Методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу

Про матеріал
Методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу в 5 класі: математична освітня галузь Класний журнал – обов'язковий документ закладу загальної середньої освіти, де систематизується інформація про учнів класу й облік відвідування ними навчальних занять; фіксується реалізація навчальної програми з інтегрованих курсів / навчальних предметів, домашні завдання; результати поточного та підсумкового контролю учнів. Заповнювати класний журнал у 5 класі мають право класний керівник та вчителі, які навчають інтегрованим курсам / окремим навчальним предметам. На них покладена особиста відповідальність за своєчасність, стан та достовірність записів. Записи в журналі здійснюються державною мовою, чорнилами (пастою) чорного кольору, чітко й охайно. На сторінках журналу не допускається будь- яких виправлень. У разі помилкового або неправильного запису, поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника закладу освіти та скріплюється печаткою. Назви інтегрованих курсів / навчальних предметів у журналі мають відповідати їх назвам у навчальному плані. На лівій сторінці журналу, у таблиці «Облік навчальних досягнень учнів», класний керівник записує в алфавітному порядку прізвища та імена учнів. Дата проведення занять у таблиці записується дробом, чисельник якого є датою, а знаменник – місяцем поточного року. Наприклад, 11/10 означає, що заняття проведено одинадцятого жовтня. У разі проведення спарених уроків, дата кожного уроку записується окремо. Усі записи щодо підсумкового оцінювання робляться у називному відмінку: «Тематична», «І семестр», «Скоригована», «Річна». Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти», заклади освіти мають право на свободу вибору форм, змісту та способів оцінювання, за рішенням педагогічної ради. Для визначення рівня досягнення учнями результатів навчання учнів 5 класу застосовувати Орієнтовну рамку оцінювання навчальних досягнень здобувачів базової середньої освіти. В першій половині вересня 2022-2023 н. р. (перші два тижня) триватиме адаптаційний період, впродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання. Для забезпечення наступності між підходами до оцінювання результатів навчання здобувачів початкової та базової середньої освіти, підсумкове та проміжне оцінювання результатів навчання учнів у І семестрі 2022-2023 н. р. здійснювати за рівневою шкалою, а його результати позначати словами або відповідними літерами: «початковий (П)», «середній» (С), «достатній» (Д), «високий (В)», та супроводжувати вербальною характеристикою з орієнтацією на досягнення учня / учениці. Упродовж І семестру поточна рівнева оцінка не виставляється до класного журналу, але фіксується у журналі спостереження вчителя-предметника, на основі поточної до класного журналу виставляється тематична за рівневою шкалою. У ІІ семестрі 2022-2023 навчального року запровадити бальне оцінювання результатів навчальних досягнень учнів відповідно до основних видів оцінювання, які проводяться закладом освіти, тобто поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне. Результати навчальних досягнень учня/учениці 5 класу з переліку предметів, визначених освітньою програмою закладу відображатимуться в Свідоцтві досягнень. У класному журналі і в Свідоцтві досягнень перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П»), що відповідає назві рівня досягнень орієнтовних критеріїв оцінювання результатів навчання з предметів. Систему оцінювання результатів навчання в освітніх галузях «Мистецтво», «Соціальна та здоров’я збережувальна», «Фізична культура» здійснювати на позитивному ставленні до кожного учня, і враховувати не рівень недоліків та прорахунків, а рівень особистих досягнень. Вимоги до ведення класного журналу регламентуються наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 №423 «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності» (зі змінами, унесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 01.06.2020 №725 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423»). Усі записи в журналі на сторінці навчального предмета «Математика» ведуться державною мовою, пастою чорного кольору, чітко й охайно. У разі помилкового або неправильного запису він закреслюється, поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника закладу та скріплюється печаткою внизу сторінки, на якій відбулося виправлення. На лівій сторінці розгорнутого журналу в розділі «Облік навчальних досягнень учнів» учитель веде щоденний облік навчальних досягнень і відвідування учнями занять з предмету «Математика», на правій – записує дату проведення уроку, його зміст і завдання додому. Дата проведення уроку записується дробом, чисельник якого є датою, а знаменник – місяцем поточного року (наприклад: 05/09). У графі «Зміст уроку», відповідно до календарно-тематичного планування, стисло записується тема уроку, зазначаються види навчальної діяльності (математичний диктант, тест, самостійна робота, контрольна робота тощо). У графі «Завдання додому» стисло записується зміст завдання (розділи, параграфи, пункти, сторінки підручника, номери завдань (різнорівневі, зокрема завдання підвищеної складності позначаються *, наприклад: №246*), інші види робіт) і спосіб його виконання (опрацювати, повторити, скласти опорний конспект, ментальну карту тощо). Рекомендуємо дотримуватися вимог щодо обсягу домашніх завдань, наданих у листі Міністерства освіти і науки України від 29.10.2021 №1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів». Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти», ураховуючи загальні критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти (додаток 2 наказу). Зазначаємо, що основними видами оцінювання результатів навчання учнів є формувальне, поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне). За рішенням педагогічної ради заклад освіти може визначити адаптаційний період, упродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання. У цей період учителями математики при заповненні журналу фіксується облік відвідування учнями навчальних занять предмета «Математика», здійснюється запис дати проведення уроку, його зміст і завдання додому. Поточне, підсумкове (тематичне, семестрове) оцінювання учнів рекомендуємо здійснювати відповідно до вимог щодо обов’язкових результатів навчання учнів з математичної освітньої галузі, зазначених у додатку 8 Державного стандарту базової середньої освіти. Тематична оцінка виставляється в окремій колонці без дати з написом «Тематична» за результатами опанування учнями матеріалу теми впродовж її вивчення, із урахуванням поточних оцінок, оцінювання математичних диктантів, самостійних, контрольних робіт. Під час виставлення тематичного бала результати перевірки робочих зошитів, зазначені в окремій колонці з написом «Зошит», як правило, не враховуються. Перевірка зошитів є елементом поточного, формувального оцінювання, механізмом письмового зворотного зв’язку з учнями. Якщо учень був відсутній на уроках протягом вивчення теми, не виконав вимог навчальної програми, то в колонку з надписом «Тематична» потрібно виставити «н/а». Тематична оцінка не підлягає коригуванню. Оцінка за семестр виставляється за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів, визначених у свідоцтві досягнень (додаток 1 наказу Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти»), зокрема: – опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі; – розв’язує математичні задачі; – критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій. Результати контролю груп загальних результатів (рівневі або бальні) фіксуються в класному журналі в окремій колонці без дати після теми останнього уроку семестру. Фіксація запису семестрового оцінювання проводиться в окремій колонці без дати з написом «І семестр», «II семестр». У 5-му класі, за рішенням педагогічної ради закладу освіти, визначений адаптаційний період, упродовж якого:  не проводиться поточне та тематичне оцінювання, тоді на сторінках інтегрованого курсу проводиться лише облік відвідування учнями навчальних занять; відсутність учня на уроці позначається літерою «н» (табл. 1);  після проходження адаптаційного періоду і І семестрі здійснюється оцінювання учнів за рівневою шкалою, у такому випадку вчитель виставляє до журналу тематичну оцінку літерами В, Д, С, П, що відповідають рівням навчальних досягнень (Високий, Достатній, Середній, Початковий);  семестрове оцінювання (за І семестр) здійснюється рівневою оцінкою (табл. 1); Математика (назва предмета) Облік навчальних досягнень учнів № з/п Місяць і число Прізвище та ім’я учня (учениці) 01 09 02 09 10 09 16 09 Зошит * Тематична 11 10 14 10 …. Зошит Тематична 05 11 …. 20 12 22 12 …. Зошит* Тематична 1* МАО 2* МАО 3* МАО І семестр Скоригована 1 А……. н В В н В Д н В В В Д В В 2 Б…….. н Д С Д Д н Д Д Д Д Д Д 3 В…… Д Д н Д В н Д Д В Д Д Д Примітка: Оцінка за зошит з математики виставляється раз у місяць; 1*МАО. опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі; 2*МАО. розв’язує математичні задачі; 3*МАО. критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій. Якщо учень був відсутній на уроках протягом певного семестру, у клітинці для виставлення семестрової оцінки слід зробити запис «н/а». Семестрова оцінка підлягає коригуванню. Скориговану семестрову оцінку потрібно виставити без дати у колонку з написом «Скоригована» поруч з колонкою «І семестр» або «II семестр». У класному журналі колонки для виставлення скоригованих оцінок. У ІІ семестрі поточне, тематичне та семестрове (за ІІ семестр) та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12. Таблиця 2 Таблиця 2 – Приклад оформлення сторінок журналу з математики в ІІ семестрі (ліва сторінка) Річне оцінювання здійснюється на підставі загальної оцінки результатів навчання за І та ІІ семестри. У журнал річну оцінку виставляють у колонці з написом «Річна» без зазначення дати, при цьому річну оцінку можна виставляти не раніше ніж через три дні після оцінки за II семестр. При заповненні правої сторінки журналу після теми останнього уроку семестру в графі «Дата» записати (МАО – абревіатура математичної освітньої галузі), у графі «Зміст уроку» доцільно зафіксувати формулювання груп загальних результатів. Приклад заповнення правої сторінки журналу (таблиця 4). Таблиця 4 – Приклад заповнення правої сторінки журналу №з/п Дата Зміст уроку Завдання додому 15 22 09 Додавання натуральних чисел Опрацювати Р.1, §2, п.7, № 181, 183, 202* 16 23 09 Властивості додавання Опрацювати Р.1, §2, п.7, № 187, 193, 203* 17 26 09 Розв’язування вправ. Математичний диктант Повторити Р.1, §2, п.7 и, № 196, 198, 204* 18 27 09 Розв’язування задач Повторити Р.1, §2, п.7, № 189, 191, 211* 19 06 10 Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ Повторити Р.1, §2, п.7-10, С. 122, № 2 (1-4, 9, 11, 12), 286* 20 07 10 Контрольна робота №2 «Додавання і віднімання натуральних чисел» Повторити Р.1, §2, п.7-10 21 10 10 Аналіз контрольної роботи Розв’язування вправ підвищеної складності Повторити Р.1, §2, п.7-10, № 260, 285, 290* – МАО 1 Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі – – МАО 2 Розв’язує математичні задачі – – МАО 3 Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій –
Перегляд файлу

 

Методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу                                                                                                                                       в 5 класі: математична освітня галузь

 

        Класний журнал – обов'язковий документ закладу загальної середньої освіти, де систематизується інформація про учнів класу й облік відвідування ними навчальних занять; фіксується реалізація навчальної програми з інтегрованих курсів / навчальних предметів, домашні завдання; результати поточного та підсумкового контролю учнів.

        Заповнювати класний журнал у 5 класі мають право класний керівник та  вчителі, які навчають інтегрованим курсам / окремим навчальним предметам. На  них покладена особиста відповідальність за своєчасність, стан та достовірність                                             записів.

        Записи в журналі здійснюються державною мовою, чорнилами (пастою)                   чорного кольору, чітко й охайно. На сторінках журналу не допускається будь- яких виправлень. У разі помилкового або неправильного запису, поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника закладу освіти та скріплюється печаткою. Назви інтегрованих курсів / навчальних предметів у журналі мають відповідати їх назвам у навчальному плані.

         На лівій сторінці журналу, у таблиці «Облік навчальних досягнень учнів», класний керівник записує в алфавітному порядку прізвища та імена учнів. Дата проведення занять у таблиці записується дробом, чисельник якого є датою, а знаменник місяцем поточного року. Наприклад, 11/10 означає, що заняття проведено одинадцятого жовтня. У разі проведення спарених уроків, дата кожного уроку записується окремо. Усі записи щодо підсумкового оцінювання робляться у називному відмінку: «Тематична», «І семестр», «Скоригована», «Річна». Відповідно   до    наказу    Міністерства    освіти    і    науки  України від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти», заклади освіти мають право на свободу вибору форм, змісту та способів оцінювання, за рішенням педагогічної ради.

         Для визначення рівня досягнення учнями результатів навчання учнів 5 класу застосовувати Орієнтовну рамку оцінювання навчальних досягнень здобувачів базової середньої освіти. В першій половині вересня 2022-2023 н. р. (перші два тижня) триватиме адаптаційний період, впродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання.

         Для забезпечення наступності між підходами до оцінювання результатів навчання здобувачів початкової та базової середньої освіти, підсумкове та проміжне оцінювання результатів навчання учнів у І семестрі 2022-2023 н. р. здійснювати за рівневою шкалою, а його результати позначати словами або відповідними літерами: «початковий (П)», «середній» (С), «достатній» (Д), «високий (В)», та супроводжувати вербальною характеристикою з орієнтацією на досягнення учня / учениці. Упродовж  І семестру поточна рівнева оцінка не виставляється до класного журналу, але фіксується у журналі спостереження вчителя-предметника, на основі поточної до класного журналу виставляється тематична за рівневою шкалою.

          У ІІ семестрі 2022-2023 навчального року запровадити бальне оцінювання результатів навчальних досягнень учнів відповідно до основних видів оцінювання, які проводяться закладом освіти, тобто поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне.

Результати навчальних досягнень учня/учениці 5 класу з переліку предметів, визначених освітньою програмою закладу відображатимуться в Свідоцтві досягнень. У класному журналі і в Свідоцтві досягнень перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П»), що відповідає назві рівня досягнень орієнтовних критеріїв оцінювання результатів навчання з предметів.

           Систему оцінювання результатів навчання в освітніх галузях «Мистецтво», «Соціальна та здоров’я збережувальна», «Фізична культура» здійснювати на позитивному ставленні до кожного учня, і враховувати не рівень недоліків та прорахунків, а рівень особистих досягнень. Вимоги до ведення класного журналу регламентуються наказом Міністерства   освіти   і   науки,   молоді   та   спорту України   від   10.05.2011 №423 «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності» (зі змінами, унесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 01.06.2020 №725 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 423»).

          Усі записи в журналі на сторінці навчального предмета «Математика» ведуться державною мовою, пастою чорного кольору, чітко й охайно. У разі помилкового або неправильного запису він закреслюється, поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника закладу та скріплюється печаткою внизу сторінки, на якій відбулося виправлення.

На лівій сторінці розгорнутого журналу в розділі «Облік навчальних досягнень учнів» учитель веде щоденний облік навчальних досягнень і відвідування учнями занять з предмету «Математика», на правій – записує дату проведення уроку, його зміст і завдання додому. Дата проведення уроку записується дробом, чисельник якого є датою, а знаменник місяцем поточного року (наприклад: 05/09).

          У графі «Зміст уроку», відповідно до календарно-тематичного планування, стисло записується тема уроку, зазначаються види навчальної діяльності (математичний диктант, тест, самостійна робота, контрольна робота тощо).

У графі «Завдання додому» стисло записується зміст завдання (розділи, параграфи, пункти, сторінки підручника, номери завдань (різнорівневі, зокрема завдання підвищеної складності позначаються *, наприклад: №246*), інші види             робіт) і спосіб його виконання (опрацювати, повторити, скласти опорний конспект, ментальну карту тощо). Рекомендуємо дотримуватися вимог щодо обсягу домашніх завдань, наданих у листі Міністерства освіти і науки України від 29.10.2021 №1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів». Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних               рекомендацій щодо оцінювання              навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового  Державного стандарту базової середньої освіти», ураховуючи загальні критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти (додаток 2 наказу).

          Зазначаємо, що основними видами оцінювання результатів навчання учнів є формувальне, поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне). За рішенням педагогічної ради заклад освіти може визначити адаптаційний період, упродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання. У цей період учителями математики при заповненні журналу фіксується облік відвідування учнями навчальних занять предмета «Математика», здійснюється запис дати проведення уроку, його зміст і завдання                              додому. Поточне, підсумкове (тематичне, семестрове) оцінювання учнів рекомендуємо здійснювати відповідно до вимог щодо обов’язкових результатів  навчання учнів з математичної освітньої галузі, зазначених у додатку 8 Державного стандарту базової середньої освіти. Тематична оцінка виставляється в окремій колонці без дати з написом «Тематична» за результатами опанування учнями матеріалу теми впродовж її вивчення, із урахуванням поточних оцінок, оцінювання математичних диктантів, самостійних, контрольних робіт. Під час виставлення тематичного бала результати перевірки робочих зошитів, зазначені в окремій колонці з написом «Зошит», як правило, не враховуються. Перевірка зошитів є елементом  поточного, формувального оцінювання, механізмом письмового зворотного зв’язку з учнями.

            Якщо учень був відсутній на уроках протягом вивчення теми, не виконав вимог навчальної програми, то в колонку з надписом «Тематична» потрібно виставити «н/а». Тематична оцінка не підлягає коригуванню. Оцінка за семестр виставляється за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів, визначених у свідоцтві досягнень (додаток 1 наказу Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти»), зокрема:

                                      опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі;

                                      розв’язує математичні задачі;

                                      критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій. Результати контролю груп загальних результатів (рівневі або бальні) фіксуються в класному журналі в окремій колонці без дати після теми останнього уроку семестру.

Фіксація запису семестрового оцінювання проводиться в окремій колонці без дати з написом «І семестр», «II семестр».

У 5-му класі, за рішенням педагогічної ради закладу освіти, визначений адаптаційний період, упродовж якого:

                                                не проводиться поточне та тематичне оцінювання, тоді на сторінках інтегрованого курсу проводиться лише облік відвідування учнями навчальних занять;    відсутність    учня    на    уроці    позначається     літерою     «н» (табл. 1);

                                                після проходження адаптаційного періоду і І семестрі здійснюється оцінювання учнів за рівневою шкалою, у такому випадку вчитель виставляє до журналу тематичну оцінку літерами В, Д, С, П, що відповідають рівням навчальних досягнень (Високий, Достатній, Середній, Початковий);

                                                семестрове оцінювання (за І семестр) здійснюється рівневою оцінкою (табл. 1);

    Математика

      (назва предмета)                             Облік     навчальних      досягнень     учнів

 

з/п

               Місяць і                  

                        число   

 

 

Прізвище                  

та ім’я учня

(учениці)

 

01

 

 

 

 

09

02

 

 

 

 

09

10

 

 

 

 

09

16

 

 

 

 

09

Зошит *

Тематична

11

 

 

 

 

10

14

 

 

 

 

10

….

Зошит

Тематична

05

 

 

 

 

11

….

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 12

22

 

 

 

 

12

….

Зошит* 

Тематична

1* МАО

2* МАО

3* МАО

І семестр

Скоригована

1

А…….

н

 

 

 

В

В

 

н

 

В

Д

 

 

н

 

 

В

В

В

Д

В

В

 

2

Б……..

 

 

н

 

Д

С

 

 

 

Д

Д

н

 

 

 

 

Д

Д

Д

Д

Д

Д

 

3

В……

 

 

 

 

Д

Д

н

 

 

Д

В

 

 

 

н

 

Д

Д

В

Д

Д

Д

 

Примітка: Оцінка за зошит з математики  виставляється раз у місяць;

1*МАО. опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі;

2*МАО. розв’язує математичні задачі;

3*МАО. критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій.

 

          Якщо учень був відсутній на уроках протягом певного семестру, у клітинці для виставлення семестрової оцінки слід зробити запис «н/а». Семестрова оцінка  підлягає коригуванню. Скориговану семестрову оцінку потрібно виставити без дати у колонку з написом «Скоригована» поруч з колонкою «І семестр» або «II семестр». У класному журналі колонки для виставлення скоригованих оцінок.

      У ІІ семестрі поточне, тематичне та семестрове (за ІІ семестр) та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають                                   цифрами від 1 до 12. Таблиця 2


Таблиця 2 – Приклад оформлення сторінок журналу з математики в ІІ семестрі (ліва сторінка)

 

  

          Річне оцінювання здійснюється на підставі загальної оцінки результатів навчання за І та ІІ семестри. У журнал річну оцінку виставляють у колонці з написом «Річна» без зазначення дати, при цьому річну оцінку можна виставляти не раніше ніж через три дні після оцінки за II семестр.

 

          При заповненні правої сторінки журналу після теми останнього уроку семестру в графі «Дата» записати (МАО абревіатура математичної освітньої галузі), у графі «Зміст уроку» доцільно зафіксувати формулювання груп загальних результатів.

             Приклад заповнення правої сторінки журналу (таблиця 4). Таблиця 4 Приклад заповнення правої сторінки журналу

№з/п

Дата

Зміст уроку

Завдання додому

15

22

        09

Додавання натуральних чисел

Опрацювати Р.1, §2, п.7, 181, 183, 202*

16

23

           09

Властивості додавання

Опрацювати Р.1, §2, п.7, 187, 193, 203*

17

26

         09

Розв’язування вправ. Математичний

диктант

Повторити Р.1, §2, п.7 и, 196, 198, 204*

18

27

          09

Розв’язування задач

Повторити Р.1, §2, п.7, 189, 191, 211*

19

06

           10

Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ

Повторити Р.1, §2, п.7-10, С. 122,

2 (1-4, 9, 11, 12), 286*

 

20

07

           10

Контрольна робота №2 «Додавання і віднімання натуральних чисел»

Повторити Р.1, §2, п.7-10

 

21

10

           10

Аналіз контрольної роботи Розв’язування вправ підвищеної складності

Повторити Р.1, §2, п.7-10, 260, 285, 290*

МАО 1

Опрацьовує проблемні ситуації та

створює математичні моделі

МАО 2

Розв’язує математичні задачі

МАО 3

Критично оцінює результати

розв’язання проблемних ситуацій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

docx
Додано
18 вересня 2023
Переглядів
3049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку