Забезпечення функціонування майданчика «Державний стандарт ПТО» у педагогічній майстерності ПТНЗ

Про матеріал

Сьогодні ринок праці з його вимогливим роботодавцем потребує професійно компетентного фахівця, з високою виробничо-технологічною культурою, здатного ефективно, самостійно вирішувати нестандартні питання, вміти працювати за новими технологіями, з новими сучасними матеріалами.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Забезпечення функціонування майданчика «Державний стандарт ПТО» у педагогічній майстерності ПТНЗ Розробила Методист ДНЗ «Бердичівське ВПУ» Зданевич Лариса Макарівна

Номер слайду 2

Сьогодні ринок праці з його вимогливим роботодавцем потребує професійно компетентного фахівця, з високою виробничо-технологічною культурою, здатного ефективно, самостійно вирішувати нестандартні питання, вміти працювати за новими технологіями, з новими сучасними матеріалами.

Номер слайду 3

Організацією науково-дослідницької роботи з питань професійно-технічної освіти, підвищенням її ефективності та розповсюдженням досвіду експериментальної діяльності займається відділ науково-методичного забезпечення професійно-технічної освіти та інноваційно-педагогічних технологій відділення змісту професійно-технічної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.

Номер слайду 4

Відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної діяльності (наказ МОН України № 522 від 07.11. 2000 р.) в системі ПТО проводяться експерименти всеукраїнського та регіонального рівнів. Вони дозволяють реалізувати соціально-педагогічні ініціативи педагогічних працівників навчальних закладів і установ ПТО, спрямовані на створення нової практики професійно-технічної освіти, яка відрізняється від існуючої змістом, організаційною структурою, системою управління.

Номер слайду 5

У професійно-технічних навчальних закладах та установах ПТО, на базі яких проводяться експерименти, здійснюється апробація принципово нових, соціально-значущих педагогічних ідей, технологій підготовки кваліфікованих робітників та визначається їх ефективність.

Номер слайду 6

Особливу роль у підвищенні якості освіти, а також у підвищенні педагогічної майстерності відіграє науково-дослідницька діяльність, яка сприяє формуванню позитивної соціально-значущої мотивації навчання, раціональних прийомів пізнавальної діяльності, оволодінню прийомами логічного мислення й високого рівня пізнавальної рефлексії.

Номер слайду 7

Одним із пріоритетних напрямків підвищення педагогічної майстерності на сучасному етапі є створення дослідно-експериментальних майданчиків.

Номер слайду 8

Нормативно-правова база для створення дослідно-експериментального педагогічного майданчика:

Номер слайду 9

Державний навчальний заклад «Бердичівське вище професійне училище» є дослідним майданчиком на 2013-2017 рр. затверджений рішенням вченої Ради №12 від 18.12.2012 р. спільно з Інститутом професійної освіти Академій педагогічних наук з теми «Розвиток організаційної культури професійно-технічного навчального закладу аграрного профілю» .

Номер слайду 10

Протягом травня 2013 року в Бердичівському професійному аграрному ліцеї проводилось групове опитування методом анонімного анкетування учнів та працівників ліцею. Кількість надрукованих та виданих анкет складало 205 примірників.

Номер слайду 11

Керівник – Поліщук Т.П. Науковий керівник – Радкевич В.О., доктор педагогічних наук, професор, член кореспондент НАПН України, директор Інституту професійно-технічної освіти НАПН України.

Номер слайду 12

Мета дослідження учнів ліцею : оцінка і рейтингування педагогічної діяльності. Мета дослідження педагогічних працівників: проаналізувати роль професіоналізму викладача в організації навчальної діяльності, розвитку осо­бистості та творчого потенціалу учня.

Номер слайду 13

У Державному навчальному закладі «Бердичівське вище професійне училище» функціонує педагогічний майданчик «Державний стандарт ПТО» з професій : «Оператор компютерного набору-І категорія; Офісний службовець (бухгалтерія)»; «Кухар; Офіціант;»; «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, категорії «А1», «А2», «В»; Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; Водій автотранспортних засобів, категорія «С»; «С1»; Фермер»; «Кухар; Кондитер»; «Кухар; Пекар».

Номер слайду 14

Для забезпечення функціонування педагогічного майданчика «Державний стандарт ПТО» розробили програму роботи, де визначається:

Номер слайду 15

Далі експеримент виконується поетапно:

Номер слайду 16

Тетяна Петрівна Поліщук Керівник есперементального майданчика «Державний стандарт ПТО» в Державному навчальному закладі «Бердичівське вище професійне училище»

Номер слайду 17

Мета дослідження Завдання дослідження виконання державного стандарту з професій; розробка і впровадження комплексно-методичного забезпечення професій; навчання кваліфікованих робітників для відповідної галузі; підвищення педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання. - проаналізували та провели аналіз навчальних програм державних стандартів з інтегрованих професій; - підготували тести письмових контрольних робіт, завдань для усного опитування, лабораторно-практичних занять; - створили портфоліо майстра виробничого навчання з конкретних професій; - створили і впровадили програмні засоби навчання із спецдисциплін; - розробили комплекс відео ситуацій навчання учнів в реальних умовах; - здійснили аналіз ефективності запропонованого комплексу навчально-методичного забезпечення з професій.

Номер слайду 18

Система підготовки кваліфікованих робітників потребує вдосконалення. Назріла необхідність оновлення змісту освіти відповідно до вимог державного стандарту робочого навчального плану з професій, а саме:

Номер слайду 19

Етапи діяльності експерименту

Номер слайду 20

Підготовчий етап ( перший рік):

Номер слайду 21

Організаційно-виконавчий етап (другий і третій рік):

Номер слайду 22

Організаційно-виконавчий етап (другий і третій рік):

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Підсумковий етап (четвертий рік):

Номер слайду 31

Корекційно-оціночний етапу (п’ятий рік):

Номер слайду 32

Як бачимо, під час функціонування педагогічного майданчика «Державний стандарт ПТО» викладачі і майстри здійснюють наступну діяльність:

Номер слайду 33

З метою забезпечення функціонування педагогічного майданчика «Дотримання державних стандартів ПТО» у Державному навчальному закладі «Бердичівське вище професійне училище» використовуються різноманітні форми методичної роботи, зокрема:

Номер слайду 34

В училищі працюють наступні методичні комісії професійного напрямку:

Номер слайду 35

Працюючи над єдиною методичною проблемою : «Ефективність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний та навчально-виробничий процеси як передумова оновлення змісту освіти» розглядались питання:

Номер слайду 36

З метою розвитку творчої активності членів методичної комісії, пропаганди та впровадження кращого досвіду використовуються нетрадиційні форми проведення засідань методичних комісій у формі:

Номер слайду 37

Номер слайду 38

При колективній формі роботи викладачі та майстри в/н беруть участь у нарадах, де зачитують доповіді; беруть активну участь у педагогічних читаннях, предметних тижнях.

Номер слайду 39

Під час індивідуальної роботи викладачі і майстри проходять стажування, займаються самоосвітою, проводять індивідуальні консультації, відкриті уроки, а також взаємовідвідують уроки один одного з метою підвищення педагогічної майстерності.

Номер слайду 40

Викладачі, майстри виробничого навчання та учні активно приймають участь у:

Номер слайду 41

Розробляються в училищі навчальні та методичні посібники, робочі зошити з предметів, методичні рекомендації:

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Використовуються електронні засоби навчального призначення (ЕЗНП):

Номер слайду 44

Викладачами і майстрами були представлені наступні методичні розробки:

Номер слайду 45

Викладачі і майстри в/н розміщують свої напрацювання в засобах масової інформації. Виховний захід Макодай Н.І. «Бюджет молодої сімї» та методична розробка уроку Козиренко Ю.П. «Зернозбиральні комбайни та жатки» були опубліковані в інформаційно-методичному бюлетені „Вісник ПТО”.

Номер слайду 46

На методичному порталі розміщають свої поробки викладачі і майстри виробничого навчання. Свої методичні розробки доволі часто розміщують на сайті InfoUrok.RU, kopilkaurokiv.ru за що отримують відповідні сертифікати.

Номер слайду 47

Активно співпрацюємо із Державним вищим навчальним закладом «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», а також Інститутом післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, куди надсилаємо свої статті і отримуємо відповідні сертифікати.

Номер слайду 48

В училищі активно впроваджуються в навчально-виховний та навчально-виробничий процес :

Номер слайду 49

Викладачі професійно-теоретичної підготовки і майстри виробничого навчання створюють свої інтернет сайти та групи в соціальній мережі, де в процесі навчальної діяльності активно працюють з учнями, розміщують свої напрацювання, діляться досвідом, тощо.

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Маємо переможців Всеукраїнських конкурсів, які отримують президентські стипендії Павлов Володимир – призер Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії «Тракторист-машиніст с/г виробництва» Гесь Олександр – призер Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії «Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування»

Номер слайду 54

За результатами конкурсу  Захаріна Вікторія посіла почесне ІІІ місце серед учнів професійно-технічних навчальних закладів області з професії «Кухар».

Номер слайду 55

В ДНЗ «Бердичівське ВПУ» простежується високий рівень оволодіння педагогічною діяльністю; комплекс спеціальних знань, умінь і навичок, професійно важливих якостей особистості, що дають змогу педагогу ефективно організовувати навчально-пізнавальну діяльність тих,хто навчається, і здійснювати цілеспрямований педагогічний вплив і взаємодію.

Номер слайду 56

Сучасний педагог має бути дослідником, що є показником високого рівня педагогічної діяльності. Дослідницька діяльність характеризується науковим та творчим мисленням, володінням спеціальними знаннями та уміннями щодо використання методів педагогічного дослідження, розвинутими дослідницькими якостями та здібностями, установкою викладача на постійне ведення дослідницької роботи.

Номер слайду 57

Дякую за увагу!

ppt
Додано
25 липня 2018
Переглядів
932
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку