Методичні рекомендації "Реалізація технологічного підходу в педагогічній практиці сучасного вчителя".

Про матеріал
Розглядається питання реалізації технологічного підходу в педагогічній практиці сучасного вчителя, тобто застосування сучасних освітніх технологій (СОТ), які є набором методів та інструментів, що використовуються в освітньому процесі і є взаємодією людських та технічних ресурсів, які мають за мету навчити учня.
Перегляд файлу

      Усім відомий той факт, що цифрові рішення, он-лайн технології та інтеракція в мережі Інтернет стали невід'ємною складовою навчання іноземної мови.

      До сучасних освітніх технологій належить технологія співпраці, яку я активно впроваджую у навчальний процес. Основна ідея полягає у створенні умов для активної спільної діяльності учнів у різних навчальних ситуаціях. Діти об’єднуються  у групи по 3–4 особи, їм дають одне завдання, при цьому обговорюють роль кожного. Адже кожен учень відповідає не тільки за результат своєї роботи, але й за результат усієї групи. Тому  учні з нижчим рівнем знань прагнуть з’ясувати у сильніших те, що їм незрозуміло, а сильніші намагаються,  щоб  учні з нижчим рівнем знань досконало розібралися у завданні. І зрозуміло, що від цього виграє весь клас, тому що спільно ліквідовуються прогалини у знаннях. Такі форми і методи роботи можливі під час проведення уроків оф-лайн.

      До того ж, на своїх уроках я широко використовую змішане навчання, де вдало комбіную використання друкованих навчальних ресурсів та сучасних інтерактивних он-лайн платформ.

      Під час проведення уроків он-лайн нам досить ефективно вдається використовувати метод Fully Digital, де навчання проходить за допомогою виключно електронних ресурсів, тобто відбувається заміна друкованих підручників та робочих зошитів електронними навчальними ресурсами.
Застосовуючи цю форму навчання, ми користуємось усіма перевагами вивчення англійської за допомогою електронних носіїв та он-лайн платформ.

      Однією з сучасних освітніх технологій, що забезпечує особово-орієнтоване навчання, є метод проектів як спосіб розвитку творчості, пізнавальної діяльності, самостійності, який я часто використовую під час проведення уроків як оф-лайн, так і он-лайн. Проекти можуть підрозділятися на монопроекти, колективні, усно-мовні, видові, письмові й Інтернет-проекти. Робота над проектом — це багаторівневий підхід до вивчення мови, що охоплює читання, аудіювання, говоріння і граматику. Метод проектів сприяє розвитку активного самостійного мислення учнів і орієнтує їх на спільну дослідницьку роботу. На мою думку, проектне навчання актуальне тим,  що навчає дітей співпраці, виховує такі етичні цінності, як взаємодопомогу й уміння співпереживати, формує творчі здібності й активізує учнів.

      Отже, я глибоко переконана, що навчання іноземній мові буде ефективним  саме завдяки комплексному застосуванню засобів сучасних освітніх технологій та залежить від здатності вчителя застосовувати їх у навчанні, від розуміння необхідності відмовитися від авторитарного методу викладання.

      Процес навчання іноземної мови  не є якимось автоматичним  вкладанням навчального матеріалу в голову учня. Він потребує напруженої розумової роботи дитини та її власної активної участі в процесі. Цього можна досягти тільки активним навчанням  за допомогою сучасних освітніх технологій.

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 травня 2021
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку