Методичні рекомендації до проведення уроку за змішаною формою навчання

Про матеріал

Методичні рекомендації до проведення уроку за моделлю "Перевернутий клас" змішаної форми навчання містять орієнтовні завдання з посиланнями на інформаційні ресурси. Цілі уроку сформовані за таксономією Блума.

Перегляд файлу

Тема: Тарас Шевченко «Тополя». Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності»

Навчальні цілі для учнів за таксономією Блума (з урахуванням змін):

створення, оцінювання

інтерпретація змісту балади висловлення власного ставлення до змісту прочитаного

аналіз

знаходження спільних рис у баладах «Тополя» Т. Шевченка та «Вільшаний король» Й. Гете

застосування

визначення жанрових особливостей твору

розуміння/усвідомлення

пояснення вчинків персонажів

знання/пригадування

знання змісту твору Т. Шевченка «Тополя»; визначення понять «балада», «метаморфози»

Опис навчальних завдань

1.

Прочитати баладу Т. Шевченка «Тополя»

 

9 хв.

 

 

off-line

 

2.

Переглянути мультфільм «Тополя» за змістом балади  Шевченка

 

5 хв.

on-line

3.

Вивчити визначення понять «балада», «метаморфози»

5 хв.

off-line

 

4.

Виконати тестове завдання 

(3 питання)

(самоперевірка)

3 хв.

off-line

 

5.

Знайти текстовий уривок для ілюстративного матеріалу

(взаємодія «клас - учитель»)

5 хв.

on-line

6.

Знайти жанрові ознаки у творі Шевченка «Тополя» у зіставленні їх із жанровими ознаками  народної пісні «Ой чиє то жито, чиї ті покоси…» (робота в групах)

7 хв.

on-line

7.

Знайти спільні риси балад «Тополя» Т. Шевченка та «Вільшаний король» Й. Гете (робота в групах)

2:07.

off-line

 

8.

Знайти тлумачення символічних образів балади «соловей», «тополя», «вітер» (робота в парах)

2 хв.

on-line

9.

Висловити власне ставлення до змісту (індивідуальна робота)

7 хв.

off-line

 

10.

Проінсценувати  уривок балади «Тополя»  у власній інтерпретації (робота в групах)

10 хв.

off-line

11.

Знайти в  мережі Шевченків «Заповіт» англійською, підготувати його виразне читання.

 

10 хв.

on-line

off-line

 

Резервний час уроку: 7 хв. (організаційні моменти, оцінювання, підсумки кожного етапу уроку, загальний підсумок, домашнє завдання).

Пояснення для коллег:

Знайти текстовий уривок для ілюстративного матеріалу

Дії вчителя: демонстрація ілюстративного матеріалу

Дії учнів: зачитування уривків із балади

Ресурс: http://ukrainkadz.blogspot.com/p/blog-page_965.html

Знайти жанрові ознаки у творі Шевченка «Тополя» у зіставленні їх із жанровими ознаками  народної пісні «Ой чиє то жито, чиї ті покоси…»

  1. Перегляд  візуалізації народної пісні.

Ресурс Інтернету: https://www.youtube.com/watch?v=biGi7A9TQws

  1. Заповнення порівняльної експрес-таблиці (+ або -).

Жанрові ознаки балади

«Тополя»

«Ой чиє то жито…»

Невелика кількість персонажів

 

 

Трагічність у розв’язанні конфлікту

 

 

Похмурий колорит

 

 

Метаморфози

 

 

Наявність діалогів

 

 

 

  1. Формулювання висновків

Знайти спільні риси балад «Тополя» Т. Шевченка та «Вільшаний король» Й. Гете.

  1. Перегляд відео.

Ресурс Інтернету: https://www.youtube.com/watch?v=XS1cp853TSI

  1. Усна презентація «Спільні та відмінні риси балад «Тополя» Т. Шевченка та «Вільшаний король» Й. Гете.

Знайти тлумачення символічних образів балади «соловей», «тополя», «вітер».

  1. Пошукова робота в мережі за допомогою власних девайсів.
  2. Усне пояснення смислового навантаження образів-символів у Шевченковій баладі.

Проінсценувати  уривок балади «Тополя»  у власній інтерпретації:

1 група – проінсценувати, якою була зустріч козака з дівчиною;

2 група – проінсценувати, як мати вмовляла дівчину подати рушники  старому, багатому;

3 група – про інсценувати, як дівчина пішла до ворожки.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пекар Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
1815
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку