Дана розробка базується на семи платформах діяльності заступника з методичної роботи - методичного менеджера. Презентація укладена з власного досвіду діяльності.
Радивилівський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст №1-гімназія» Радивилівської міської ради. Рівненської областіМетодичний менеджмент як концепт забезпечення якісних освітніх послуг у навчальному закладіЗаступник директора з НМР Фаєвська Тамара Вікторівна
Номер слайду 2
Платформа 1. Саморозвиток і самореалізація вчителя-менеджера як ефективний шлях його професійного становлення. Науково-методична проблемна тема НВК:«Створення оптимальних умов для забезпечення якісної освіти та виховання в НВК та реалізації творчої ініціативи вчителів та учнів через систему компетентнісно-зорієнтованого навчання та науково-методичний супровід»
Номер слайду 3
Термін реалізації: 2015-2019рр. Етапи реалізації: Концептуально-організаційний етап (червень 2015 – серпень 2016). Конструктивно – моделюючий етап (вересень 2016 - серпень 2017). Апробаційно-впроваджувальний етап. Етап реалізації досвіду (вересень 2017-серпень 2018). Етап стабільного функціонування та рефлексивної аналітики (вересень 2018-серпень 2019).
Номер слайду 4
Предметні кафедри. Методичне об’єднання класних керівників
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Конкурс методичних проектів вчителів-предметників по роботі з обдарованими дітьми СП «Впровадження сучасних освітніх технологій в навчально – виховний процес – запорука результативності та успіху» Калейдоскоп ідей «Сучасний урок – спільна творчість вчителя і учня в процесі формування особистості дитини і підготовка її до життя»Засідання круглого столу «Моніторинг пізнавальної самостійності і творчих здібностей учнів: проблеми, досвід, реалізація і перспективи педагогічної практики»Аукціон показових занять предметних кафедр щодо вдосконалення роботи з обдарованими дітьми
Номер слайду 7
Платформа 2. Атестація та творчий звіт педпрацівників як концепт менеджерської діяльності управлінської команди
Номер слайду 8
Платформа 3. Методичний арсенал учителя щодо організації навчально-виховного процесу
Номер слайду 9
Платформа 4. Педагогічний досвід як результат творчої діяльності менеджера освітньої сфери
Номер слайду 10
Платформа 5. Наставництво як складова педагогічного менеджменту
Номер слайду 11
Платформа 6. Креативний вчитель – успішний учень {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Навчальний рік2006-20072007-20082008-20092009-20102010-20112011-20122012-20132013-20142014-20152015-2016 Всього учнів в закладі902868863761803753750744754719 Етапи олімпіадІ етап277284289281278283287289463441ІІ етап344644 (20-Ім)39 (25-Ім)50 (22-Ім)52 (25-Ім)56(22-Ім)62(27-Ім)68 (24-Ім)67(28-Ім)ІІІ етап6115 (2-Ім)68 (3-Ім)12 (3-Ім)13(2-Ім)19(2-Ім)10 (1-Ім)15ІV етап (Всеукраїнські олімпіади)1 призер1 призер1 призер121 (ІІІм)1 Міжнародні олімпіади1 (бронзова медаль)Моніторинг результативності участі учнів в предметних олімпіадах
Номер слайду 12
Моніторинг результатів участі учніву Всеукраїнських конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН