Методичні рекомендації "Використання ІКТ при вивченні предметів теоретичної підготовки"

Про матеріал

Упровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій, створення умов для поетапного переходу на їхній основі до нового рівня освіти – основна мета Державної цільової програми впровадження інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) у навчально- виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів на період до 2015 року "Сто відсотків".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала методист ДНЗ «Бердичівське ВПУ» Зданевич Лариса Макарівна Міністерство освіти і науки України

Номер слайду 2

Майбутнє будь- якої держави визначається системою освіти, яка в ній існує!

Номер слайду 3

Наш час - це епоха постійних змін у технологіях, зокрема освітніх, а використання персонального комп’ютера є стрижнем інформаційних технологій навчання.

Номер слайду 4

Упровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій, створення умов для поетапного переходу на їхній основі до нового рівня освіти – основна мета Державної цільової програми впровадження інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) у навчально- виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів на період до 2015 року "Сто відсотків".

Номер слайду 5

Програма спрямована на поліпшення якості освіти в умовах розбудови інформаційного суспільства та конкурентоспроможної економіки шляхом:

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Що ж таке ІКТ? Комп'ютерні (нові інформаційні) технології навчання - це процес підготовки і передачі інформації, кого навчають, засобом здійснення яких є комп'ютер.

Номер слайду 9

Використання ІКТ допомагає учневі водночас розглядати об’єкт у кількох аспектах. Аналіз і синтез, абстракція і узагальнення виступають у наочно-діяльнісному і словесно-логічному плані та їх різноманітних співвідношеннях: ІКТ дають змогу не тільки стежити за перебігом мислення учня, а й формувати його розумові операції.

Номер слайду 10

Викладачі - предметники ДНЗ «Бердичівське ВПУ» надають перевагу впровадженню таких технологій:

Номер слайду 11

Електронні презентації дають можливість викладачам при мінімальній підготовці і незначних витратах часу підготувати наочність до уроку. Уроки, складені за допомогою PowerPoint видовищні і ефективні в роботі над інформацією.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Серед навчальних презентацій в залежності від цілей її застосування в училищі виділяють:

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Карти і картосхеми, як окремий об'єкт дослідження

Номер слайду 17

Портретні та сюжетні фотографії

Номер слайду 18

Яр, лісостепова зона України Будова яру вершина гирло схили дно схили дно брівка брівка конус виносу Яри знищують родючі землі, заважають будівництву. З ними ведуть активну боротьбу: насаджують дерева, засипають тощо.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Приклад використання ІКТ при виконання проектної роботи Дидактична завдання полягає в наданні учням можливості самостійного придбання знань з різних предметних областей. Показники реального результату рішення задачі: - розвиток пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, розвиток критичного і творчого мислення, вміння побачити, сформулювати і вирішити проблему. - виконання дослідницької частини проекту, - отримання або систематизації даних (Інтернет, електронний підручник, електронна бібліотека); - оформлення портфоліо проекту (Word); - створення продукту проекту - буклети, презентації, проспекти і т.п. (Word, Excel, Publisher, PowerPoint).

Номер слайду 21

Учасники проекту поділили між собою роботу за такими напрямками: Хлопців зацікавила військова історія Візантії Дівчат – повсякденне життя, зокрема роль та місце жінки в імперії.

Номер слайду 22

Проектна технологія

Номер слайду 23

Публікації

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Використання на уроках ППЗ сприяє:

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

http://class-fizika. narod.ru/astr.htm http://blog-sovgira. blogspot.com/p/ blog-page_23.html http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/ Віртуальна екскурсія "Магія фізики" Віртуальна екскурсія: "Подорож у космос"

Номер слайду 30

Електронні підручники мають ряд переваг перед традиційними:

Номер слайду 31

Використання мережі Інтернет на уроках: Можливості використання мережі Інтернет на уроках предметів теоретичної підготовки полягають в наступному: Вільний пошук Інтернет-ресурсів по заданій темі; 1.Вивчення конкретного Інтернет-ресурсу по методичним вказівкам вчителя; 2.Використання Інтернет-ресурсу в якості дидактичного засобу на уроці; Пошук інформації в Інтернеті може супроводжувати такі види навчальної роботи, як: • написання рефератів, • збір матеріалу по темі, • ілюстрування своїх текстів матеріалами з Інтернету.

Номер слайду 32

http://www.rusedu.ru/ - архів навчальних програм та презентацій; http://www.uroki.net/ - все для вчителя - все безкоштовно; http://www.uchportal.ru/ - вчительський портал; http://www.nachalka.com/ - сайт вчителів початкової школи; http://festival.1september.ru/< - фестиваль педагогічних ідей"Відкритий урок"; http://numi.ru/ - методичний центр NUMI.RU; http://www.researcher.ru< - інтернет-портал дослідницької діяльностіучнів; http://www.catalog.alledu.ru - каталог освітніх ресурсів; http://school-sector.relarn.ru/ - шкільний сектор; http://school.holm.ru/ - шкільний світ; http://www.testland.ru/ - Оn-line тести для всіх; http://www.ychitel.com/ - педагогічний журнал “Вчитель”; http://www.history.ru/free.htm - безкоштовні навчальні програми; http://www.ug.ru - сайт «Учительской газеты»; http://www.megabook.ru/ - мега енциклопедія «Кирила і Мефодія»; http://www.mon.gov.ua/index.php/ua - сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; http://teacher.at.ua/ - вчитель вчителю, учням та батькам. Поурочні, тематичні плани, розробки уроків та ін.; http://konserg.ucoz.ua/ - слово вчителя; http://shkolaonline.net// - Всеукраїнський освітній портал Школа Онлайн; http://festival.1september.ru/ - Фестиваль педагогічних ідей “Відкритий урок”; http://www.onlandia.org.ua/ - Безпека дітей в Інтернеті. Портал для дітей, батьків та вчителів.

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Члени методичної комісії природничо-математичного циклу беруть активну участь у вебінарах.

Номер слайду 38

Викладач хімії Чепіль О.О. та викладач фізики, астрономії Осипчук О.В. взяли участь у всеукраїнському педагогічному інтерактивному марафоні : «Суспільний діалог: актуальні питання освіти» за підтримки та участі інституту НАПН України.

Номер слайду 39

Протягом навчального року члени методичної комісії разом з учнями беруть участь в міжнародному дистанційному конкурсі, де займають призові місця з фізики, хімії, математики а також отримали сертифікат участі з біології

Номер слайду 40

Робота в парах Використовується при виконанні практичних робіт, роздатковий матеріал Робота в малих групах Тема: Комп'ютерні публікації Учні: -журналісти, яким треба створити статтю -дизайнери, яким треба оформити матеріал, щоб усе було гармонійно

Номер слайду 41

Мікрофон Незакінчені речення Тема: Бази даних. Системи керування базами даних . - Які способи створення таблиць бази даних? -У якому режимі виконується заповнення в базі даних? Сьогодні на уроці ми вивчали… Презентація- це… Моделі бувають … Інформаційні моделі поділяються …

Номер слайду 42

Тема: Принципи дії та основні характеристики складових комп'ютера. Які головні пристрої входять до ПК ? Узагальнити названі вами пристрої за групами. Тема: Історія розвитку обчислювальної техніки . Учням пропонується міні-конспекти з етапами розвитку комп.техніки, доповнити використовуючи підручник, Інтернет “Мозковий штурм” “Пошук інформації”

Номер слайду 43

“Якщо викладач вдумливо аналізує свою роботу, в нього не може не виникнути інтересу до теоретичного осмислення свого досвіду, прагнення пояснити причинно-наслідкові зв’язки між знаннями учнів і своєю педагогічною культурою.

Номер слайду 44

Логічний наслідок аналізу своєї роботи полягає в тому, що вчитель зосереджує свою увагу на якомусь боці педагогічного процесу, який на його думку, відіграє в даному разі найважливішу роль, досліджує, вивчає факти, читає педагогічну і методичну літературу. Так починається вищий етап педагогічної творчості – поєднання практики з елементами наукового дослідження” В.О.Сухомлинський

ppt
Додано
25 липня 2018
Переглядів
1714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку