Характеристика результатів навчання |
Рівні |
||||||||
Високий
|
Достатній |
Середній |
Початковий |
||||||
І |
ІІ
|
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
||
Мистецтво
|
|||||||||
МИО 1 |
Створює художні образи різними засобами і способами, імпровізує в різних видах мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО 2 |
Сприймає, розуміє, інтерпретує твори мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО 3 |
Самовиражається через художньо – творчу діяльність та різні види мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
Фізична культура
|
|||||||||
ФІО 1 |
Займається руховою активністю, фізичною культурою та спортом |
|
|
|
|
|
|
|
|
ФІО 2 |
Виконує фізичні вправи для підвищення рівня фізичної підготовленості |
|
|
|
|
|
|
|
|
ФІО 3 |
Дотримується правил безпечної і чесної гри, вміє боротися вигравати і програвати… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рекомендації вчителя _____________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропущених днів _____________ Підпис учителя _____________
Побажання батьків (інших законних представників) ___________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(будь ласка, заповніть та поверніть цей примірник до школи)
Підпис батьків (інших законних представників) _______________________
Керівник закладу освіти ___________________ ________________
(підпис) (ПІБ)
М.П.
СВІДОЦТВО _________________________________ ДОСЯГНЕНЬ ________________________________ ________________________________
(назва закладу освіти)
__________________________________________________________________
(ім’я та прізвище учня/учениці)
202 – 202 навчальний рік____ клас_
Характеристика наскрізних умінь |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує уваги і допомоги |
||||||||||
І- І семестр, ІІ – ІІ семестр |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
||||||
Виявляє інтерес до читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Знаходить у тексті відповіді на свої запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Осмислює прочитане |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Висловлює власну думку письмово |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Аналізує інформацію, отриману з різних джерел |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Оцінює достовірність інформації |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Ставить цікаві запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Добирає аргументи для обґрунтування власної думки |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Виявляє творчість у навчальній діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Пропонує нові ідеї |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Виявляє ініціативність |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Несе відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Керує своїми емоціями |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Приймає самостійні рішення, оцінюючи можливі ризики |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Знаходить успішні шляхи вирішення проблемних завдань та ситуацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Доброзичливо ставиться до інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Бере участь у житті класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Пропонує нові ідеї |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Виявляє ініціативність |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Несе відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Керує своїми емоціями |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Приймає самостійні рішення, оцінюючи можливі ризики |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Характеристика результатів навчання |
Рівні |
|||||||||||||
Високий
|
Достатній |
Середній |
Початковий |
|||||||||||
І |
ІІ
|
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
|||||||
Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання)
|
||||||||||||||
МОВ 1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МОВ 2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МОВ 3.1 |
Створює письмові висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МОВ 3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МОВ 3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МОВ 3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МОВ 4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Українська мова, як державна, мова національної меншини або корінного народу (мова вивчення)
|
||||||||||||||
УМД 1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
УМД 2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
УМД 3 |
Взаємодіє з іншими письмово |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
УМД 4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Іноземна мова
|
||||||||||||||
УМД 1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
УМД 2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
УМД 3 |
Взаємодіє з іншими письмово |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
УМД 4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Математика
|
||||||||||||||
МАО 1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАО 2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАО 3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАО 4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАО 4.2 |
Встановює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАО 4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАО 4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАО 4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАО 4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАО 4.7 |
Вимірює величини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
МАО 4.8 |
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
||||||||||||||
Характеристика результатів навчання |
Рівні |
|||||||||||||
Високий
|
Достатній |
Середній |
Початковий |
|||||||||||
І |
ІІ
|
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
|||||||
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
||||||||||||||
ПРО 1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ПРО 2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює інформацією природничого змісту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ПРО 3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ПРО 4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
СЗО 1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
СЗО 2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
СЗО 3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
СЗО 4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ГІО 1 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ГІО 2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ГІО 3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ГІО 4 |
Розповідає про минуле і сучасне |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ГІО 5 |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ГІО 6 |
Поважає права і свободи свої та інших людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ГІО 7 |
Усвідомлює себе як громадянина України |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ГІО 8 |
Дотримується принципів демократичного громадянства |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Технології (зокрема, в інтегрованому курсі «Я дослідую світ»
|
||||||||||||||
ТЕО 1 |
Втілює творчий задум у готовий виріб |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ТЕО 2 |
Турбується про власний побут |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ТЕО 3 |
Ефективно та екологічно використовує природні матеріали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ТЕО 4 |
Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Інформатика
|
||||||||||||||
ІФО 1 |
Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює інформацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ІФО 2 |
Створює інформаційні продукти та програми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ІФО 3 |
Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і комунікаційних технологій та цифрових пристроїв |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ІФО 4 |
Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
||||||||||||||