«Характеристика технології з точки зору цілісності в межах інтегрального підходу»
Завдання: охарактеризуйте будь-яку технологію, що використовуєте при викладанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ», з точки зору її цілісності в межах інтегрального підходу:
Назва технології. |
Сторітелінг |
Мета впровадження в початковій освіті: |
За допомогою розповіді змотивувати дітей до навчання. Викликати симпатію до предмета або головного персонажа, який допоможе зацікавити учнів і доступно донести до них потрібну інформацію. |
Характеристика технології: 1) Застосування (дитина, педагоги, батьки) до себе та до оточуючих у будь-яких життєвих обставинах |
Застосовувати цю технологію можуть і вчителі і батьки, щоб пояснити, щось дитині на її рівні . Учні краще сприймають інформацію у вигляді цікавих історій, які для них є зрозумілими . Використання такої технології дає можливість описати свої вчинки та почуття, проаналізувати власні дії зробити висновки на майбутнє. |
2) Доступність та зручність у використанні для всіх суб’єктів освітнього процесу; |
Сторітелінг можно використовувати на будь якому уроці , як на початку уроку, щоб пригадати попередній матеріал так і в кінці для закріплення знань . |
3) Гнучкість (на врахуванні яких ціннісних орієнтацій кожної особистості базуються при вирішенні проблем) |
Ця технологія концентрується на врахуванні таких цінностей: - пожвавлення атмосфери у класі, зняття напруженості, створення невимушеної обстановки; - допомагає повернути увагу учня, а також є одним із найбільш простих та швидких шляхів встановлення контакту між вчителем та учнями. |
4) Ефективність (який позитивний вплив має на психосоціальне благополуччя особи не тільки в типових життєвих і проблемних ситуаціях, а й у ситуативних нетипових ситуаціях, які при цьому виникають) |
Сторітелінг ефективно допомагає зняти дитячий страх; прибрати незручність у спілкуванні . Допомагає розвивати критичне мислення; усвідомити, що можна написати про себе; не боятися формулювати свої думки . |
5) Практика активного застосування (у межах яких курсів, предметів, видів діяльності) |
Наприклад на уроці ЯДС у 3 класі ми вивчали тему : « Імунітет» щоб закріпити знання в кінці уроку , учні по черзі «перевтілювалися» у якусь корисну їжу або вправу чи дію . І від її імені просили людину частіше це їсти або виконувати якісь вправи чи дії. Наприклад: «Я — Апельсин. Несу в твій організм багато вітамінів , які допомагають моєму другові захищатися від мікробів і бактерій. Прошу: щоб в твоєму харчуванні завжди були різні фрукти!» |
6) Визначення в часі (які має конкретні терміни щодо навчання) |
В своїй практиці використовую сторітелінг 5-10 хвилин на початку уроку, щоб краще донести матеріал учням , або 5-10 хвилин вкінці, щоб закріпити матеріал . |
7) Можливості взаємодії суб’єктів освітнього процесу на різних рівнях і в різних формах протягом їх навчання |
Технологія сторітелінгу сприяє формуванню в учнів орієнтовної основи поведінки в мовних ситуаціях - діти перестають соромитися один одного, спокійно виказують свої думки . У групах складають свої сторітелінги , разом навчаються комбінувати знання і знаходити нові рішення. |
Висновок (відповіді на запитання):
Який корисний досвід отримав(ла)? |
Перевага сторітелінгу в його універсальності: користуватися ним можна на будь-якому уроці. Різноманітні історії будуть доречні під час вивчення як гуманітарних , так і природничих наук. Більше того, ця технологія перш за все формує дружні стосунки у колективі, я вважаю , що його можна використовувати і для виховних годин і буду це впроваджувати.
|