"Методичні рекомендації для керівників гуртків позашкільної освіти щодо організації освітнього процесу з використанням електронного навчання та дистанційних освітніх технологій.

Про матеріал
Методичні рекомендації для керівників гуртків позашкільної освіти щодо організації освітнього процесу з використанням електронного навчання та дистанційних освітніх технологій
Перегляд файлу

                                           MiHicTepcTB0                 i науки УкраТни

Донецький обласний центр imageта юнацтва

МЕТОДИЧШ РЕКОМЕНДАЦИ ДЛЯ КЕРЈВНИЮВ ГУРТЮВ ПОЗАШЮЛЬНО1 ОСТТИ ЩОДО

ОРГАНВАЦЙ осттнього ПРОЦЕСУ З

ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ТА ДИСТАНЩЙНИХ осттшх ТЕХНОЛОПЙ

Шестопалова imageметодист imageроботи Донецького обласного центру imageта юнацтва

Слов'янськ 2022

           image навчання                   це форма навчання з використанням

комп'ютерних i imageзабезпечують

image етапах навчання та

image

imageзавдання для сучасного педагога — це imageнавички роботи з image та, безперечно, бажання працювати, imageцього залежить image роботи з на image баланс часу та

imageзавдань, впровадження новихimage

imageмають за мету

розвантажити                             image у новому image датиimage

пофантазувати i попрацювати творчо, при цьому не виходячи за imageimageпроцесу, - дотримуючись BCix вимог, imageТому того як саме педагог вибудуе схему image з вихованцями, залежить продуктивна робота колективу гуртка.

imageнавчання все ж мае своТ переваги:

image

image

                   image одночасного використання великого обсягу навчального

image

                   створення единого imageсередовища;

                   image6ap'epiB.

imageвключае imageнаступнихimage

                   засоби надання ocBiTHix imageдля imageгуртка;

                   засоби контролю виконання завдань; image засоби imageimageшвидкого доповнення курсу новоюimage


imageдля допомоги imageгуртка в image

image


 

Форми

image

image

навчання

Јнструментиimage

ЗустрЈчЈ    в peycuMi реального часу

Zoom zoom.us/

CepBic для проведення image та Be6iHapiB. У image версй можна проводити до 40 хвилин та на 100 oci6.      можуть до   через телефон (рекомендуеться встановити програму zoom) або через комп'ютер. Кожен учасник мае       image говорити         голосом, демонструвати         та розширювати imageimage         екран.

Facebook Live imageпрямо з Facebook.

CTBopiTb закриту групу, в 51kiII можна буде запускати Live трансляцй та проводити уроки онлайн. Безкоштовно. I немае обмежень у

imageInstagram Live з Тнстаграм. Можна проводити у своему на Вас image      image        image        image        image        imageвони отримають          про    в image      image Або створити закритий         запис групи i вести онлайнтам.

WiziQ www.wiziq.com/

CepBic для image онлайн навчання. Створюеться група, до якоТ image студенти (вони створити в цьому image         image запис). Тут можна вести image   image        image        image         image        image         image завдання та оголошення. I можна проводити У версй лише 10 можуть до курсу та

Periscope

imageПрограма для проведення прямих Щоб студенти могли дивитися трансляцй, Тм встановити цю програму на телефон i створити запис.

Skype

CepBic для проведення imageimage image image У кожного учня повинен бути image запис Skype. Створюеться

 

 

група, й у певний час робиться image до якого imageп учасники.

image

навчання через ЈнтерактивнЈ навчалып матерЈали

можна створити або записати на камеру (телефону, наприклад) або записати екран.

Screencast-O-Matic https://screencast-o-matic.com

imageДозволяе створювати скринкасти    з екрана M0HiTopa),          за допомогою веб-камери або записувати екран i зображення з веб-камери одночасно. записуеться довжиною не image     image         image        image        image       image 15 Хвилин i imageна     image        image       image        image        image        image або image         image      image        image        image        image на УоиТиЬе. Рамку захоплення          з екрана можна редагувати до p03Mipy. Запис можна ставити на паузу та розташування рамки на ekpaHi.

За допомогою цього cepBicy можна:

                   imageзаписувати навички imageпо p060Ti з програмами та

                   записувати пояснення теми (урок,

                   записувати вправи та рппення прикладтв.

листи у документах Google

Створюйте навчальний image через документ Google та давайте доступ вихованцям Кожен з них робить для себе, надае доступ image гуртка з правом коментування та працюе image чи разом i3 кимось (залежить завдання). Зручно в такий i imageроботу image image image image imageта спрямовувати Тх.

Edpuzzle https://edpuzzle.com/

За допомогою Edpuzle image гуртка може створити image шляхом додавання у або image з одним правильним BapiaHT0M image або image запитання, або k0MeHTapi у image

TekcT0Bi k0MeHTapi ЧИ image image image image додаються З image таких як УоиТиЬе та У Edpuzzle створюеться група i image гуртка може image image image image image imageроботу imageнад цим навчальнимimage image image

 

 

Тести для caMonepeBipku

За допомогою цих cepBiciB image      можуть imageсвое image навчальноТ теми.

LearningApps https://leamingapps.org/

imageПростий cepBic, що дозволяе створювати pi3Hi програми текст i3 перепусками, imageтощо.

kubbu http://www.kubbu.com imageзавдання з будь-яких навчальнихimage

Quizlet https://quizlet.com/

CepBic, що дозволяе створювати флешкарти та imageможна використовувати для будь-якоТ навчальноТ imageрозглядають як cepBic для вивченняimage

Н5Р h5p.org

Платформа, на     можна створювати imageзавдання для image Завдання передаються вихованцям      за посиланням.

image

image      допомагають image за тим, як image справляються i3 виконанням завдань.

Таблиця досягнень

CTBopiTb у таблицях Google таблицю, в яку внесено iMeHa

image(ряди) та   image     вони зробити. Вихованцям     дайте доступ для редагування. Вони заходять у цю таблицю та imageвиконання завдання. Причому можуть image    image         image        image       image         image          зеленим, жовтим або червоним колюром залежно       того, imageлегко впоралися i3 завданням.

Робота вimage image image image

 

 

imageможуть працювати разом у документах

Google над завданнями або image imageгуртка може image досягнення вихованця, коментувати виконання завдання, спрямовувати його.

Teacher.Desmos https://teacher.desmos.com

Для image Це середовище image для BCix груп цифрових iHcTpyMeHTiB:     створення навчального image       image       image        image        image        image          image        зворотний зв'язок. Педагог розробляе iHTepakTIdBHi завдання,       надае доступ для роботи           i image      image        image         за Тх image в реального часу.

Classtime https://www.classtime.com/

Гасло платформи часу педагогу для роботи з Зручний cepBic для створення image

imageсортування, imageimageпроцесу.

Formative https://goformative.com

imageFormative   iHcTpyMeHT який дозволяе в реального часу процес роботи image будь-якоТ image     image        image коментувати Тх роботи та залишати конструктивний           зв'язок. За допомогою цього iHcTpyMeHTY           гуртка створюе навчальний    який може

• контент (картинка, текст, image   image         image        imageдошка,      та завдання     питання image своеТ роботи, питання з image

image

в                  BepciT.

Wizer http://app.wizer.me

За допомогою Wizer можливо створити    image       image        image      image         image        imageпо дизайну         листи,image

 

imageзавдання та дозволяють гуртка швидко надавати вихованцям

ЗворотнЈй зв 'язок

за допомогою яких ви отримуете imageзв'язок вашихimage

Direct Poll https://strawpoll.de

У цьому cepBici можна створити опитування, яке можливо використовувати для зворотнього зв'язку image   image          imageimageПитання можуть бутиimage

чи cTBopeHi для проведення голосування.

Google Form

За допомогою форм можна створити навчальний тест, форму зворотнього зв'язку та анкету.

Quizizz http://quizizz.com

CepBic для створення image image image image image image image гуртка проходять image а kepiBHYIk бачить статистику щодо

кожного вихованця. kahoot

За допомогою kahoot також створюютьсяimage

image

image роботу можна проводити одним i3 цих image або

використовувати Тхimage

imageонлайн занять таimage

imageОнлайн image дуже важливе при

навчання. image гуртка може провести вступний

пояснюе вихованцям гуртка, як працювати дистанщйно, як використовувати Ti

чи              ocBiTHi ресурси. 0kPiM вступних image можуть бутиimage

imageперед початком вивчення TieT чи iH1110T теми, або введення нового

цифрового iHcTpyMeHTY, нових ocBiTHix pecypciB.

Додатково до imageгуртка може проводити й онлайн заняття, та групову роботу над проектами, над imageзавдань.

Як ефективно проводити онлайн заняття та image для

image

image для

поки image гуртка проводить онлайн заняття, але вони менше нудьгуватимуть, якщо imageбачитимуть особу imageа не          режим демонстрацй екрану, що використовуеться.

2. Обов'язково треба звернути увагу на налаштування веб-камери.image

imageСаме

з великою в умовах

в

обмеженим невеликою

Питання мають бути      на те, щоб переконатися в       на отримання

зворотнього зв'язку на поставлене навчальне завдання або проблему. Але це питання-завдання мае бути максимально коротким. А imageimageбути     та короткими.

4.                  Треба заохочувати image гуртка задавати питання, для цього imageчас. Наприклад, оголосити про 5-10-хвилинну

паузу, в якоТ image могли б записати свое питання в або в невеликому 3BepHeHHi.

5.                  Обов'язково треба передбачити imageчас

imageТомуimage

Наприклад, використовують два комп'ютери або працюють з кимось i3 свотх

колег, щоб image перспективу image як вони побачать те, що Тм пропонуе imageгуртка. kpiM цього, можливо imageтакож умови роботи в комп'ютер-планшет, комп'ютер-смартфон, перш розпочати онлайн

imageз групою. Коли imageгуртка протестуе себе у          вихованця, BiH може image врахувати, що image спростити, або побачити, imageпроблеми можуть виникнути у         i що imageдля оперативного усунення

image

6.                  Призначати imageна той час, коли image iHTepHeTз'еднання найвища та влаштовуе imageзаняття.

imageнавчання, яке розтягнуте в imageяк податиimage

image

1.      Так само, як i з imageнаживо, imageгуртка маеimage

свое обличчя у Be6-kaMepi. Taki imageяк Screencastify i Screencast-o-matic,

Loom, УоиТиЬе image та багато               дозволяють записувати image

imageвеб-камеру включеною. Обличчя педагога з'явиться на image

невеликого p03Mipy в кутку екрану.

2.      kopoTki та дидактично image

imageбудуть image вихованцями гуртка з image та

image одне десятихвилинне Винятком можуть стати лише Ti imageгуртка досить комфортно використовуе цей режим i можете утримати вихованцтв оригшальними прийомами.

З. Режим демонстрацй екрана. Простий створити image — це записати показ Але це досить швидкий утомити якщо не тримати екран активним. Слайди не image бути мертвими. Треба використовувати image курсор або малювання, щоб

imageщось важливе наimage

Јнструменти для проведення онлайн занять таimage

1.    Google розширила image безкоштовного використання Hangouts

Meet for G Suite для Hapa3i можливо image до 250 oci6 у imageТакож можливо тепер записати imagei зберегти його на Google Drive, де imageним через Google Classroom.

2.    imageMicrosoft також imageMicrosoft Teams. Вона

провела Be6iHapiB про те, як використовувати цю imageта розробилаimage

З. Якщо Google Hangouts Meet або Microsoft Teams image можливо розглянути використання Zoom. Цей додаток пропонуе новий безкоштовний план, в якому можливо вести пряму image до 100 oci6 одночасно. Zoom

записуе image i може зберегти П на image щоб imageвихованцям imageз якихось причин пропустили онлайн заняття.

4. Використання для проведення занять онлайн дошки. Серед велико; imageiHcTpyMeHTiB image увагу привертае Padlet, який imageроками значно розширивimage

imageонлайн платформи для навчання

Безумовно, режиму онлайн занять вкрай замало дляimage

навчання. В силу image та особистих image якостей не можливо не забезпечити високу image тако; форми навчання.

Вихованець повинен мати image у властивому для себе imageпрацювати з осттнтми ресурсами, шдготовленими, викладеними чи рекомендованими педагогом. Тому image гуртка повинен по-перше скласти для себе план роботи: image треба створити, як imageроботу     як i коли надавати Тм image зв'язок. По-друге - створюемо

image формулювання завдань в електронномуimage

imageстор.45-47, прочитати i image на запитання” у imageстають безглуздими, не навчальноТ функцй. imageнавчальну роботу image означае допомогти вихованцю

гуртка imageз тим, що BiH не знае i не BMie. А для цього у нього мають бути imageта k0HkpeTHi завдання.

До навчальних image треба додавати iHcTpYkIliT по p060Ti (так, жби image гуртка пояснював на вказувати час, який image для роботи

над завданням та вивченням image та

imageМожна використовувати image cTBopeHi кимось imageможна створювати самим.

Враховуемо imageз якими може imageгуртка

1.     image       не працювали на можуть не працювати i

image Тут немае загального правила, яке можна порадити кожному

imageгуртка. image Для

когось спрацюе image робота з одногрупниками, для когось навчальний imageподаний image для когось imageгуртка тощо. Використання каральних   рекомендуеться уникати. Тимчасово це може допомогти змусити когось працювати, але для довгостроковоТ перспективи це невдала image Бажання займатися у цього вихованця гуртка так 1 не з'явиться.

2.     На створення навчального image буде витрачатися багато часу.

Треба створювати навчальний image чи

imageа для того, щоб Тх навчити користуватися отриманими

знаннями. Одна коли на педагог передае те, що дуже добре знае, imageсправа зробити так, щоб це знання з'явилося в imageпричому коли вони працюють удома.

З. Варто продумати роботу, яку image гуртка виконуватимуть для imageта для в конкурсах, виставках, змаганнях тощо. У imageimageрукою google та одногрупники у imageТому робота мае бути такою, щоб перший i другий фактор були imageА для цього треба подумати над imageзавдань дляimage

Уникаемо помилок:

Помилка 1. Складати завдань. Наша — не накидати завдань для image а побудувати Тхне навчання.

Помилка 2. Думати про те, як контролювати вихованця. У цьому випадку педагог в першу чергу думае про те, як i за що його image а не про те, як допомогти йому навчитися.

Помилка З. image процес отримання навика, а не за результат. Коли вихованець вивчае навчальний image працюе i3 тестами для imageставить запитання, помиляеться BiH навчаеться. Цей процес ми imageсвоТм 3BopoTHiM зв'язком та допомогою image наприклад, у imageimageКоли BiH уже навчився, image можливо таimage

TieT роботи, яку BiH зробив протягом якогось часу.

Виходячи з завдань, визначають, ресурси та imageможна

imageу p060Ti з вихованцями. Платформами для онлайн навчання у такому pa3i можуть служити

                             imageсередовища;

                             ocBiTHi онлайн платформи;

                             imageзакладок,image

                             майданчики, аж до особливо imageocBiTHiximage

Дуже важливо, щоб на imageбула pi3H0MaHiTHicTb pecypciB

та iHcTpyMeHTiB уimage

                             imageробочихimage

                             imageнавчальногоimage

                             iHcTpyMeHTiB формуючогоimage

                             дидактичних одиниць.

imageцього, планують imageконтролю, imageта корекцй• роботи

image

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.                Закон УкраТни <<Про       N22145-VIII 05.09 2017р.

2.                Наказ МОНУ 16.03.2020 N2406 <<Про image заходи для image поширенню kopoHaBipycy COVID МОН image

11.03.2020N21/9-154•, 13.03.2020 1/9-161; 23.03.2020 N. 1/9-173.

З.       image  рекомендацй щодо впровадження image у imageта image       навчальних закладах УкраТни (http://www.imzo.gov.ua/stem-osvita/glosariy/).

4.                Рекомендацй щодо забезпечення позаппальноТ УкраТни в умовах карантину image розроблено з чинними документами

ВООЗ, МОЗ i МОН УкраТни, що регулюють процес imageпроцесу в закладах - КиТв: 2021.

5.                Н. image робота imageв умовах карантину. 2020.

6.                Биков В.Ю. image розвиток 3ac06iB i image систем imageimage lib.iitta.gov.ua/11 image с.б.

7.                Вембер В.П. image використання image редактора/ В.П. Вембер // 1нформатика та imageв навчальних закладах. — 2012. imageN21. С.15-18.

8.                тез IV ВсеукраТнськоТ науково-практичноТ конференцй молодих

image - 18.05.2017 м. Китв - 49.

9.                Програма Дитина.         програма для       Китв.: 2020 р.

10.            К. Проблеми image 2020

11.     image

12.    https://leaming.ua/ 13.    https://leamingapps.org/

14.            Zoom zoom.us

15.            http://teacher.at.ua — веб-сайт ”Вчитель вчителю, учням та батькам”.

16.            www.balachka.com — веб-сайт ”Пиши украТнською”.

17.            www.akBooks.com.ua веб-сайт imageкнигарня@онлайн”.

18.            http://lcorp.ulif.org.ua/dictua украТнський imageпортал ”Словники

УкраТни”.

19.            http://www.idea-ukraine.org     проект image CBiT imageтехнологш image

20.            http://www.4uth.gov.ua  веб-сайт Державно; image УкраТни для

юнацтва (м. КиТв);

21.            http://www.chl.kiev.ua   веб-сайт imageУкраТни для

22.            http://www.nbuv.gov.ua веб-сайт image УкраТни iMeHi

B.I. Вернадського (м. Китв);

23.            http://www.bukvoid.com.ua — веб-сайт ”Буквощimage

24.            http://www.nplu.org       веб-сайт image парламентськоТimage

УкраТни (м. КиТв);

25.            http://www.ukrbook.net — веб-сайт КнижковоТ палати УкраТни iMeHi 1вана

Федорова (м. Китв);

26.            http://library.zntu.edu.ua/res-libr-el.html      веб-сайт image

Internet”,

27.            www.bl.uk — веб-сайт БританськоТimage

pdf
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку