Методичні рекомендації «Характеристика технології з точки зору цілісності в межах інтегрального підходу»

Про матеріал
Використання технології " Сторітелінгу" при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ», з точки зору її цілісності в межах інтегрального підходу.
Перегляд файлу

 

«Характеристика технології з точки зору цілісності в межах інтегрального підходу»

Завдання: охарактеризуйте будь-яку технологію, що використовуєте при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ», з точки зору її цілісності в межах інтегрального підходу:

 

Назва технології.

 Сторітелінг

Мета впровадження в початковій освіті:

За допомогою розповіді змотивувати дітей  до навчання.  Викликати симпатію до предмета або головного персонажа, який допоможе зацікавити учнів і доступно донести до них потрібну інформацію.

Характеристика технології:

1)    Застосування (дитина, педагоги, батьки) до себе та до оточуючих у будь-яких життєвих обставинах

Застосовувати цю технологію можуть і вчителі і батьки, щоб пояснити, щось  дитині на її рівні .

Учні краще сприймають інформацію у вигляді цікавих історій, які для них є зрозумілими .       Використання  такої технології дає можливість описати  свої вчинки та почуття, проаналізувати власні дії зробити висновки на майбутнє.

2)    Доступність та зручність у використанні для всіх суб’єктів освітнього процесу;

Сторітелінг можно  використовувати на будь якому  уроці  , як на початку уроку, щоб пригадати попередній матеріал так і в кінці для закріплення знань .

3)    Гнучкість (на врахуванні яких ціннісних орієнтацій кожної особистості базуються при вирішенні проблем)

Ця технологія концентрується на врахуванні таких цінностей:

-          пожвавлення атмосфери      у          класі, зняття напруженості, створення невимушеної обстановки;

-           допомагає повернути увагу учня, а також є одним із найбільш простих та швидких шляхів встановлення контакту між вчителем та учнями.

4)    Ефективність (який позитивний вплив має на психосоціальне благополуччя особи не тільки в типових життєвих і проблемних ситуаціях, а й у ситуативних нетипових ситуаціях, які при цьому виникають)

Сторітелінг  ефективно допомагає зняти дитячий страх; прибрати незручність у спілкуванні .

Допомагає розвивати критичне мислення;  усвідомити, що можна написати про себе; не боятися формулювати свої думки .

5)    Практика активного застосування (у межах яких курсів, предметів, видів діяльності)

Наприклад на уроці ЯДС у 3 класі ми вивчали  тему : « Імунітет» щоб закріпити знання в кінці уроку , учні по черзі «перевтілювалися» у якусь корисну їжу або вправу  чи дію .  І від її імені просили людину частіше це їсти або виконувати якісь вправи чи дії.  Наприклад: «Я — Апельсин. Несу в твій організм багато вітамінів , які допомагають моєму другові захищатися від мікробів і бактерій. Прошу: щоб в твоєму харчуванні завжди були різні фрукти!»

6)    Визначення в часі (які має конкретні терміни щодо навчання)

В своїй практиці використовую сторітелінг 5-10 хвилин на початку уроку, щоб краще донести матеріал учням , або 5-10 хвилин вкінці, щоб закріпити матеріал .

7)    Можливості взаємодії суб’єктів освітнього процесу на різних рівнях і в різних формах протягом їх навчання

Технологія сторітелінгу сприяє формуванню в учнів орієнтовної основи поведінки в мовних ситуаціях - діти перестають соромитися один одного, спокійно виказують свої думки . У групах складають свої сторітелінги , разом навчаються  комбінувати знання  і знаходити нові рішення.

Висновок (відповіді на запитання):

Який корисний досвід отримав(ла)?
Що зможу впроваджувати в своїй діяльності?

 Перевага сторітелінгу  в його універсальності: користуватися ним можна  на будь-якому уроці. Різноманітні історії будуть  доречні під час вивчення як гуманітарних , так і природничих наук. Більше того, ця технологія  перш за все  формує дружні стосунки у колективі, я вважаю , що його можна використовувати і для виховних годин і буду це впроваджувати.

 

 

 

docx
Додано
7 грудня 2023
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку