Методичні прийоми "55 секретів сучасного уроку"

Про матеріал

Школа починається з учителя. А вчитель починається з УРОКУ. Це аксіома, бо не потребує доведення. Сьогодні, коли в нашій країні відбуваються освітянські зміни, можна почути багато думок, яким має бути сучасний учитель. Одні стверджують, що справжній педагог повинен бути науковцем, інші кажуть, що він має бездоганно знати предмет, який викладає. Міністерство "визнає" тих, хто плекає "олімпійців". Критеріїв для «сучасності» є дуже багато. Безумовно, всі вони дуже важливі. Для мене найголовніше – це урок. Урок, якого з нетерпінням чекають учні, незважаючи на складні теми чи відсутність засобів для навчання. Урок, на якому дітям цікаво, весело, здорово. Урок, який дає знання, відточує вміння, робить дитину щасливою!

Пропоную методичні прийоми та вправи для проведення сучасного ЦІКАВОГО уроку. Їх можна вик5ористовувати на будь-яких етапах уроку для викладання будь-якого предмету.
Перегляд файлу

 

 

 

 

(з досвіду використання на уроках  фізики та інформатики)

Секрет 1

   «Культура та виховання розпочинається з привітання». Конкурс привітань з учителем англійською, німецькою, польською, італійською, українською мовами.

- Hello!

- Good morning!

-Hi!
- GutenMorgen!

 

 

 

 

 

 

 

Секрет 2

Перегляд короткометражних мультиплікаційних сюжетів: обговорення, визначення головної ідеї  та зв’язку з уроком.

2-4 кл.

https://www.youtube.com/watch?v=en02cBa6wMs

5-11 кл.

https://www.youtube.com/watch?v=rb4dDqV5l_0

5-11 кл.

https://www.youtube.com/watch?v=JmO3EeILFYY

2-11 кл.

https://www.youtube.com/watch?v=xV-GxSBRoNQ

2-11 кл.

https://www.youtube.com/watch?v=EH7cOP83rGk

 

Секрет 3

Серед запропонованих історичних фактів «Цей день в історії» виписати одне слово (словосполучення), яке може мати відношення до уроку.

30 січня, урок фізики «Будова атома», 9 клас

2004 р. – було створено першу статтю української вікіпедії про атом;

1904 р. – народився Антон Комар, український фізик;

1923 р. – народився Леонід Гайдай, радянський кінорежисер українського походження, майстер чудового гумору і хорошого настрою;

Завдання: виписані ключові слова об'єднати у змістовне речення.

 

Секрет 4

Почнемо урок із цікавого.

Урок фізики «Світлові явища», 7 клас

Переглянути фізичні явища, вибравши зайве. Пояснити відповідь, отримавши бонусний бал.

http://cikavo.com/images2/2008/08/14/img_1235196506.gif 

 

 

 

 

 

 

 

http://nikor.com.ua/wp-content/uploads/2013/06/6969.jpgМісячна веселка

 

 

 

 

 

Міраж

 

http://canadianletters.com/journey/wp-content/uploads/2010/01/parhelion.jpg 

 

 

 

 

 

 

Гало

 

http://molomo.com.ua/img/cloud.jpg 

 

 

 

 

Пояс Венери

http://nvk36.dnepredu.com/uploads/editor/3253/103310/blog_12288/images/94.jpg

 

Рослинний дощ

http://interests.at.ua/pub_images/int8.jpg

Двоопуклі хмари

Секрет 5

«Математична розминка»

Склади цифри сьогоднішньої дати, додай їх, утворивши однозначне число. Назви відповідну кількість інформатичних термінів та отримай бонус до самостійної роботи.

Тема «Комп'ютерні мережі», 9 клас

Дата 04.02.2016

0+4+0+2+2+0+1+6 =15=1+5=6

  1. Комп'ютерна мережа
  2. Сервер
  3. Клієнт
  4. Глобальна мережа
  5. Локальна мережа
  6. Архітектура мережі.

Секрет 6

«Розумний крокодил»

Один з учнів або декілька (обираємо тих, хто першим відгадав слово) показує слово. Відгадані терміни записуємо на дошці. Завдання: знайти зайве.

Тема «Механічний рух», 7 клас

Час, швидкість,шлях, середня швидкість, період обертання, секунда, частота.  

Секрет 7

«Володар найкращої пам'яті».

На столі лежать прилади, накриті серветкою. Знімаючи її, учитель  пропонує озвучити їх назви. Потім, накривши їх, дає завдання  записати назви в зошит. Викликає до дошки для перевірки одного з учнів.

Тема «Електричний струм», 9 клас

Амперметр, вольтметр, ключ, джерело струму, резистор, динамометр, реостат.  

Завдання: намалювати позначення приладів, визначити зайвий.

Секрет 8

«Фантазер» (елементи ейдетики).

Учитель пропонує учням слова, записані на дошці. Через 10-20 с. потрібно запропонувати змістовну розповідь, складену з цих слів.

Тема «Лінза», 7 клас

Олівець, лінійка, флешка, транспортир, лінза, зошит,ключі, магніт, око.

Я відкрив ключами двері і взявся за уроки. Мені потрібно було олівцем та транспортиром намалювати лінзу в зошиті. На око я визначив, що малюнок був реальний. Склавши портфель, не забув про флешку. І мене, як магнітом, потягнуло на кухню.

Секрет 9

«Фізичне побажання»

Вибрати слово з теми, яку ми вивчаємо та скласти  речення-побажання на сьогоднішній урок.

Тема «Механічна робота. Енергія», 7-8 клас

Нехай робота, виконана на уроці надасть енергії та позитиву.

Секрет 10

«Прислів'я на новий лад»

Учитель пропонує пригадати українські прислів’я та приказки та записати одне з них у зошит. За кілька хвилин потрібно «осучаснити» його, використавши інформатичні терміни.

Голова без розуму, що ліхтар без свічки

Комп'ютер без програми, що ліхтар без свічки.

 

Секрет 11

Ця вправа проводиться, зазвичай, на першому уроці кожної пори року. Учням пропонується  записати в зошит слово-асоціацію до слова, що відповідає порі року, а через тире інформативне (фізичне) слово.

Тема «Тиск», 7-8 клас

Весна:  сонце – сила

Секрет 12

«Кольоровий диктант».

Учитель диктує різноманітні кольори, на першу літеру яких потрібно записати фізичні (інформативні слова) з попередньої теми.

Тема «Текстовий процесор», 6 клас

  1. Джинсовий - документ
  2. Шоколадний - шаблон
  3. Темно-лазурний - текст
  4. Персиковий – процесор
  5. Рожевий – рядок назви
  6. Фіолетовий - форматування
  7. Аметистовий - абзац
  8. Коричневий - клавіатура
  9. Білий - блокнот
  10. Малахітовий – меню

Перевіряємо та оцінюємо.

 

Секрет 13

«Солодка парочка».

Учитель диктує слова, учні записують утворені змістовні словосполучення з теми, що вивчається.)

Тема «Постійні магніти. Магнітне поле Землі»,           9 клас.

  1. Постійний … (магніт).
  2. Магнітний … (полюс).
  3. Силові … (лінії).
  4. Правило … (свердлика).
  5. Залізні … (ошурки).
  6. Магнітне … (поле).
  7. Дослід … (Ерстеда).
  8. Штабовий, підковоподібний (магніт).
  9. Концентричні … (кола).
  10.  Напрям … (струму).

 

Секрет 14

«Народ скаже, як зав'яже».

Учитель диктує прислів’я та приказки. Завдання: виписати слова, які мають відношення до теми уроку за схемою «назва – позначення».

Тема «Механічна робота», 7, 8 клас

  1. Без діла слабіє сила.
  2. Де руки й охота, там скоро робота.
  3. Час не кінь: не підженеш та й не зупиниш.
  4. Ноги годують швидкого коня, а людину насичують добрі діла.
  5. Хто спішить, той людей смішить.

Відповідь:

  1. Сила, F
  2. Робота, А
  3. Час, t
  4. Шлях, S
  5. Швидкість, V

 

Секрет 15

«Дровсорк»

Назва означає – «кросворд» навпаки. Доцільно використовувати тоді, коли учні вдома опрацьовують текстовий матеріал. На дошці або на слайді пропонується до уваги учнів записані відповіді на запитання. Завдання: скласти запитання, відповіддю на які будуть записані слова, словосполучення, означення.

Тема «Електричний струм у рідинах», 9 клас.

  1. Вільний електрон.
  2. Метали.
  3. Твердий, рідкий, газоподібний.
  4. Атом.
  5. Протон, нейтрон.
  6. Впорядкований рух вільних електронів.
  7. Позитивний, негативний йон.
  8. Ядро.
  9. Задача.
  10.  Кислота, луг, основа.

Секрет 16

«Змістовний ланцюжок»

Учні в парах (четвірках) отримують слово, з якого потрібно утворити ланцюжок

Слово – словосполучення – речення.

Тема «Електронна пошта»

Лист - електронна пошта – Щоб надіслати електронний лист, треба знати е-mail.

 

Секрет 17

«Акродиктант»

Такий короткий диктант можна запропонувати перед написанням контрольних, практичних робіт. Той, хто правильно виконав завдання, може отримати бонусний бал.

«Текстовий процесор», 6 клас

  1. Програма Word – це текстовий… .
  2. Внесення змін у текст називають … .
  3. Послідовність символів, обмежена  Enter.
  4. Текст може мати червоний, синій, зелений…
  5. Документи, з якими працюємо … .
  6. Запишіть літеру и.
  7. Запишіть предмет на літеру «ч».
  8. Літера, яка на панелі інструментів визначає напівжирне написання.
  9. Літера, яка на панелі інструментів відповідає за колір шрифту.

Відповідь.

  1. Процесор.
  2. Редагування.
  3. Абзац.
  4. Колір.
  5. Текстовими.
  6. И.
  7. Чашка.
  8. Н.
  9. А.

 

 

Секрет 18

«Загадковий диктант»

Записати відповіді до загадок.

«Світлові явища»

  1. Таємничі, дивовижні вітражі – це в пустелі виникають … (міражі).
  2. Ніжне світло уночі зовсім не зайве, за Полярним колом – це … (Північне сяйво).
  3. Дощ, гроза, а небо темне вони прорізають. І на мить світлом денним пітьму озаряють. (Блискавка)
  4. Піднялися ворота – всьому світу любота. (Веселка).
  5. Яким є, таким покаже і без слів про все розкаже. (Дзеркало).

Визначити зайве, обґрунтувавши відповідь.

 

 

 

Секрет 19

«Цифровий інформатичний диктант»

Цей вид диктанту пропонується в тому випадку, коли діти розпочинають вивчати нову тему і їм необхідно запам’ятати велику кількість нових термінів. Учитель читає запитання або незакінчене речення. Учні шукають відповідь на дошці і записують у вигляді пари чисел: перше – порядковий номер, друге – номер правильної відповіді.

Тема «Комп'ютерні презентації», 5 клас.

Диктант

  1. Сучасний спосіб представлення інформації.
  2. Комп'ютерна презентація складається з … .
  3. Поняття «комп’ютерна презентація» означає… .
  4. Під час комп’ютерної презентації не використовують … .
  5. Слайди комп’ютерної презентації схожі на … .
  6. На слайдах не можна розміщувати … .
  7. Кожний слайд має … .
  8. Властивості слайду - … .
  9. Перший слайд презентації називають  .
  10.  Як називають пристрій, за допомогою якого можна демонструвати презентацію?

На дошці

1 – слайд

2 – плакати

3 – документ

4 – презентація

5 – презентація за допомогою комп’ютера

6 – кадри з фільму

7 – порядок, номер, фон, макет.

8 – проектор

9 – заголовок

10 – титульний.

Правильний код

 


1-4

2-1

3-5

4-2

5-6

6-3

7-9

8-7

9-9

10-8


 

 

Секрет 20

«Час пік»

Використавши пісочний годинник, пропоную учням записати максимальну кількість слів із теми, що вивчалася на попередньому уроці.

 

 

Секрет 21

«Я класна (класний)».

На початку уроку пропоную дітям пограти у гру. Кожен починає рахувати, називаючи номер від 1 до …. . Той, кому випадає число, яке ділиться на 3, або в своєму записі має цифру 3, промовляє «Я класна (класний)». Якщо учень збився, він вибуває з гри, а наступний розпочинає все спочатку. Переможець отримує бонус або оцінку.

 

Секрет 22

«Продовжи речення»

Учитель пропонує учням, об’єднаним у пари, продовжити речення «Учні … класу вже знають…», використавши знання з теми попереднього уроку.

Тема «Поняття моделі», 7 клас

Учні 7 класу вже знають:

  •                   сукупність об’єктів, властивості яких і відношення між якими розглядаються в процесі діяльності, називають предметною галуззю;
  •                   модель – це спрощене подання предмета, істоти, явища чи процесу;
  •                   на уроках інформатики ми розглядаємо інформаційні моделі;
  •                   інформаційні моделі бувають знаковими та вербальними.

 

Секрет 23

«Телеведучий»

   Описати коротко попередній урок, використавши слова-підказки.

Тема «Сили. Рівнодійна», 7-8 клас

Слова-підказки: сила, ньютон, векторна величина, рівнодійна, додати, відняти, графічна задача, двійка, дванадцять.

  • Доброго дня, шановні слухачі. До вашої уваги коротко про події попереднього уроку фізики у 8 класі. Під керівництвом учителя учні вивчили фізичну векторну величину – силу, яка вимірюється у ньютонах. Колективно працювали над графічними задачами, обчислюючи рівнодійну. Тема нескладна, тому учні легко виконували завдання, додаючи та віднімаючи сили. Урок був цікавим, оздоблений «12», «10», «8». Найголовніше – обійшлося без двійок.

 

Секрет 24

«Гусак»

Учитель пропонує ключове слово з теми, що вивчалася на уроці. Разом з учнями записує завдання на урок.

Тема «Алгоритми із повтореннями», 7 клас

А – аналізувати

Л – логічно мислити

Г – говорити правильно

О – об’єктивно оцінювати

Р – результативно працювати

пИ – писати акуратно в зошитах

Т – танцювати під час фізкультхвилинки

М – мишкою працювати.

 

Секрет 25

«Експрес – контроль»

Цю вправу доцільно виконувати на етапі рефлексії. Після вивчення нової теми, закріплення вивченого матеріалу, учитель ставить прості запитання, відповіддю на які є одне слово або словосполучення. Учні записують відповіді  у зошитах. Вчитель вибірково оцінює.

 

 

Тема «Файли і папки», 6 клас

  1. Складова ОС. (Файлова система)
  2. Об'єкт файлової системи? (Папка або файл).
  3. Ім'я файлу складається з … (назви і розширення).
  4. Згруповані файли розміщують у … (папках).
  5. Папка, розміщена всередині іншої папки, називається … (вкладеною).
  6. Кошик – це … (папка).
  7. Bmp, jpg, gif – це … (графічні файли).
  8. Файли і папки зберігаються на …(дисках).
  9. Скінченний упорядкований набір імен, розділених символом «\», утворюють … (шлях до файлу).
  10.  Який файл знаходиться на диску С за вказаним шляхом

С:\Документи\Інструкція.txt? (Інструкція).

 

Секрет 26

«Музична абетка»

Записати тематичні слова, у яких є музичні ноти.

Тема «Комп'ютерні мережі», 9 клас

Доступ, мережа, мікропроцесор, файл, консоль,

модуляція, сітка.

 

Секрет 27

«Закінчи слова»

Цю вправу можна виконувати як на етапі повторення вивченого матеріалу, так і на етапі рефлексії. Учитель читає початок слова, а учні записують його закінчення. Оцінюється вибірково.

 

Тема «Тиск рідин і газів. Закон Паскаля»,

7-8 клас

  1. Пло.. (ща).
  2. Си… (ла).
  3. Горо… (шина).
  4. Нью … (тон).
  5. Ма … (са).
  6. Рі … (дина).
  7. Пас .. (каль).
  8. Гли … (бина).
  9. Гус .. (тина).
  10. Мано … (метр).

 

Секрет 28

«Очманілі рученята»

Намалювати тематичний рисунок з використання основних позначень або символів.

Тема «Електричне коло», 9 клас

Намалювати фізичного українського сніговика, використавши позначення складових електричного кола.

Намалювати схему електричного кола двома руками одночасно.

 

Секрет 29

«Абетковий диктант»

Учитель показує літери в абетці, розташованій на слайді. Діти записують інформатичні (фізичні) слова, які розпочинаються на вказану літеру.

Тема «Текстовий редактор», 4 клас

Д – документ

Р – редактор

В – вікно

Б – блокнот

Ф – файл

К – контекстне меню

З – зберегти

 Роботи оцінюю вербально, використовуючи спеціальний підбір фраз: «Бездоганно», «Чудово», «Добре», «Непогано», «Старайся краще».

 

Секрет 30

«Німий диктант»

Учитель пропонує картинки пристроїв, учні мовчки записують їх назви у зошит.

http://poradu.pp.ua/uploads/posts/2015-07/yakoyu-povinna-buti-kompyuterna-mishka-remont-kompyuternih-mishok_111.jpeghttp://pics.simhost.org/images/80608054fff33741b5c9.jpgТема «Основні складові комп’ютера», 2 клас

  1.                                    2.

 

http://www.ae-project.com/sites/default/files/f/%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D1%8B%D0%B9%20%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA.jpg 

3.

http://elmir.ua/img/143406/3000/2000/monitor_lcd_27_philips_273p3qpyeb_00.jpg                                      4.

 

 

 

http://img2.elmir.ua/img/174184/3000/2000/klaviatura_genius_luxemate_i200_black_usb_ru_31310042103.jpg 

5.

 

http://profspilka.kiev.ua/uploads/posts/2010-09/1283932102_kompjuperizacija-1-doc.jpg6.

 

 

 

 

 

 

 

Секрет 31

«Розібрані речення»

Скласти слова у правильному порядку.

Тема «Правила поведінки в комп’ютерному класі», 3 клас

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

Секрет 32

 

«Підказка»

   За даними зображеннями учням пропоную сформулювати завдання, які ми маємо виконати на уроці.

Тема «Графічний редактор», 2 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

Секрет 33

«Телеграма»

На етапі «Підсумок уроку» записати в зошит зміст телеграми про урок.

Секрет 34

«Заплануй і виконай»

За поданими підказками продовжіть речення, одне з них запишіть у зошит.

 

Секрет 35

«Дешифрувальник»

Ця вправа може бути запропонована на будь-якому етапі уроку.

Тема «Носії інформації. Дані», 3 клас

Знайти та записати носії інформації:

КВСІБЛОКНОТВІДДТТМОДИСКЖДІОЩЦЬМ

 

Секрет 36

«Соління огірків»

   Ідея цієї вправи використовується на уроках розв’язування задач. Учні об’єднуються в команди, кожній з яких пропонується листок із задачами. «Солити огірки» – означає «розв’язувати задачі».

 

 

Секрет 37

«Бліц-опитування із сюрпризом»

Цукерку замотую у паперові смужки, на яких записані запитання з теми, яка вивчалася на попередньому уроці. В результаті отримуємо кульку з паперу. Учень, розмотуючи її, дає відповіді на запитання. Кількість правильних відповідей оцінюється відповідними балами. У якості бонуса можна запропонувати чисту смужку.

Тема «Алгоритми та їх виконавці», 6 клас

  1. Повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії. (Команда)
  2. Об'єкт, здатний виконувати задані йому команди. (Виконавець)
  3. Як розшифрувати СКВ? (Система команд виконавця)
  4. Скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі. (Алгоритм)
  5. Людина, машина або пристрій – це .. . (Виконавці)
  6. Запис алгоритму спеціальною мовою називають …  (програма).
  7. Виконавці алгоритму в Скретч називають … (спрайтами).
  8. Команди у програмі Скретч називають … (скриптами).
  9. Тип алгоритму, який ми вивчаємо… (логічне слідування).
  10.  Ти молодець!

 

Секрет 38

«Чорний ящик»

Відгадати предмет, що знаходиться у схованці, за допомогою підказок, запропонованих учителем.

Тема «Постійні магніти», 9 клас

Підказка 1

Перші згадки про нього датуються 1100 р. до н.е.

Підказка 2

Китайський імператор Хуанг Ті здобув перемогу над ворогом під час битви в тумані за допомогою цього пристрою.

Підказка 3

Цей пристрій зіграв велику роль у відкритті Америки.

Підказка 4

Якби він міг говорити, то сказав би:

Я хоч маленький, та цікавенький,

Варто глянути на мене – і відразу знатимеш свій шлях.

Відповідь: компас.

 

 

Секрет 39

«Знайди слова в слові»

Із літер запропонованого слова скласти слова. Два учні, які за 2 хв. складуть максимальну кількість слів, беруть участь у «фізичній дуелі». Переможець отримує оцінку.

Тема «Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Електричні двигуни», 9 клас

Слово «електромагніт».

Маг, електрон, ром, гніт, нога, кріт, крона, лектор, трон, рок.

 

Секрет 40

«Синонімічний диктант»

Учитель диктує фізичні (інформатичні) слова, а учні записують синоніми до них.

Тема «Визначення ККД похилої площини (лабораторна робота), 8 клас

  1. Похила площина – механізм.
  2. ККД – фізична величина.
  3. Блок – механізм.
  4. Відсоток – одиниця вимірювання.
  5. Важіль – механізм.
  6. Висота – фізична величина.
  7. Метр – одиниця вимірювання.
  8. Джоуль – одиниця вимірювання.
  9. А = F×S – формула
  10.  Динамометр – прилад.

Озвучити  терміни, значення яких потрібно знати для виконання лабораторної роботи.

Секрет 41

«Біле та чорне»

  Під час підведення підсумків уроку можна запропонувати учням об'єднатися у дві команди. Одна з них дає відповідь на запитання  «Що було позитивного на уроці?», інша – «Що було негативного на уроці?»

 

 

Секрет 42

«Пошта»

Кожному учню пропонується визначити свою «адресу» в класній кімнаті. Учні на аркушах записують запитання з вивченої теми, пишуть адресу однокласника, свою зворотну адресу, а листоноші (вибрані серед учнів) передають записку адресату. Адресати повинні письмово відповісти на запитання. За командою вчителя гра зупиняється й учитель оцінює роботи.

 

 

Секрет 43

«Придумай слова»

Учитель пропонує придумати слова, що стосуються теми, яка вивчається. Слова мають відповідати вимогам:

  •  1 слово починається із запропонованого складу;
  • 2 слово закінчується ним;
  • склад міститься усередині 3 слова.

 

 

 

Секрет 44

«Фізичний мозковий штурм»

   На уроці, де вивчається нова фізична величина, пропоную учням сформулювати думки на тему «Що ми маємо дізнатися про фізичну величину?»

Тема «Механічна робота», 7-8 клас

 

 

 

Секрет 45

«Урок без учителя»

На етапі вивчення нового матеріалу пропоную учням, які об’єднані в групи, опрацювати матеріал і пояснити його іншим дітям, як учитель, використовуючи різні форми та прийоми: пояснення, опитування, контроль і т.д.

 

 

Секрет 46

«Поетична хвилинка»

Складання сенканів на задану тему.

Тема «Будова атома», 9 клас

Атом

Маленький, нейтральний

Рухається, приєднує, втрачає

Складається з ядра та електронів

Частинка.

Секрет 47

«Найоригінальніша шпаргалка»

Перед написанням контрольної (самостійної) роботи задаю на домашнє завдання створити шпаргалку, яка б допомогла при написанні перевірної роботи.  Перед контрольною (самостійною) оцінюю роботи учнів.

 

 

Секрет 48

«Вилучи зайве»

   Серед запропонованих інформатичних (фізичних) термінів вибрати зайве, пояснивши свій вибір.

Тема «Складання та виконання алгоритмів»,

 6 клас

Секрет 49

«Анаграми»

Учитель пропонує переставити букви у заданих словах, щоб отримати інформатичні (фізичні) терміни.

Тема «Операції над вікнами», 5 клас

Секрет 50

«Карта розуму»

Учитель пропонує діаграму, на якій відображені слова, ідеї або інші елементи. Завдання: записати змістовні речення щодо вивченого матеріалу.

Тема «Дії над вікнами», 5 клас

 

 

 

Секрет 51

«Поділись спогадами»

   Скориставшись підказками, учні мають озвучити події попереднього уроку.

Тема «Редагування тексту», 4 клас

На попередньому уроці ми :

  • працювали із програмою – текстовим редактором «OOo4Kids»;
  • записували в зошити правила;
  • набирали текст на клавіатурі;
  • виконували фізкультхвилинку;
  • редагували текст «Бабусин котик».

 

 

 

 

Секрет 52

«Віртуальний магазин»

   Запрошую учнів на шопінг у віртуальний магазин, де вони можуть обирати покупки за певними критеріями.

Тема «Тиск твердих тіл», 7-8 клас

 

 

 

 

Секрет 53

«Суперсамостійна»

Перед написанням контрольної роботи пропоную учням виконати вдома самостійну роботу. Завдання: на чистому аркуші скласти задачі на запропоновані теми чи пошуку невідомої величини. На наступний урок вибірково роздаю листочки учням для розв’язання задач. Оцінка – середнє арифметичне між змістом складених задач та розв’язаними задачами.

 

Секрет 54

«Діалог – навіювання»

На початку уроку пропоную дітям повторити за мною речення, замінивши слово «ви» на «ми».

Учитель. Ви – найкращі.

Учні. Ми – найкращі.

Учитель. Ви – активні.

Учні. Ми – активні.

Учитель. Ви – розумні.

Учні. Ми – розумні.

Учитель. Ви – непосидючі.

Учні. Ми – непосидючі.

 

Секрет 55

«Поетична фізика»

   У день народження відомих українських письменників пропоную вихованцям виписати фізичні терміни, які вони використовують у своїх творах.

«Поетична фізика Ліни Костенко»

  1. «Згоріли їхні храми. Мужчини їхні вбиті.

Втонули їхні дзвони у озері Севан». («згоріли» – теплове явище, «втонули» - архімедова сила)

  1. «Чого дивлюся в море, у тумани.

Чого, як тінь, блукаю уночі».

(«тумани» – теплове явище, «тінь» – світлове явище)

  1. «Єдиний, хто не втомлюється, - час.

А ми живі, нам треба поспішати». («час» – фізична величина)

  1. «Десь блискавки – як бліци репортера, проекція на хмару грозову».

(«блискавки» – електричне явище, «хмару грозову» – теплове явище)

  1. «Світали ночі, вечоріли дні. Не раз хитнула доля терезами». («терезами» – прилад для вимірювання маси)
  2. «Циферблат годинника на розі хуртовини снігом замели…»

 («годинника» – прилад для вимірювання часу, «хуртовини снігом замели» – теплове явище).

  1. «Це як гіпноз, як магія безодні,

як струм жаги, що в голосі болів». («струм» – електричне явище)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кушина Антоніна Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
11 лютого 2018
Переглядів
3175
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку