20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Методичні рекомендації "Платформа Барабук та мобільний додаток"

Про матеріал
Стаття містить теоретичний і практичний матеріал для підвищення ефективності навчального процесу з німецької мови. Поданий матеріал базується на застосуванні на уроках німецької мови онлайн-платформ та мобільних додатків. Матеріал стане у нагоді вчителям та учням на уроках та позаурочний час. Для вчителів німецької мови загальноосвітніх шкіл.
Перегляд файлу

Платформа Барабук та мобільний додаток

  Інтернет успішно інтегрувався в усі сфери людського життя та давно взяв на себе не лише розважальну, а й освітню функцію. Сучасний світ важко уявити без щоденного використання технологій, особливо тих, котрі пропонує нам мережа Інтернет. Сьогодні важко уявити сучасного учня без його улюбленого помічника -мобільного телефона чи планшета. Вже з самого раннього дитинства діти успішно освоюють мобільні гаджети. І це не дивно, бо ці пристрої оточують нас постійно і звідусіль. Смартфони, планшети, ноутбуки, персональні комп’ютери стали невід’ємними речами у житті кожного з нас. Саме актуальність даного дослідження і полягає у швидкому розвитку Інтернет-технологій. Мета дослідження:дослідити онлайн-інструменти та мобільні додатки, з’ясувати можливості їх застосування на уроках німецької мови.

  Перед сучасним вчителем постає проблема як урізноманітнити уроки та зробити домашнє завдання більш цікавішим для учнів. Саме цій меті і сприяє безліч онлайн-сервісів, які пропонує мережа Інтернет. Все більше і більше зростає в світі роль мобільних додатків.

  Ще пару років назад в класі основним інструментом був підручник. Інформація стає все більш доступною завдяки мережі Інтернет. Традиційні підручники ще поки що не відходять у минуле, проте вони вже доповнюються  новими можливостями, технологіями і сервісами. В роботі сучасного вчителя іноземної мови завжди постає питання про пошук ефективних способів запам’ятовування і відпрацювання вивченої лексики. На уроці не завжди можливо провести опитування всіх учнів за тематичними лексичними одиницями, наприклад, після закінчення або навчального модуля в цілому, або після закінчення певного розділу. Ось тоді і розпочинається пошук цікавих прийомів і способів зробити уроки цікавими і захоплюючими, мета яких уникнути рутинних опитувань, розробляючи уроки, які запам’ятовуються і залишаються в пам’яті учнів.

Саме для задоволення цих потреб, на мій погляд, і підходить така чудова платформа як Барабук. Барабук – це безкоштовна онлайн-платформа, яка поєднує в собі інструменти для вивчення будь-якої інформації на мобільних пристроях на основі карток. За допомогою цієї платформи можна вивчати іноземні слова, математичні, фізичні та хімічні формули, історичні дати, ноти,терміни, визначення, ідіоми,текстову чи графічну інформацію. Практично в будь-якому навчальному предметі щось потрібно запам’ятати, щось вивчити. Саме цей сервіс допомагає це успішно зробити. Це простий і якісний продукт для учнів та вчителів, який зручно і приємно використовувати кожного дня. Будь-який вчитель чи учень, чи батьки  зможуть  створювати такі картки самостійно або використовувати матеріал, який був створений іншими користувачами на сайті. Отже, Барабук працює за моделлю, яка називається краудсорсинг (англ.,crowdsourcing, crowd «натовп», sourcing «підбір ресурсів»).

 В основі цієї ще зовсім нової платформи лежать  картrи. для запам’ятовування інформації. Такі картки мають ряд переваг над паперовими. Паперові картки, які учителі використовують  у роботі, часто губляться, забруднюються і не завжди під рукою. Робота з флеш-картками на цьому сайті робить процес навчання приємним, зручним і захоплюючим. Сама платформа складається із онлайн-редактора, який доступний на сайті www.barabook.ru. У цьому редакторі можна створювати картки для запам’ятовування на будь-яку тему для будь - якого навчального предмету. Редактор підтримує автоматичний переклад, програма вміє якісно озвучувати іноземні слова та фрази (більше двадцяти мов). Є можливість використовувати зображення , можливість активізувати озвучу, також можливо записати власний голос та керувати доступом до інформації.

Після того, коли набір карток виготовлений, він завантажується у хмару і синхронізується з мобільним додатком. Можна картки завантажити на свій мобільний пристрій: мобільний телефон, планшет, Apple, Android. Таким чином можна  вивчати  певну інформацію  в будь-якому зручному місці у будь- який зручний час. Функція пошуку допоможе знайти потрібний набір карток на мобільному пристрої чи на сайті. Створений набір карток можна зробити  доступним усім користувачам сайту, лише собі чи тільки певним користувачам сайту. Посилання можна скопіювати і відправити учням у скайп, вайбер чи в особисте повідомлення будь-якої соцмережі. Якщо учень натисне на це посилання, то відкриється сторінка, де буде пропозиція завантажити цей додаток на мобільний пристрій і додати певний набір карток. Щоб відправити вчителеві собі на власний мобільний пристрій набір карток, досить просто натиснути на іконку «відправити в додаток».

 

изображение viber.jpgизображение viber.jpg
 

Таким чином, набір карток автоматично завантажиться із хмари на мобільний телефон. На мобільному телефоні можна знайти свої картки , доступною буде також озвучка. Розмістити картки можна по різному, залежно  від того, як бажає вчитель. Можна картинку завантажити повністю, можна з текстом або без нього. Можна картинку вибрати в сервісі із фотобанку, який  також автоматично підключений, або дібрати з як з власної колекції з комп'ютера , або знайти в інтернеті. Також можна  скопіювати зображення в буфер  або скопіювати зображення з екрану, або за допомогою гарячих клавіш Ctrl+V.

 

 

 

 

Так можна зберегти набір карток і додати на мобільний пристрій. Відбудеться оновлення і на мобільному пристрої з’являться ще й зображення. Учень може працювати з даним набором карток: гортати їх, запам’ятовувати з озвучкою.                                                                                                                 Крім карток, у Барабука є ще інші вправи (тренажери). Вони доступні лише в мобільних додатках. Цей інструмент містить декілька видів ігрових тренажерів, які допомагають в невимушеній атмосфері вивчати слова та фрази.                                  Розглянемо перший тренажер, який називається «Знайди пару». Тут потрібно з’єднувати картинку і слово. Це дуже цікаво і корисно, коли потрібно якийсь асоціативний ланцюжок побудувати. Для того, щоб вивчити фрази, можна в налаштуваннях активувати режим без зображень. Тоді з’являється такий режим, при якому можливо слово потрібно з’єднувати з перекладом. Є інший цікавий режим, який називається «Вгадай!» Особливо подобається цей режим в початковій школі. Це тренажер, який містить три додаткових режими.

изображение viber.jpg

               изображение viber7.jpg

  Другий тренажер - це тест. Тренажер  містить також декілька режимів. Тут пропонується учням вибрати із усіх доступних один правильний варіант. Зручним є те, що сама система автоматично формує всі ці вправи, пропонує варіанти відповідей. Пропонується картинка і потрібно учням вибрати як це слово промовляється німецькою мовою. Потім система автоматично переключається в тестовий режим, у якому пропонується до слова дібрати переклад.

76.jpg                  9.jpg

  Наступний тренажер-це тренажер, який допомагає вправлятися в письмі. Пропонується картинка учням і написати відповідно слово німецькою мовою. Також можливо користуватися іншим режимом, коли з’являється лише слово українською мовою і потрібно написати його на німецькій мові. Потрібно написати всі слова в певному наборі карток.

-0987.jpg                       345678.jpg

  Ще можна використати тренажер, де учням пропонується квадрат із букв і потрібно знайти слово.

jtr.jpg                     r65ut.jpg

Є ще один корисний тренажер, який пропонує скласти правильно речення з поданих слів набору карток.

1.jpg                      3.jpg

Всі ці тренажери вчитель може активувати в цьому конструкторі самостійно. Можна користуватися бібліотекою  наборів карток, які створили інші користувачі сайту. Такі набори карток, які доступні всім, можна  додати також собі. Слід натиснути на набір таких карток і додати в список «вивчити». Такий набір карток вмить завантажиться в додаток і вчитель зможе ним користуватися. Дуже зручним є те, що надається можливість впорядковувати такі набори карток в свої створені папки.

Дуже цікавою є мережева командна гра. Вчитель може здійснювати таку гру на основі своїх наборів карток. В основному вона направлена на роботу в класі. Замість того щоб писати словниковий диктант чи виконувати інші вправи, можна здійснити перевірку знань у формі командної гри. Такі ігри можна проводити не тільки в комп’ютерному класі, а у звичайному, при умові, що учні мають мобільні пристрої. В наборі карток , який створив учитель, слід  натиснути «гра»- і система  сама переводить до гру. З’явиться посилання, за яким слід перейти і код гри. Потрібно учням лиш увести код гри та своє ім’я. Система сама автоматично розподіляє учнів в команди . Після цього вчителеві надається ще можливість формувати гравців в команди. Я вважаю, що дуже добре, тому що сам вчитель може ще розподілити в командах учнів слабких і сильних рівноцінно. Коли вчитель запустить гру, то з’являться запитання і варіанти відповідей. На відміно від сервісу Quizizz, тут є можливість працювати із зображеннями. Вчитель має можливість на дошку транслювати прогрес команд  і учні спостерігають, як рухається кожна команда до перемоги. Це дуже стає захоплюючим для учнів класу. Така гра сприяє вмінню працювати в команді, спільно приймати правильне рішення стосовно відповіді. Після закінчення такої гри, вчителеві надається можливість перейти і подивитися статистику.

изображение viberk,.jpg        изображение viberh.jpg 

jk.jpg

На платформі Барабук створила набори карток для 5 класу до підручника «Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас. Київ «Грамота» 2018» (М.М.Сидоренко, О.А.Палій). Мої учні активно користуються такими наборами карток.

 

 

5 Klasse Modul 1. Machen wir uns bekannt!(PokurarA.M.)

https://www.barabook.ru/1830234406814911/5_Klasse_Modul1_Machen_wir_uns_bekannt_PokurarA_M         

Modul 1 (Stunde 1) Hallo, Kinder!

https://www.barabook.ru/5891265384106220/Modul_1_Stunde_1_Hallo_Kinder 

Modul 1 (Stunde 2) Wie geht's?

https://www.barabook.ru/6072941693739754/Modul_1_Stunde_2_Wie_gehts  

Modul 1 (Stunde 3) Ich wohne in Berlin

https://www.barabook.ru/6729142025570736/Modul_1_Stunde_3_Ich_wohne_in_Berlin  

Modul 1 (Stunde 4) Wer ist das? - Das ist Erika

https://www.barabook.ru/4776969229442655/Modul_1_Stunde_4_Wer_ist_das_Das_ist_Erika  

Modul 1(Stunde 5) Das bin ich

https://www.barabook.ru/3102070539700957/Modul_1_Stunde_5_Das_bin_ich 

5 Klasse Modul 2. Meine Familie(Pokurar A.M.)

https://www.barabook.ru/5283639723085821/5_Klasse_Modul_2_Meine_Familie_Pokurar_A_M  

Modul 2 (Stunde1) Das ist meine Familie

https://www.barabook.ru/1166165439273701/Modul_2_Stunde1_Das_ist_meine_Familie  

Modul 2 (Stunde 2) Wie ist der Mensch?

https://www.barabook.ru/4166745287720456/Modul_2_Stunde_2_Wie_ist_der_Mensch  

Modul 2 (Stunde 3) Was macht Erika? - Sie lernt

https://www.barabook.ru/1709331849109793/Modul_2_Stunde_3_Was_macht_Erika_Sie_lernt  

Modul 2 (Stunde 4) Ich male gern

https://www.barabook.ru/5562426151252021/Modul_2_Stunde_4_Ich_male_gern

Modul 2 (Stunde 5) Das sind die Eltern

https://www.barabook.ru/2068879225797244/Modul_2_Stunde_5_Das_sind_die_Eltern  

Modul 2 (Stunde 6) Das ist mein Vater

https://www.barabook.ru/1811788529573369/Modul_2_Stunde_6_Das_ist_mein_Vater  

Modul 2 (Stunde 7) Singt er?- Nein, er singt nicht

https://www.barabook.ru/4541890064949233/Modul_2_Stunde_7_Singt_er_Nein_er_singt_nicht  

Modul 2 (Stunde 8) Das ist meine Familie

https://www.barabook.ru/4577939721197015/Modul_2_Stunde_8_Das_ist_meine_Familie 

5 Klasse Modul 3. Die Schule (Pokurar A.M.)

https://www.barabook.ru/5120176049312311/5_Klasse_Modul_3_Die_Schule_Pokurar_A_M 

Modul 3 (Stunde 1) Das Klassenzimmer

https://www.barabook.ru/548602424180722/Modul_3_Stunde_1_Das_Klassenzimmer   

Modul 3 (Stunde 2) Meine Federtasche

https://www.barabook.ru/8291007985513469/Modul_3_Stunde_2_Meine_Federtasche  

Modul 3 (Stunde 3) Meine Schultasche

https://www.barabook.ru/2904364922009337/Modul_3_Stunde_3_Meine_Schultasche    

Modul 3 (Stunde 4) Was hast du?

https://www.barabook.ru/4373381270609480/Modul_3_Stunde_4_Was_hast_du 

Modul 3 (Stunde 5) Die Schule

https://www.barabook.ru/5294384139428315/Modul_3_Stunde_5_Die_Schule  

Modul 3 (Stunde 6) Macht mit!

https://www.barabook.ru/392318779703418/Modul_3_Stunde_6_Macht_mit 

Modul 3 (Stunde 7) In der Schule

https://www.barabook.ru/4927272789765866/Modul_3_Stunde_7_In_der_Schule 

5 Klasse Modul 4. Die Jahreszeiten (Pokurar A.M.)

https://www.barabook.ru/8562083415029340/5_Klasse_Modul_4_Die_Jahreszeiten_Pokurar_A_M   

Modul 4 (Stunde 1) Es ist Herbst

https://www.barabook.ru/4480649393083733/Modul_4_Stunde_1_Es_ist_Herbst 

Modul 4 (Stunde 2 ) Die Monate

https://www.barabook.ru/3978907417015615/Modul_4_Stunde_2_Die_Monate

Modul 4 (Stunde 3) Herbstfeste

https://www.barabook.ru/5791460576926953/Modul_4_Stunde_3_Herbstfeste

Modul 4 (Stunde 4) Der Winter

https://www.barabook.ru/3628599616977935/Modul_4_Stunde_4_Der_Winter

Modul 4 (Stunde 5) Vor Weihnachten

https://www.barabook.ru/548684015534088/Modul_4_Stunde_5_Vor_Weihnachten 

Modul 4 (Stunde 6) Im Dezember

https://www.barabook.ru/2605707081245171/Modul_4_Stunde_6_Im_Dezember

5 Klasse Modul 5. Meine Kleidung (Pokurar A.M.)

https://www.barabook.ru/5813423925766337/5_Klasse_Modul_5_Meine_Kleidung_Pokurar_A_M  

Modul 5 (Stunde 1) Was trägst du gern?

https://www.barabook.ru/6549314695033107/0   

Modul 5 (Stunde 2) Die Bluse ist rot

https://www.barabook.ru/1311745055125983/Modul_5_Stunde_2_Die_Bluse_ist_rot  

Modul 5 (Stunde 3) Ich habe einen Hut auf

https://www.barabook.ru/6017583909580671/Modul_5_Stunde_3_Ich_habe_einen_Hut_auf   

Modul 5 (Stunde 4) In einer Boutique

https://www.barabook.ru/5839409505504627/Modul_5_Stunde_4_In_einer_Boutique 

Modul 5 (Stunde 5) Ich nehme den Akkusativ

https://www.barabook.ru/6707638658693901/Modul_5_Stunde_5_Ich_nehme_den_Akkusativ   

Modul 5 (Stunde 6) Mein Lieblingskleidungsstück

https://www.barabook.ru/3338019447444761/0   

Modul 5 (Stunde 8) Ich und die Mode

https://www.barabook.ru/2956163044295518/Modul_5_Stunde_8_Ich_und_die_Mode 

5 Klasse Modul 6. Freizeit und Hobbys (Pokurar A.M.)

https://www.barabook.ru/7803396636163631/5_Klasse_Modul_6_Freizeit_und_Hobbys_Pokurar_A_M  

Modul 6 (Stunde1) In meiner Freizeit

https://www.barabook.ru/5970806130476370/Modul_6_Stunde1_In_meiner_Freizeit 

Modul 6 (Stunde2) Meine Hobbys

https://www.barabook.ru/8546431791402989/Modul_6_Stunde2_Meine_Hobbys

Modul 6 (Stunde3) Ich lese Bücher

https://www.barabook.ru/3379566482465470/0  

Modul 6 (Stunde4) Ich tanze gern

https://www.barabook.ru/1103189290493480/Modul_6_Stunde4_Ich_tanze_gern

Modul 6 (Stunde 5) Ich sammle Spielsachen

https://www.barabook.ru/7224877255996542/Modul_6_Stunde_5_Ich_sammle_Spielsachen 

Modul 6 (Stunde6) Sport ist gesund

https://www.barabook.ru/2939128151126156/Modul_6_Stunde6_Sport_ist_gesund 

Modul 6 (Stunde7) Wir reisen durch die Ukraine

https://www.barabook.ru/3007103026896666/Modul_6_Stunde7_Wir_reisen_durch_die_Ukraine 

Modul 6 (Stunde8) Reisevergnügen

https://www.barabook.ru/1162624501005753/0 

5 Klasse Modul 7. Im Frühling(Pokurar A.M.)

https://www.barabook.ru/8999741645019057/0    

Modul 7 (Stunde 1) Die Tiere

https://www.barabook.ru/3046689483193736/Modul_7_Stunde_1_Die_Tiere 

Modul 7 (Stunde 2) Wie sind die Tiere?

https://www.barabook.ru/5643826701808803/Modul_7_Stunde_2_Wie_sind_die_Tiere 

Modul 7 (Stunde 3) Es ist Frühling

https://www.barabook.ru/7179035980794531/0 

Modul 7 (Stunde 4) Frühlingsblumen

https://www.barabook.ru/4649426825697894/0 

Modul 7 (Stunde 5) Im Frühling

https://www.barabook.ru/3871720338019187/0 

Modul 7 (Stunde 6) Wir feiern Geburtstag

https://www.barabook.ru/8939909024348642/Modul_7_Stunde_6_Wir_feiern_Geburtstag 

Modul 7( Stunde 8 ) Ostern kommt

https://www.barabook.ru/6321301154553274/Modul_7_Stunde_8_Ostern_kommt 

5 Klasse Modul 8. Im Sommer(Pokurar A.M.)

https://www.barabook.ru/8212160936975522/5_Klasse_Modul_8_Im_Sommer_Pokurar_A_M  

Modul 8 (Stunde1) Unsere Sommerfreunden

https://www.barabook.ru/2353342053340604/Modul_8_Stunde1_Unsere_Sommerfreunden 

Modul 8 (Stunde2) Am Meer

https://www.barabook.ru/6660687455617292/Modul_8_Stunde2_Am_Meer 

Modul 8 (Stunde3) Wir wandern

https://www.barabook.ru/8018634749345419/Modul_8_Stunde3_Wir_wandern

Modul 8 (Stunde 4) Auf dem Lande

https://www.barabook.ru/7223711543927528/Modul_8_Stunde_4_Auf_dem_Lande

Modul 8 (Stunde 5) Das Geflügel 

https://www.barabook.ru/590963980624406/0 

Modul 8 (Stunde6) Meine Sommerferien

https://www.barabook.ru/3990385311510161/Modul_8_Stunde6_Meine_Sommerferien 

У своїй роботі на уроках німецької мови користуюсь власними наборами карток і використовую набори, які створили інші користувачі даної платформи. Задаю тему або декілька тем і пропоную учням створити набір карток на сайті або виготовити картки для конкурсу. Учні дуже полюбляють створювати такі набори, підбирати картинки і самостійно озвучувати їх.

 

docx
Додано
26 травня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку