Презентація "Сучасні інноваційні методи"

Про матеріал
Суспільство змінюється, змінюються покоління і відповідно змінюються освітні можливості педагогів. Тепер уже у процесі навчання учнів можна використовувати активні форми навчання, спрямовані не так на повідомлення учням готових знань, їх запам'ятовування та відтворення, а на організацію їх діяльності та самостійних умінь освоєння знань в процесі активної пізнавальної діяльності, спрямованої на вирішення освітніх завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасні інноваційні методи навчання. КУЛЬЧІЇВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ

Номер слайду 2

«Скажи мені - і я забуду     Покажи мені - і я запам'ятаю Дай зробити - і я зрозумію »                  китайська приказка

Номер слайду 3

Вступ. У процесі навчання учнів можна використовувати активні форми навчання, спрямовані не так на повідомлення учням готових знань, їх запам'ятовування та відтворення……а на організацію їх діяльності та самостійних умінь освоєння знань в процесі активної пізнавальної діяльності, спрямованої на вирішення освітніх завдань.

Номер слайду 4

Методи навчання: Скрайбінг. Гейміфікація. Коучинг. Ментальні карти. Корпоративний блог. Баддінг

Номер слайду 5

Скрайбінг. Це процес візуалізації складного простими образами, при якому візуалізація образів відбувається в процесі донесення інформації.Інструменти для скрайбінга…

Номер слайду 6

Різновиди скрайбінга. Відеоролики - створення і використання готового відеоролика в скрайбінзі. Скрайбінг на заходах, таких як конференції, семінари, презентації, навчання. Скрайб виробляє візуалізацію основного сенсу прямо в процесі заходу.3 D-скрайбінг - використання 3 D-ручок для створення образів в обсязі. У підсумку виходить красива історія, яку можна помацати і залишити на пам'ять.

Номер слайду 7

Гейміфікація. Це коли ігрові правила використовують для досягнення реальних цілей. Іншими словами, за рахунок гри ви робите нудні завдання цікавими, уникаюче - бажаним, а складне - простим.

Номер слайду 8

Наприклад, на уроці з української літератури у 5 класі можна зобразити Недоладька з твору Г. Малик «Аля в країні Недоладії». За сюжетом жителі міста Недоладії розгнівалися на нього і відправили в наш час. Повернути переляканого «туриста» назад міг кожен із учнів. Головне - накопичити достатньо «магічної сили», правильно відповівши на ряд питань, пов’язаних зі змістом твору. «Манною» можуть служили кружечки з синього картону. Намагаючись їх заробити, учні включатимуться у роботу.

Номер слайду 9

КОУЧИНГ – новий напрямок діяльності, що збагачує навчально-виховний процес та підвищує його ефективність. Реалії нашого часу • Високий темп. • Стреси. • Відсутність довіри. • Конфлікт цінностей. • Розвиток системи Лідерства. • Боротьба за таланти. • Тренд “Навчання впродовж життя” (life – long – learning) • Учні навчаються краще коли хочуть, а не коли повинні. КОУЧИНГ – це розкриття потенціалу людини з метою максимального підвищення його ефективності. КОУЧИНГ не вчить, а допомагає вчитись (Тімоті Голві)

Номер слайду 10

Встановлення партнерських взаємостосунків між вчителем і учнями. Спільне визначення завдань для досягнення конкретної мети. Дослідження поточної ситуації чи проблеми. Визначення внутрішніх і зовнішніх перешкод на шляху до результату. Вироблення і аналіз можливостей для подолання труднощів у вирішенні проблеми. Вибір конкретного варіанту дій і складання плану дій. Домовленість про те, що конкретно повинно бути зроблено і у які терміни, тобто кожне наступне коучинг-заняття завжди починається з огляду: – що зроблено, – що вдалося, – що можна було зробити краще.7 кроків коучингу

Номер слайду 11

Вправа «Коло знань»Хід вправи: Роздати учням маленькі аркуші 3-х кольорів, після чого керівник групи просить учнів об‘єднатися у групи за кольорами. Кожна група отримує картку з інформаційним повідомленням, в якому описано певну модель поведінки. Протягом 5 хвилин учні повинні вивчити цю інформацію. Запитання для обговорення: З якими видами поведінки ви ознайомилися?Які прояви має пасивна поведінка, які її слабкі сторони, а які сильні?Які прояви має активна поведінка…………..?Які прояви має асертивна поведінка……….?Чи є люди, які дотримуються в своєму житті тільки одного виду поведінки?Від чого залежить поведінка людини?Висновок: в житі ми поводимось по-різному, використовуємо різні моделі поведінки. Важливо знати сильні і слабкі сторони кожної поведінки, враховуючи до чого призводить дана поведінка і використовують різні моделі поведінки залежно від ситуації!Коучинг в дії

Номер слайду 12

Докладніше…Головне орієнтуватись не на примус учнів до засвоєння обов'язкових способів і систем вирішення завдань, а на вільну реалізацію різних підходів, в тому числі нестандартних.***

Номер слайду 13

Ментальні карти. Це техніка візуалізації мислення. Застосування ментальних карт дуже різноманітні - наприклад, їх можна використовувати для того, щоб зафіксувати, зрозуміти і запам'ятати зміст книги або тексту, згенерувати і записати ідеї, розібратися в новій для себе теми, підготуватися до прийняття рішення.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Приклад

Номер слайду 16

КОРПОРАТИВНИЙ БЛОГКорпоративний блог – це Веб-сайт журнального типу, який дозволяє обмеженому колу користувачів розміщувати там свої дописи і надає читачам можливість коментувати кожен допис. Такі блоги надають можливість розміщувати різноманітні навчальні матеріали, обговорювати власні погляди, презентувати їх.

Номер слайду 17

Наприклад, блог дослідницького проекту. Поетапна публікація завдань та інструкцій для дослідників, вбудований в блог календар подій проекту, можливість асинхронного змістового спілкування – допоможуть краще організувати самостійну роботу учнів.

Номер слайду 18

Баддінг (budding) партнер-включення одного учня в процес діяльності іншого учня

Номер слайду 19

Висновок. Таким чином, вміле застосування представлених методів і форм навчання в навчальному процесі виводить на новий якісний рівень методичну систему підготовки учнів.

Номер слайду 20

«Знання у власному розумінні слова повідомити неможливо. Можна їх людині запропонувати, підказати, але оволодіти ними він повинен шляхом власної діяльності. Можна наповнити чимось тіло, але розум наповнити не можна. Він повинен самостійно все охопити, засвоїти, переробити ». Фрідріх Дістервег

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

pptx
Додано
25 січня 2022
Переглядів
653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку