Проєкт – сукупність певних дій, документів, тестів для створення реального об’єкта, предмета, різного роду продукту.
Основа методу проєктів – розвиток
пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, розвивати критичне мислення.
Висновок:
Педагогічні технології на відміну від методик передбачає розробку змісту і способів організації діяльності самих вихованців. Вони вимагають діагностичного цілеутворення та об'єктивного контролю якості педагогічного процесу, спрямованого на розвиток особистості школярів у цілому.
школа
ПІДГОТУВАЛА:
…… р.
“ Далеко не кожний стане
вченим, письменником, артистом,
далеко не кожному призначено винайти порох,
але майстром у своїй справі
повинен стати кожний“.
В.Сухомлинський
Зміни, що відбуваються сьогодні в суспільстві, кардинально впливають на освіту. Набирають вагомості інтеграційні процеси, демократизація, створення єдиного інформаційного простору, глобалізація тощо. Усі ці фактори вимагають змін в освіті, її модернізації. Процес навчання стає більш гуманістично спрямованим і демократичним, а це дає педагогам можливість вибору, конструювання педагогічного процесу за власного моделлю з урахуванням контингенту учнів та умов навчання, створених у закладі
.
Вище вказані програми та програмні забезпечення підводять вчителів до обов’язкового володіння навичками користування мережею Internet та Web-сайтами. Також передавати ці знання учням.