Методичні матеріали."Навчання англійської мови із застосуванням ігрових технологій."

Про матеріал
В данній статті я підкреслюю важливість вивчення англійської мови в сучасному суспільстві та досліджую ефективність використання ігрових технологій на уроках англійської мови.
Перегляд файлу

Навчання англійської мови із застосуванням ігрових  технологій.

 

           Нині українська школа активно реформується. Ці зміни особливо значні в системі мовної освіти. Зміст викладання англійської мови, як системи знань, умінь та навичок має сприяти розвитку мовних компетенцій учнів, формуванню світогляду, моралі та поведінки, готуючи до життя в багатокультурному суспільстві.

Інтенсифікація         навчального         процесу      вимагає       пошуку       та використання нових форм, методів та технологій викладання й навчання, засобів підтримки в учнів інтересу до навчання.

В сучасному суспільстві, світовій економіці та міжнародних відносинах відбуваються глибокі зміни. Розвинене суспільство вимагає від громадян цивілізації певної культури в усьому, у тому числі культури мовлення та спілкування, а також необхідність в оволодінні мовами.

 Англійська мова займає особливе місце серед шкільних дисциплін. Англійська мова вважається інтернаціональною мовою та вивчається в багатьох країнах світу. Вивчення англійської мови формує творчі здібності учнів, їх світогляд, тобто сприяє вихованню високоморальної особистості, що є основною метою навчання. Ця мета може бути досягнута тільки за умови, якщо в процесі навчання сформований інтерес до знань.

Сформувати стійкий інтерес до знань допомагають саме ігрові технології навчання. Якщо говорити про ігрові технології, то на мою думку, такі методи роботи допомагають досягти високої результативності, та пробуджують інтерес до навчання. Застосовуючи різні технології в свій роботі, я зрозуміла, що саме ігрові прийому мотивують учнів вивчати іноземну мову та долати труднощі під час вивчення мови. Не слід забувати, що гра - одна із важливіших компонентів успішного розвитку дитини. Гра допоможе викликати в учнів позитивні емоції, задоволення та налаштує учнів на вивчення нового матеріалу, або допоможе закріпити вже знайомий матеріал. За допомогою гри: розвивається інтерес до іноземної мови та відбувається перше зіткнення з мовним світом іншої країни; легше зосередити увагу учнів, залучити їх до активної роботи; з’являється можливість активно мислити, розширювати творчі здібності під час виконання завдань, розвивати здібності, закладені в дитині від природи.

          Гру можна використовувати на різних етапах уроку: -вивчення нового матеріалу; - закріплення; - перевірки знань, умінь, навичок. Гра є ефективним засобом навчання,що охоплює різні види мовленнєвої діяльності (слухання,говоріння,читання,письмо).            Ігри поділяються на:

-            ігри на засвоєння літер і знаків транскрипції;

-            ігри на звуковий аналіз слів;

-            ігри на введення лексичних одиниць;

-            ігри на закріплення лексичних одиниць;

-            ігри на розвиток навичок читання; 

-            ігри на розвиток письма; 

-            ігри на розвиток усного мовлення;

-            ігри на розвиток навичок аудіювання.

 

Важливим елементом у вивченні англійської мови є фонетичні ігри. Мета фонетичних ігрових вправ – це удосконалення вміння чітко та виразно вимовляти кожен звук, слово, володіти різними темпами мовлення. Гра «Прогулянка», «Поклич мене» Орфографічні ігри Гра «Чергова буква» Мета: формування навичок усвідомлення місця букви в слові.

Також в своїй роботі з учнями часто використовую граматичні та лексичні ігри. Граматичні ігри використовуються з метою набуття граматичних навичок, правильного вживання артиклів, прийменників із займенниками, та ін.. Гра «Як це робиться?», «Давайте хвалитись», «Шпигунське послання». Основною метою лексичних ігор є формування навичок монологічного та діалогічного мовлення. Цьому сприяє атмосфера колективного спілкування на основі комунікативної ситуації. Гра «Гість у домі», « Гра з м’ячем», « Відгадай задуманий предмет», «Екскурсія до зоопарку», «Ланцюжок».

 Надзвичайно ефективною, на мою думку, в процесі навчання англійської мови є рольова гра. Це один із ефективних засобів вирішення проблеми навчання іншомовного спілкування. Це умовне відтворення її учасниками справжньої практичної діяльності людей, створення умов реального спілкування.  На своїх уроках, з метою такої взаємодії, а також з метою формування комунікативних навичок іноземною мовою,  я використовую метод моделювання життєвих ситуацій. Учні готують діалоги, уявляючи себе в різних життєвих ситуаціях, наприклад « В магазині», «В ресторані», «Розмова з другом про плани на вихідні», «Інтерв’ю із зіркою» та інші.

Рухливі ігри використовую  особливо в молодших класах, які сприяють розвитку головного мозку . Коли ж учні стомлені, їм доцільно запропонувати рухливу гру. Проте слід пам’ятати, що окремі ігри занадто збуджують емоції дітей, надовго відволікають їх від мети уроку.

Використовуючи ігрові прийоми в своїй роботі з учнями я переконалась , що лише створивши позитивну іншомовну атмосферу, задавши активний темп уроку та наблизивши його до комунікативно-ігрової моделі заняття, можливо зацікавити та навчити дитину.

Знання англійської мови необхідне в сьогоднішньому глобалізованому світі. Більшість дітей сьогодні не тільки знайомі, але і відчувають себе комфортно, спілкуючись з іншими дітьми за допомогою відео кліпів, чатів, фото і постів в соціальних мережах. Це не технологічні нововведення, а, подібні до мови, засоби щоденного спілкування з іншими дітьми, створення чогось нового і навіть поліпшення світу. Тому й необхідним для сучасного вчителя вважаю вміння вільно користуватися новітніми інформаційними технологіями та «йти в ногу з часом». 

pdf
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку