Діагностувальна робота (аудіювання) 3 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота. Аудіювання. Навчальне. Василь Сухомлинський з клас. І семестр
Перегляд файлу

Хто з’їв пиріжок?

У лузі косили сіно три брати — Іван, Петро й Василь. Коли сонце піднялося до полудня, надумали вони спочити. Лягли під стіжком сіна та й заснули міцно-міцно.
Коли брати спали, прийшла мати. Вона принесла обід: миску каші, хліба і три великі пиріжки з маком. Жаль було матусі будити синів. Нехай, думає, посплять. 
Прокинуться, самі знайдуть, пообідають.
Накрила мати обід лопушиною та й пішла додому.
А тим часом ішов подорожній — дідусь із паличкою. Він дуже втомився. І їсти йому хотілося.
Підійшов дідусь до стіжка, побачив трьох братів, що спали, почув, як смачно пахне їжа. Думає подорожній: «Хіба не дали б вони мені поїсти, якби не спали? Звичайно, дали б». 
Жаль було дідусеві будити братів. З’їв він один пиріжок, подякував пошепки та й пішов.
Прокинулися брати. Сіли обідати. Бачать — тільки два пиріжки, а мати ж завжди приносила три. Думає кожен: «Це ж хтось із моїх братів прокинувся й тихенько з’їв пиріжок». 
Усім трьом братам соромно, всі похилили голови, бо кожен вважає винним не себе. З’їли вони кашу з хлібом, а пиріжки лежать. 
Пішли мовчки косити. До вечора косили й слова один до одного не промовили.
А ввечері повертався додому подорожній. Зайшов до братів, дивується: чого це вони стоять, похиливши голови? Чого так дивно відпочивають, що й словом не перемовляться?
— Добрий вечір,—каже дідусь.— Дякую вам за пиріжок. Жаль мені було будити вас, з’їв я один...
Брати й пораділи.
— Так це ви пиріжок з’їли? — допитується дідуся кожен брат.— Ой, як добре. Ходімо, дідусю, ми вам і ті пиріжки віддамо. Ходімо, ходімо...
Дідусь пішов з братами. А ті були щасливі і доброзичливо дивилися один одному в вічі.

В. Сухомлинський

 

В. Сухомлинський «Хто з’їв пиріжок»

План

1.___________________________________________________________________

2.___________________________________________________________________

3.___________________________________________________________________

4.___________________________________________________________________

 

 

Склади два товстих запитання до змісту прочитаного.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна  робота № 1                                                                               Прізвище ім’я ________________________________________________________

Аудіювання

І варіант

Текст «Хто з’їв пиріжок?» (В. Сухомлинський)

  1. Брати лягли спочити:

А під кущем калини;

Б  під стіжком сіна;    

 В у невеликому ліску.

2. Мама принесла синам:

А борщ, хліб, вареники;                Б кашу, хліб, три пиріжки;

В кашу, варені яйця, три пиріжки.

3. Мама не розбудила синів тому, що:

А жаль було їх будити;      

Б хотіла зробити їм сюрприз; 

 В їй не захотілось.

4. Коли дідусь вирішив з’їсти пиріжок, він думав, що:

  А брати не дали б йому поїсти;

  Б брати дали б йому поїсти;

  В соромно просити їсти.

5. Продовж речення.

З’їли вони кашу з хлібом, а пиріжки__________________.

6. Установи послідовність подій в оповіданні.

А ввечері повертався додому подорожній.

КоКоли брати спали, прийш ламати.

ЛяЛягли під стіжком сіна та й заснули міцно-міцно.

Ж Жаль було дідусеві будити братів.

7. Добери антонім до слова прокинувся  _____________________.

8. Яка головна думка оповідання?
____________________________________________________________

____________________________________________________________

 

 

 

 

Діагностувальна  робота № 1                                          

Прізвище ім’я _______________________________________________

Аудіювання

ІІ варіант

Текст «Хто з’їв пиріжок?» (В. Сухомлинський)

1. Братів звали:

А Іван, Петро, Тарас;      

Б  Петро, Микола, Василь;    

В  Іван, Петро, Василь.

2. Мама спекла пиріжків з:

 А картоплею;                   Б маком;                                     В капустою.

3. Брати до вечора слова один до одного не промовили, бо:

А  думали, що хтось із них тихенько з’їв пиріжок;

Б  думали, що мати принесла лише два пиріжки;

 В сильно втомилися від роботи.

4. Чому брати були щасливі після зустрічі з дідусем?

А Бо дідусь їм подякував;

Б бо дідусеві сподобався пиріжок;

В бо виявилося, що ніхто з них не брав того пиріжка.

5. Продовж речення.

Накрила мати обід лопушиною та й пішла______________.

6. Установи послідовність подій в оповіданні.

Думає кожен: «Це ж хтось із моїх братів прокинувся й тихенько

з’їв пиріжок». 

     До вечора косили й слова один до одного не промовили.

     Коли сонце піднялося до полудня, надумали вони спочити.

 — Добрий вечір,—каже дідусь.

7. Добери синонім до слова втомився  _____________________.

8. Яка головна думка оповідання?
____________________________________________________________

____________________________________________________________

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Trynka Tetiana Vitaliivna
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку