Методичні рекомендації щодо перевірки навичок читання вголос та мовчки на уроках літературного читання в початковій школі

Про матеріал
Подано Методичні рекомендації щодо перевірки навичок читання вголос та мовчки на уроках літературного читання в початковій школі (2-4 класи)
Перегляд файлу

                Перевірка навички читання вголос та мовчки на уроках    

          літературного читання у початкових класах

Навичка читання вголос

  • здійснюється в усній формі
  • перевіряється правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного
  • для читання учневі пропонують незнайомий художній, науково-художній текст, який у кожному класі відрізняється складністю змісту, мовою твору, побудовою речень, обсягом
  • після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного.

Клас

Обсяг тексту

2 клас

120 – 150 слів

3 клас

180 — 210 слів

4 клас

240 — 270 слів

 

 

 

Навичка читання мовчки

Клас

Обсяг тексту

Оцінювання

2 клас

170 — 230 слів

(здійснюється усно, не оцінюється, а має діагностичний характер)

3 клас

250 — 310 слів

1 бал – спосіб читання

3 бали – темп читання

4 бали – за 4 завдання закритого типу

4 бали – за 2 завдання відкритого типу

4 клас

330 – 390 слів

  • Під час оцінювання темпу читання вчитель враховує обсяг тексту, який учень встиг прочитати за три хвилини: повністю (3 бали), не менше 2/3 (2 бали), не менше половини (1 бал), менше половини (жодного бала).
  • Завдання відкритого типу – це завдання на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо

 

docx
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку