаних  джерел правильно.

Я наводжу деякі з використаних  джерел правильно.

Я не наводжу ніяких використаних  джерел правильно.

Письмо

Я використовую цікаві, зрозумілі, конкретні речення, щоб представити всім мого героя.

Я використовую конкретні чіткі речення в біографії.

Я намагаюся  використовувати конкретні чіткі речення в упорядкованій мною  біографії, але деякі її частини неконкретні.

Мова упорядкованої мною біографії розпливчаста і незрозуміла.

Представлення тексту

Я використовую інструменти для форматування текстів, щоб краще показати, що важливе в текстах про героя мого повідомлення.

Я використовую деякі інструменти для форматування текстів, щоб зробити мою публікацію привабливою.

Я намагаюся використати один чи два інструменти для форматування текстів, щоб зробити мою публікацію кращою.

І не намагаюся використовувати інструменти форматування.

Грамотність

Скомпонований мною текст  не має ні граматичних, ні орфографічних помилок, а також синтаксичних помилок.

Матеріал викладений логічно, повною мірою.

Скомпонований мною текст  має лише декілька граматичних чи орфографічних помилок, а також незначні синтаксичні помилки.

Скомпонований мною текст має граматичні, орфографічні, синтаксичні помилки, порушена логічна  та хронологічна послідовність.

Скомпонований мною текст має багато граматичних, орфографічних, синтаксичних помилок, порушена логічна  та хронологічна послідовність.

 


СТРУКТУРА ДОКУМЕНТА «ПОРТРЕТ ПИСЬМЕННИКА»

 

 

 

ПОКАЗНИК

ХАРАКТЕРИСТИКА

  1.  

ПРІЗВИЩЕ

 

 

  1.  

ІМЯ

 

 

  1.  

ПО БАТЬКОВІ

 

 

  1.  

РОКИ ЖИТТЯ

 

 

  1.  

МІСЦЕ НАРОДЖЕННЯ

 

 

  1.  

ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ

 

 

  1.  

ПСЕВДОНІМ

 (якщо є)

 

  1.  

Рід літературної діяльності (прозаїк, поет, драматург)

 

  1.  

Громадянська діяльність (видавець, літературні чи громадські організації тощо)

 

  1.  

Перший твір

Основні твори

 

 

 

 

 

  1.  

Твір, винесений  на ЗНО

 

 

  1.  

Цікаві факти із життя

 

 

 

 

 

  1.  

Відомі вислови письменника

 

 

 

 

 

 

  1.  

Вислови про письменника

 

 

 

 

 

 

  1.  

Значення творчості для розвитку літератури

 

  1.  

Інше

 

 

 

 

doc
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку