Обласний науково-методичний проєкт «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи» 2020 р. – 2023 р.
Номер слайду 2
Мета проєкту: координація діяльності закладу, залучення педагогічного колектива до наукового пошуку, вдосконалення форм, методів та технологій навчання на основі компетентнісного підходу, психологізація та педагогізація освітнього простору з метою розвитку самоефективності як головної умови самореалізації сучасної людини. Тема науково-методичного проєкту закладу: «Формування мотивації до освіти, як складова розвитку самоефективної особистості»2020 р. – 2023 р.
Номер слайду 3
Основні завдання проєкту1. Аналіз філософської та психолого-педагогічної літератури з проблеми, визначення освітніх стратегій розвитку самоефективності особистості в умовах нових форм організації навчально-виховного процесу (традиційної, дистанційної, змішаної).2. Формування пакету методів та методик діагностики рівня розвитку основних компонентів, що характеризують самоефективність учнів різних вікових груп, розробка програм педагогічного моніторингу.3. Створення «банку інформації» відповідно до теми та завдань проєкту.4. Накопичення, популяризація та впровадження досвіду роботи педагогічного колективу в умовах утвердження нових форм організації навчального процесу, зокрема, дистанційної, індивідуальної, змішаної.5. Підготовка педагогічного колектива до запровадження основних ідей проєкту через дистанційні курси, тренінги, семінари, конференції, самоосвіту.6. Підготовка публікацій у педагогічній пресі, електронних виданнях, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над проєктом.
Номер слайду 4
Основнікомпоненти самоефективностісуб’єктивні уявлення про себе, елементи власного досвіду, потенціали та ресурси яким я єхарактеризує цінності, життєві смисли, плани, цілі яким я хочу бутивключає мотиви і емоції, навички емоційної саморегуляції, ідентифікації з успішними соціальними моделямискладається з аналізу та оцінки власного досвіду, реальності визначених цілей, можливостей досягнення успіху, саморозвиткута самовдосконаленняпрогнозування результатів власних дій, попередження їх негативних наслідків, ідентифікація себе як людини, що ефективно і успішно досягає визначеної метивизначає спрямованість на власні зміни через активізацію мислення, волі, почуттів задля досягнення визначених цілейщо я хочу змінити у собіЦіннісно-цільовий. Особистісний Мотиваційно-емоційний. Прагнення до самовдосконалення. Рефлексивно-оціночний. Прогностичний
Номер слайду 5
Концептуально-діагностичний етап (2020-2021 навчальний рік)
Номер слайду 6
Концептуально-діагностичний етап (2020-2021 навчальний рік)
Номер слайду 7
Практичний (системний) етап (2021-2022 навчальний рік)
Номер слайду 8
Практичний (системний) етап (2021-2022 навчальний рік)