Конспект логоритмічного заняття для дітей із ЗНМ ІІІ рівня

Про матеріал
Тема: Свійські птахи. Мета: Розвивати мовленнєві навички дітей, зокрема розуміння слів, вживання нових слів у мовленні, формування речення. Розвивати пізнавальні навички дітей, сприяти формуванню знань про свійських птахів, їх зовнішній вигляд та спосіб життя. Розвивати тактильно-м'язові навички дітей шляхом проведення ігор та вправ, пов'язаних зі спостереженням за птахами та годуванням. Розвивати емоційну сферу дітей, створюючи позитивний настрій та емоційну зв'язок з темою заняття. Збагачувати активний та пасивний словник. Обладнання: малюнки із зображенням свійських птахів: півня, курки, качки, індика, гусака; аудіо записи гололосів тварин Місце проведення: спортивна зала
Перегляд файлу

Конспект логоритмічного заняття для дітей із ЗНМ ІІІ рівня.

Тема: Свійські птахи.

Мета: Розвивати мовленнєві навички дітей, зокрема розуміння слів, вживання нових слів у мовленні, формування речення. Розвивати пізнавальні навички дітей, сприяти формуванню знань про свійських птахів, їх зовнішній вигляд та спосіб життя. Розвивати тактильно-м'язові навички дітей шляхом проведення ігор та вправ, пов'язаних зі спостереженням за птахами та годуванням. Розвивати емоційну сферу дітей, створюючи позитивний настрій та емоційну зв'язок з темою заняття. Збагачувати активний та пасивний словник.

Обладнання: малюнки із зображенням свійських птахів: півня, курки, качки, індика, гусака; аудіо записи гололосів тварин

Місце проведення: спортивна зала

Хід заняття

І. Організаційний момент:

-Діти, до нас сьогодні на заняття завітало багато гостей

«Треба дружно привітатись -

Дружно, голосно сказати: «Добрий день!»

Вліво – вправо повернутись,

Одне одному всміхнутись,

Вліво – вправо повернутись,

Гостям усміхнутись.»

1. Психогімнастика «Свійські птахи»

Діти утворюють коло, звучить повільна музика.

- До нас на заняття завітав свійські птахи, які хочуть з нами погратися.

- Діти, для того, щоб дізнатись що це за тваринки, потрібно розглянути ілюстрацій тварин ( півня, курки, качки, індика, гусака)

– Хто на картинці?

– Як він говорить? (По черзі показуємо картинки).

ІІ. Основний етап:

1. Дихальна гімнастика.

Вправа «Забий м’яч у ворота» – вдихни повітря через носик і подуй на м’ячик, намагаючись «забити» його у ворота.

Вправа «Квіточка» –  вдихни повітря через носик і спробуй здути квіточку з долоньки.

2. Ввідні вправи

(дробовим кроком йдуть діти, по колу, промовляючи слова)

Ми навесні на нашому полі

Тракторами дружно станемо

Зерном поле засівай

Щоб виріс коровай (зупинилися повернулися в коло)

Ось такої висоти (піднімають руки вгору)

Ось такої ширини (розводять руки в сторони вирівнюючи коло).

Вліво-вправо поверніться в зернятка всі перетворитеся. (діти розбігаються по залу і присідають, склавши долоньки пальчиками вгору)

3.Вправа на розвиток слухової уваги, почуття ритму.

«Дзеркало»

Діти діляться на пари, знаходять для себе вільне місце , домовляються хто з низ буде "дитиною", а хто "дзеркалом" . Під музику "дитина" показує рухи, а "дзеркало" іх повторює . Із закінченням музики вони міняються місцями і все повторюється.

4.Вправа на розвиток слухової i зорової пам’ятi

«Пам'ятайте список»

Логопед складає списку слів. Показує дітям список і промовляє кожне слово повільно та чітко.  Діти повинні повторити слова в зворотному порядку. Далі діти закривають очі та назвають всі слова, які вони запам'ятали.

5.Вправи для стимуляцiї мовленнєвої активностi

Гра «Хто як кричить».

Після слів логопеда: «Обернулись, покружляли, каченятками (півниками, гусаками, індиками, курочками) стали!» — діти «розмовляють» голосами птахів, імітують їхні рухи. Наприкінці гри вихователь перетворює дітей на самих себе: «Обернулись, покружляли, дітлахами знову стали!»

6.Вправа на розвиток тактильно-м’язового вiдчуття

"Птахи у бабусі".

Діти оберають декілька птахів, які зазвичай зустрічали у бабусі. Послідовно виконують дії, які відповідають рухам тварин, наприклад, для курки - зігнути руки, як для крил. Уявити, що вони є цією твариною та повторювати рухи разом зі всіма іншими учасниками під веселу музику.

7.Динамічна пауза.

- Прийшов час годувати наших пташків, але в нас не має чим іх годувати, тому пропоную зібрати урожай

Жито й пшениця поспіла, хто ж буде в полях збирати врожай?

- (діти) -Комбайнери на комбайнах.

Багато справи з урожаєм

Жнемо, молотимо, провеваем (2 рази з показом рухів).

І летить з краю в край

Звістка що буде коровай

Ось такої вишини,

Ось такої ширини.

8. Логопедична гімнастика формування сенсорних еталонів

1. "Назустріч звукам". Діти стоять перед логопедом і повинні слухати звуки, які він вигадує, та намагатися повторити їх з правильною артикуляцією.

2. "Рухливість рота". Діти повинні виконувати різні рухи ротом - ковтати, розтягувати, стискати, пересувати його вліво-вправо та вгору-вниз.

3. "Розрізнення звуків". Логопед показує дітям картки з різними малюнками, а діти повинні визначити, який звук має назва малюнка та повторити його з правильною артикуляцією.

9. Веселий хоровод

(Діти беруться за руки, співають – хоровод)

Наш веселий хоровод

Зараз починаєм.

Всі по колу ми йдемо,  

Пісеньку співаєм!      

 

Соловейку, щебечи,

Заспівай гучніше!

Танцювати під твій спів

Буде веселіше!       

 

Сяє сонечко вгорі,

Світить на галявку.

Танцювати дітвора      

Почала ще зранку!      

 

Віє теплий вітерець,

Вітами хитає.

Танцювати вітерець,    

Нам допомагає!  

 

10.Пальчикова гімнастика « Пиріг»

Ми запитали нашу піч руки поличкою.

Що сьогодні нам спекти? Руки витягаємо вперед долоні вгору.

Пічку ми запитали

Тісто замісили, мнуть тісто

Тісто качалкою розкатали, розкачуємо долоньками

Розкатали не втомилися.

Начинили сиром права рука пальчики зібрати, в ліву долоню постукувати

І назвали пирогом!

Ну-ка пічка, дай творожнику містечко! руки розводимо в сторони.

 

III. Заключна частина.

Молодеці, ти дуже гарно попрацювали! А тепер дайте відповіді на таці запитання:

— Яких птахів ви зустріли?

— Що нового ви дізналися про свійських птахів під час заняття?Поділитися своїми враженнями.

Діти під марш виходять із залу.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Малахова Віолетта Юріївна
    Дякую за чудовий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
24 квітня 2023
Переглядів
3347
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку