Методичні рекомендації. Повторення вивченого матеріалу на уроках англійської мови.

Про матеріал

Рекомендації що до повтореня та рефлексії на уроках англійської мови для середньої та старшої ланки.

Перегляд файлу

                           Організація повторення вивченого матеріалу.

                               Вчитель англійської мови Спіренко І.О.

. Результати роботи на уроках  залежать від багатьох факторів: це і рівені підготовки учнів, кількість учнів у групах, час уроків у розкладі, початок чи кінець навчального року. Все це необхідно брати до уваги, підбираючи вправи на повторення. Не слід забувати і про індивідуальність кожного класу .

     Всі вправи, які  використовуються з метою повторення, можна класифікувати за різними ознаками, але всі вони мають одну ціль – не залишити без уваги, нагадати, а може і довчити пройдений лексичний та граматичний матеріал. І ще один важливий момент: учні, що пропустили з якоїсь обставини декілька уроків, можуть, хоча б частково, ознайомитись з пропущеним і вивчити його разом зі своїми товаришами.

       Вправи підрозділяються

- за  різними видами мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, писання.

- за направленістю повторення – лексики або граматики.

- за кількістю використаного матеріалу у вправі.

- за формою виконання – тест, гра, бесіда, вікторина, віртуальна подорож а також усно чи письмово.

Але частіш за все вправи бувають змішаними.

Тести.

Вправи на повторення , закріплення та контроль вивченого матеріалу. В інтернеті є безліч ресурсів, які пропонують нам велику кількість різноманітних тестів. Вважаю, щ немає необхідності дуже часто проводити тести, бо це лишає учнів можливості на усне висловлювання. Але, враховуючи формат ДПА та ЗНО необхідно привчати учнів до формату та логікі виконання тестів.

Короткі тести доцільно скласти  самому, враховуючи особливості учнів тій чи інший групи.

Завдання можуть бути такі:

  • виберіть правильне слово з пропонованих,
  • підберіть правильну назву к абзацу,
  • виберіть правильну граматичну форму,
  • знайдіть синонім, тощо.

 

Вікторини

Повторення та перевірка знань за темою може проходити у вигляді вікторини. У цікавій, інтерактивній формі учні повторюють вивчений матеріал, використовуючи його при виконанні цікавих  завдань.

Це може бути як презентація, так і гра з ведучим .

 

Ігри.

Самий улюблений учнями вид інтерактивної діяльності. Вони є особливо цінними на уроках англійської мови , тому що саме в іграх учні можуть відтворювати реальні комунікативні ситуації , де є можливість розвивати такій вид діяльності, як усне мовлення,  діалогічне і монологічне. Такий вид діяльності підходить як для початкової так і середньої ланки, враховуючи особливості дітей цього віку.

 

Дискусії, круглі столи.

Враховуючи вікові особливості психічного розвитку , ця діяльність підходить для учнів старшої ланки. На цьому етапі учні вже володіють певним рівнем англійської мови і їм вже  легше висловлювати свою думку в довгих монологічних висловлюваннях, вони вміють погоджуватись та заперечувати думку співрозмовника та аргументувати свою думку.

Цікавою темою є проекти з певних тем та захист цих проектів, захист своїх ідей, тощо. Таким чином, учні ще раз повторюють вивчений мовний матеріал, промовляють вивчені  граматичні   структури та кліше.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ратнікова Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 березня 2021
Переглядів
396
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку