Методичний посібник "Партнерство школи і громади"

Про матеріал

У методичному посібнику вміщено матеріали які висвітлюють принципи процесу становлення партнерських відносин між школою та громадою; розкривають основні аспекти практичної взаємодії школи та громади в управлінні інноваційним розвитком закладу загальної середньої освіти. Надано матеріали розробленого проекту - переможця гранту. Посібник призначено для директорів, заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, усіх зацікавлених у налагодженні партнерських відносин з громадою.

Перегляд файлу

ЗАКЛАД  ОСВІТИ – ШКОЛА ПАРТНЕРСТВА ДЛЯ ГРОМАДИ

 

Відділ освіти, молоді та спорту  виконавчого комітету
Полонської міської ради обєднаної територіальної громади

Новоселицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

ЗАКЛАД  ОСВІТИ – ШКОЛА ПАРТНЕРСТВА ДЛЯ ГРОМАДИ 

2018 РІК

 

Результат пошуку зображень за запитом "ПАРТНЕРСТВО"

 

МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК (З ДОСВІДУ РОБОТИ)

 

 

ОКСАНА ВЕЛЬГАС,

ДИРЕКТОР

НОВОСЕЛИЦЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

 

 

2018 РІК

Вельгас О.В. Заклад освіти – школа партнерства для громади. Методичний посібник.

Новоселиця – 2018, 32 сторінки 

 

Рецензенти: Штаба О.В., головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади;

Ізерська Л.В., заступник директора з виховної роботи Новоселицької ЗОШ I-III ступенів.

 

 

У методичному посібнику вміщено матеріали які висвітлюють принципи процесу становлення партнерських відносин між школою та громадою;  розкривають основні аспекти практичної взаємодії школи та громади в управлінні інноваційним розвитком  закладу загальної середньої освіти. Надано матеріали розробленого проекту - переможця гранту.

Посібник призначено для директорів, заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, усіх зацікавлених у налагодженні партнерських відносин з громадою.

 

 

Схвалено науково-методичною радою методичного кабінету Новоселицької ЗОШ I-III ступенів.

Протокол № 3 від 10.01.2018 р.

 

 

 

2018 РІК

зміст

Результат пошуку зображень за запитом "ПАРТНЕРСТВО"

 

  1. ВСТУП …………………………………………………………  4
  2. Демократична школа - пропагування політики партнерства..  7
  3. Міжнародні проекти в дії:
    1.        GoCamp 2017 ……………………………………………….  8 
    2.        Абетка польського класу …………………………………..  11
    3.        Моя розповідь про Польщу ……………………………….  12   
  4. Проект «Танцюй і розвивайся: фізично, емоційно, творчо, гармонійно!» …………………………………………………  14
  5. Проект «Розвиток спорту на селі – запорука здорової

громади» ………………………………………………………..  26

  1. Висновки ……………………………………………………….   31
  2. Використані джерела …………………………………………..  32

 

 

 

 

В С Т У П
 

Існує багато досліджень, які свідчать про те, що школи, незалежно від країни, в якій вони знаходяться, досягають найбільших успіхів у навчанні й вихованні дітей, коли «виходять за межі своїх стін». Тобто заклад освіти пропонує послуги та організує різноманітні заходи для набуття нових актуальних знань і навичок, а громада підтримує його в цій діяльності. Це також означає, що батьки активно залучені до роботи  закладу. Крім того, його лідерська команда має певне бачення, яке ґрунтується на цінностях прав людини, прагненні до широкого залучення ресурсів до шкільного життя місцевих громад, громадських організацій, батьків, підприємств; створення умов для виховання та практичного виявлення громадської активності учнівської молоді, а також бачення відкритості самої школи як соціально-педагогічної системи.

Дійсно, сьогодні сучасна школа повинна дати здобувачам освіти не тільки певні знання, уміння та навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько-орієнтовану особистість, яка після закінчення закладу успішно займе своє місце в житті. Звичайно, кожен заклад освіти йде власним шляхом розвитку, адже це завжди органічна структура, яка твориться ентузіазмом персоналу, баченням лідерської команди й потребами місцевої громади. Наш – Новоселицький заклад освіти, шукаючи ефективні методи і технології подальшого власного розвитку, все частіше і досконаліше опановує  роль – агента змін у місцевій громаді та поширює практику соціальної активності. Ми переконані, що партнерство сьогодні – це принципова необхідність, бо очевидно, що успішно розвивається той заклад, який відкритий для співпраці, швидше реагує на суспільні зміни, шукає нові ресурси для просування вперед.

Ми переконані, що розвиток партнерства – передумова виходу закладу освіти на якісно новий рівень культурних, соціальних, політичних взаємин із громадою, громадськими організаціями,  органами державної влади і місцевого самоврядування.

Концепція партнерства закладу передбачає здійснення постійного пошуку нових ресурсів для задоволення освітніх потреб здобувачів освіти, запровадження інновацій; розробку проектів, програм, що враховують інтереси закладу і є корисними для соціального розвитку партнерів.

Партнерство школи з громадою реалізовуємо на засадах громад­ської довіри, прозорості, діалогу, рівноправності через делегування повнова­жень та взаємовигоди як результату структурованої співпраці. Се­ред основних напрямів співпраці школи та громади - культурно-просвітницький,   інформаційно-просвітницький,   профорієнтацій­ний, фізкультурно-оздоровчий, екологічний  тощо.

Впровадження і реалізація політики партнерства приносить щедрі плоди для обох сторін, особливо для закладу освіти, що одержує:

  • заохочення до громадської активності;
  • встановлення комунікації між закладом освіти та адресними групами;
  • додаткове фінансування в тому числі від міжнародних організацій;
  • обладнання, матеріали, друковану продукцію після вдалих проектів;
  • зростання зацікавленості в місцевій освітній політиці;
  • можливість передавати і переймати досвід;
  • зміцнення громадської довіри;
  • рівноправність через вирівнювання повноважень;
  • взаємовигода як результат структурованої співпраці;
  • лобіювання інтересів школи в органах місцевого самоврядування;
  • надання інформаційної підтримки через друковані органи;
  • використання органів влади як стимулюючого спонсора – того, хто не дає безпосередньо коштів, але створює позитивну атмосферу, що заохочує до інвестицій;
  • поліпшення іміджу закладу освіти;
  • формування особистості, готової до адаптації в сучасних соціально-економічних умовах, підвищення якості культури управління і взаємодії з соціумом через систему проектної діяльності, позитивний вплив на розвиток системи соціального партнерства як складової частини громадського управління школою тощо.

Партнери, співпрацюючи зі школою, мають нагоду:

  • користуватись інтелектуальним потенціалом освітян та їхнім професійним досвідом;
  • реалізувати власні плани, завдання;
  • популяризувати здобутки й напрацювання серед загалу;
  • шефство над історичними пам’ятками, озеленення села, прибирання території;
  • розробкая та реалізація громадських проектів;
  • доступність шкільних ресурсів для громади – спортивний зал, стадіон, копіювальна техніка тощо.
     

D:\документи\фото2\ДЕМОКРАТИЧНА школа\1486117720041.jpg«ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА» - ПРОПАГУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПАРТНЕРСТВА

D:\документи\фото2\ДЕМОКРАТИЧНА школа\DSCN4970.JPGПід патронатом МОН України, за підтримки ради Європи в рамках реформ освіти в Україні, заклад освіти з березня 2016 року почав співпрацю з Європейським центром ім. Вергеланда (Норвегія). Партнерство відбувається в рамках реалізації Програми «Демократична школа», яка спрямована на поглиблення культури демократії у закладі освіти шляхом підтримки демократизації та децентралізації шкільного врядування, пропагування державно-громадського партнерства і розвитку демократичного середовища у школі, а також сприяння побудові освітньої роботи на принципах освіти з прав людини та демократичного громадянства. Структура Програми націлена на поглиблення суспільної єдності та діалогу між різними регіонами України через налагодження партнерських зв’язків між школами.

У ході реалізації Програми ми отримали інструментарій, який дав можливість визначити наші сильні та слабкі сторони, намітити шлях щодо зміни стилю управління школою, покращення рівня співпраці з батьками, громадою, реформування учнівського самоврядування. Так ми стали тим експериментальним майданчиком, який дозволяє відпрацьовувати принципово нову модель управління та партнерства. В закладі освіти розпочались демократичні трансформації. Ми отримали реальний поштовх до реалізації ряду проектів завдяки встановленню партнерських відносин.

 

МІЖНАРОДНІ ПРОЕКТИ

Одним із пріоритетних напрямків роботи закладу є розвиток міжнародного партнерства, метою якого є виховання полікультурної особистості, ознайомлення учнів із історичною та культурною спадщиною країн ЄС, євроінтеграція молоді у світову спільноту, участь у Міжнародних навчальних програмах.

 

http://babinci-school.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/16711785_1230940316981837_2879782427723280983_n.jpgGoCamp 2017

В 2017 році наш заклад освіти пройшов відбір та став переможцем другої хвилі проекту GoCamp 2017. І вже на початку червня розпочав свою діяльність  літній мовний табір  «Frіends».  GoCamp – це новий, інноваційний формат табору з поглибленим вивченням англійської мови. Табори GoCamp ініціювали GoGlobal спільно з Міністерством освіти та науки України. Підтримали проект Посольство Сполучених Штатів Америки, Волонтери ООН та низка інших міжнародних організацій.

Світлина від Світлани Соблової.Завданнями міжнародного мовного літнього табору є:

забезпечення повноцінного літнього відпочинку та оздоровлення учнів;

вивчення англійської мови через спілкування з дітьми із інших країн; 

виховання громадянських цінностей та якостей;  

ознайомлення з культурою європейських країн;

формування компетентності в питаннях європейської інтеграції;  

Світлина від Світлани Соблової. виявлення інтересів, захоплень дітей, розвиток бажання отримати нові знання, розвивати вміння та навички спілкування;

навчання дітей діяти у колективі;

розвиток самоврядування;

розвиток культури здорового способу життя;

опанування навичок самообслуговування;

створення позитивного психологічно-емоційного настрою, привнесення почуття романтики в повсякденне життя.

Світлина від Світлани Соблової.Робота мовного табору висвітлювалась на сайті закладу освіти та включала наступні заходи:

урочисті лінійки відкриття та закриття табору;

тренінги з англійської мови та логічних ігор;

майстер-класи з прикладного мистецтва;

тренінги з проектування «Всесвіт у наших руках»;

ігри-змагання на відкритому повітрі «Веселі старти», «Національні страви»;

флешмоб «Іlike to move it» та квести;

Світлина від Людмили Ізерської. інтерактивні заходи «Формула здоров’я», «Світ навколо»; 

конкурси: «Здорова молодь – здорова нація»; «Майстри спілкування», «Міс табору» та «Містер табору», «Національні прислів’я та пісні»; «Кращий екомалюнок», «Наше майбутнє»;

ігрова програма «У світі природи»;

спортивні змагання «Дружба нас єднає»;

святкові дні «Іменинники»;

екскурсії, туристичні походи.

 

Абетка польського класу

http://kvintograd.at.ua/_nw/0/30069673.jpgУ  травні 2017 року  Польський Фонд Сводоба та Демократія оголосив конкурс для участі в проекті «Абетка польського класу», головною метою якого було зацікавлення здобувачів освіти активним вивченням польської мови та її культури а також пізнання сучасної Польщі, шляхом опрацювання та впровадження певної моделі кабінету польської мови. Учні, які вивчають польську мову з допомогою учителя Сосун Тетяни виготовили конкурсне завдання  і наш заклад потрапив до 20 пілотних шкіл цього проекту. Директор Оксана Вельгас та вчитель Тетяна Сосун відвідали триденний семінар  в Хмельницькому  від фундації «Свобода і демократія», отримали транш 1200 злотих для оформлення класу польської мови після підписання Угоди про співпрацю.

У ході реалізації проекту було зроблено ремонт кабінету, замінено двері, придбано дошки: магнітну та коркову, навчально-методичне, розвивальне обладнання, канцтовари тощо. У рамках реалізації проекту школі була подарована навчальна література: підручники, граматичні та лексичні таблиці, словники, диски навчального та культурознавчого характеру, дидактичний матеріал та електронні посібники навчання.

У рамках Проекту старший викладач кафедри слов'янської філології Хмельницького національного університету Серкова Юлія провела із здобувачами освіти навчальну гру-тренінг, в ході якої відбулось знайомство із видатними польськими суспільними діячами: економістами та винахідниками.  Співпраця триває.

 

Моя розповідь про Польщу

Світлина від Оксани Вельгас.Наші школярі Максим Нікончук та Лідія Мельник брали участь у захоплюючому проекті «Моя розповідь про Польщу», ініційованого Варшавським Фондом за свободу і демократію, що відбувя у Житомирі. В ході цього проекту 35 дітей із 7 міст України навчали створювати анімаційні фільми. Курс був спрямований на поширення знань про анімації, збудження інтересу до творчості, розвиток уяви, художньо-естетичного смаку і, звісно ж, вдосконалення навичок володіння польською мовою. 

Світлина від Оксани Вельгас.Учасникам проекту запропонували прекрасну можливість створити особисті історії. За допомогою пластиліну, кольорових олівців, маркерів і власної уяви юні аніматори виявляли літературні, художні і технічні таланти.

У вільний час діти відвідали Житомирський музей космонавтики ім. Корольова, де дізналися про історію освоєння людиною космосу та багато інших цікавих місць.
 

 

Позитивним результатом міжнародного партнерства стало формування в здобувачів освіти таких ключових компетентностей: соціальної, громадської,  спілкування іноземними мовами: англійською та польською, формування загальнокультурної грамотності, підприємливості; оздоровлення та відпочинок школярів; налагодження дружніх стосунків з дітьми європейських країн; залучення представників громади до придбання солодощів, сувенірів, канцтоварів для учасників літнього табору, організації екскурсійних поїздок тощо.

 

 

 

 

 

ПРОЕКТ «ТАНЦЮЙ І РОЗВИВАЙСЯ: ФІЗИЧНО, ЕМОЦІЙНО, ТВОРЧО, ГАРМОНІЙНО!»

Завдяки перемозі у конкурсі грантів, оголошеного громадським обєднанням «Громадянська ініціатива Романа Мацоли «Інститут солідарності громад», співпраці з громадою, батьками, меценатами вдалось реалізувати масштабний проект «Танцюй і розвивайся: фізично, емоційно, творчо, гармонійно!».

 

 

Перемога
у конкурсі мікрогрантів

 

 

D:\документи\гранд\19396975_794302660738637_3815834072360649294_n.jpg

 

 

 

 

 

Приміщення, відведене під майбутню хореографічну залу

 

 

Світлина від Оксани Вельгас.

 

 

 

 

 

Трансформація приміщення

 

 

Світлина від Оксани Вельгас.

 

 

 

 

Трансформація приміщення

 

 

Світлина від Оксани Вельгас.

 

 

 

 

 

Трансформація приміщення

 

 

Світлина від Оксани Вельгас.

 

 

 

 

 

 

 

Трансформація приміщення

 

 

Світлина від Оксани Вельгас.

 

 

 

 

 

 

 

Вихід на фінішну пряму

 

 

Світлина від Оксани Вельгас.

 

 

 

 

 

Вихід на фінішну пряму

 

 

C:\Users\TPCUser\Downloads\IMG_1818.JPG

 

 

 

 

 

 

 

Вихід на фінішну пряму

 

 

C:\Users\TPCUser\Downloads\IMG_1868.JPG

 

 

 

 

C:\Users\TPCUser\Downloads\IMG_1888.JPG

C:\Users\TPCUser\Downloads\IMG_1957.JPG

 

 

 

 

Реалізований проект
«Танцюй і розвивайся: фізично, емоційно, творчо, гармонійно!»

 

 

Світлина від Оксани Вельгас.

 

 

 

 

Світлина від Оксани Вельгас.

Світлина від Оксани Вельгас.

Керівник проектуВельгас Оксана Володимирівна, директор

e-mail: velgasnov23@gmail.com

Учасник 1Нікончук Тетяна Миколаївна

e-mail: tanianikonchuk@gmail.com

Учасник 2 – Косенко Валентина Миколаївна

e-mail: valya.biblioteka84@gmail.com

  1.               Результат (бачення), якого буде досягнуто завдяки реалізації проекту та/або проблема, на вирішення якої спрямовано проект.
  • Активована, об’єднана батьківська громадськість навколо спільної мети. Ініціювання батьками, громадою у майбутньому інших проектів та їх безпосередня участь у них.
  • Проведення результативних занять хореографією та танцювальних перерв у відремонтованій та оснащеній залі, яка  легко адаптується до сучасних тенденцій танцювального мистецтва.
  • Загальне оздоровлення понад 60 учнів Новоселицької ЗОШ І-ІІІ ступенів, поліпшена робота їх серцево-судинної і дихальної систем, правильна постава, розвинена витривалість, гнучкість, сила, грація; вироблені комунікативні навички через заняття у групі однолітків, підвищена  стресостійкість, поліпшений музичний слух, сформована любов до мистецтва у школярів, що займаються танцями.
  • Вмотивована зайнятість учнів в позаурочний час.
  • Розвинене вміння школярів презентувати свої таланти, напрацювання шляхом виступів перед глядачами.
  • Покращений рівень знань молодших школярів (понад 100 дітей), запобігання їх втомлюваності, зміцнений імунітет в результаті проведення танцювальних перерв, руханок босоніж.

 

Наслідки невирішуваності проблеми:

  • При відсутності приміщення, яке відповідатиме вимогам занять хореографією (площа, підлога, дзеркала, стійка) у дітей зникне бажання займатися танцями, відтак втратиться можливість поліпшувати своє здоров’я, розвивати талант, підвищувати самооцінку.
  • Пошук учнями альтернатив (не завжди позитивних і корисних для здоров’я), щоб зайняти позашкільний час.
  • Сформована недовіра дітей до дорослих (педагогів, батьків), які не можуть (не хочуть) забезпечити їм гідні умови для занять.
  • Зростання рівня пасивності батьків та громадськості.
  1.               Мета та завдання проекту.

Мета:

  • Ровиток рухової активності школярів, поліпшення роботи їх серцево-судинної і дихальної систем, покращення постави, підвищення стресостійкості, виховання естетичних смаків та любові до прекрасного шляхом занять хореографією у відремонтованій та технічно оснащеній танцювальній залі загальною площею 90 м2 за кошти гранту  та з-за підтримки батьків, жителів с. Новоселиця, меценатів до 30 жовтня 217 року.

Завдання:

  • Мобілізація батьків учнів, громадськості села, усіх небайдужих до здоров’я дітей та їх естетичного виховання, шляхом залучення до ремонту та оснащення танцювальної зали.
  • Вивчення ринку матеріалів та ринку послуг.
  • Пошук додаткових джерел фінансування проекту.
  • Придбання матеріалів.
  • Підготовка шкільного приміщення площею 90 м2, як слугуватиме залою для занять хореографією, до виконання основних робіт – вирівнювання стін, заміни підлоги, матеріально-технічного оснащення.
  • Безпосереднє виконання ремонтних робіт. Вкладання підлоги.
  • Укомплектування приміщення, технічне оснащення.
  • Урочисте відкриття зали з-за участю дітей, батьків, громадськості, усіх, хто допоміг реалізувати проект.
  1.               Діяльність в межах проекту
  • Завдання 1. Підготовка шкільного приміщення площею 90 м2 до виконання основних завдань – заміни підлоги, оснащення зали.

Відповідальний: Вельгас О.В.

Крок 1.1.створення ініціативної групи із числа працівників школи, батьків-спеціалістів, громадськості для виконання робіт; ведення переговорів із можливими меценатами, залучення додаткових коштів;

Крок 1.2. вивчення ринку продажу, придбання необхідних матеріалів

Крок 1.3. звільнення приміщення;

Крок 1.4. демонтаж залишків лінолеуму та старого бетонного покриття;

Крок 1.5. ремонт електромережі;

Крок 1.6. часткове вирівнювання стін;

Крок 1.7. підсипка основи щебенем;

Крок 1.8. вибивання нулів водяним рівнем;

Крок 1.9. ізоляція плівкою;

Крок 1.10. виставлення маяків;

Крок 1.11. підготовка бетонної суміші та заливання стяжки.

  • Завдання 2. Вкладання підлоги.

Відповідальний: Вельгас О.В.

Крок 2.1. заміна дверей

Крок 2.2. монтаж ламінату;

Крок 2.3. монтаж плінтусів.

  • Завдання 3. Оснащення зали.

Відповідальний: Вельгас О.В.

Крок 3.1. монтаж дзеркал, шведської стінки;

Крок 3.2. оснащення зали музичним супроводом.

Крок 3.3. урочисте відкриття зали.

 

  1.                 Робочий план проекту:

 

Терміни (передбачу-вані дати заходів або терміни діяльності)

Короткий опис діяльності

Відповідальний (ПІБ)

1.

14.08.2017

створення ініціативної групи із числа працівників школи, батьків-спеціалістів, громадськості для виконання робіт;

Вельгас О.В.

2.

14.08-29.09

співпраця з батьками, меценатами щодо залучення додаткових коштів на придбання будівельних матеріалів, дзеркал, шведської стінки;

Вельгас О.В.

Нікончук Т.М.

Косенко В.М.

3.

14-29.08

вивчення ринку продажу, послуг, придбання необхідних матеріалів;

Вельгас О.В.
Ізерський О.Л., завгосп

4.

14-15.08

звільнення приміщення;

Ізерський О.Л.

5.

16-29.08

демонтаж залишків лінолеуму та старого бетонного покриття; вивезення сміття;

Ізерський О.Л.

6.

30.08

ремонт електромережі;

Чумак О.В., електрик

7.

30.08-05.09

часткове вирівнювання стін;

Ізерський О.Л.

8.

05-12.09

підсипка основи щебенем;

Ізерський О.Л.

9.

13.09

вибивання нулів водяним рівнем;

Ізерський О.Л.

10.

13-14.09

ізоляція плівкою;

Ізерський О.Л.

11.

15-18.09

виставлення маяків;

Ізерський О.Л.

12.

19.09-06.10

підготовка бетонної суміші та заливання стяжки (враховано додатковий час на висихання)

Ізерський О.Л.

13.

06.10

заміна дверей

Ізерський О.Л.

14.

09-17.10

монтаж ламінату;

Косенко В.М.

Ізерський О.Л.

15.

18-20.10

монтаж плінтусів;

Косенко В.М.

Ізерський О.Л.

16.

23-27.10

монтаж дзеркал, шведської стінки;

Ізерський О.Л.

17.

30.10

оснащення зали музичним супроводом;

Ізерський О.Л.

18.

31.10.2017

урочисте відкриття зали.

Косенко В.М.

Зеленюк В.А., педагог-організатор

 

  1.               Термін реалізації:

«14» серпня 2017 року – «31» жовтня 2017 року

  1.                 Бюджет проекту:

 

Назва витрат за проектом

Обра-хунок вит-рат

Кошти гранту/грн

Кошти з інших джерел/грн

Джерела коштів та внесків

Пісок

12 т

-

840.00

Кошти батьків-меценатів

Щебінь

8 т

-

2000.00

Кошти батьків-меценатів

Цемент

2 т

2 400.00

3 200.00

Кошти гранту, батьків-меценатів

Грунтівка

10 л

-

100.00

Кошти батьків-меценатів

Шпаклівка «старт»

3 міш.

-

315.00

Кошти батьків-меценатів

Шпаклівка «фініш»

3 міш.

-

315.00

Кошти батьків-меценатів

Фарба водоемульсійна

4 від.

-

1000.00

Кошти батьків-меценатів

Розетка, вимикач

4 шт.

-

200.00

Кошти батьків-меценатів

Двері

1 шт.

-

2 000.00

Кошти батьків-меценатів

Плівка для ізоляції

95 м2

500.00

-

Кошти гранту

Підложка під ламінат

90 м2

700.00

-

Кошти гранту

Ламінат 32 клас

90 м2

13 500.0

-

Кошти гранту

Плінтус, комплектуючі

43 м.п.

2 000.00

-

Кошти гранту

Маяки, кріплення до них

100 м.п.

900.00

-

Кошти гранту

Дзеркала

12 м2

-

5 000.00

Кошти батьків-меценатів

Шведська стінка

 

-

1 000.00

Кошти батьків-меценатів

Виконання робіт:

 

 

 

 

Прибира-ння примі-щення 4 чоловіки/5 годин

 

 

400.00

На добровільній основі

Демонтаж лінолеуму, залишків бетону 5 чоловік/25 годин

 

 

2 500.00

На добровільній основі

Вивіз будівельного сміття

 

 

250.00

На добровільній основі

ремонт електроме-режі
1 чоловік/3 годи

 

 

60.00

На добровільній основі

часткове вирівнювання стін 4 чоловіки/30 годин, побілка

 

 

2 400.00

На добровільній основі

підсипка основи щебенем 7 чоловік/20 годин

 

 

2 800.00

На добровільній основі

вибивання нулів водяним рівнем 2 чоловіки/3 години

 

 

120.00

На добровільній основі

ізоляція плівкою 4 чоловіки/
3 години

 

 

240.00

На добровільній основі

виставлення маяків 3 чоловіки/ 4 години

 

 

240.00

На добровільній основі

аренда бетонозмішувача

 

 

800.00

Кошти батьків-меценатів

підготовка бетонної суміші та заливання стяжки 6 чоловік/45 годин

 

 

5 400.00

На добровільній основі

заміна дверей

 

 

300.00

На добровільній основі

монтаж ламінату

50.00грн./м2

 

 

4 500.00

На добровільній основі

монтаж плінтусів

 

 

600.00

На добровільній основі

монтаж дзеркал,

 

 

1500.00

На добровільній основі

миття вікон 2 чол./1 год.

 

 

40.00

На добровільній основі

Встановле-ння стерео 1 чол./1 год.

 

 

20.00

На добровільній основі

 

ВСЬОГО

 

Кошти гранту/

грн

Кошти з інших джерел/грн

 

 

20 000.0

 

38140.0

 

  • Прогнозовані результати:

Короткострокові результати:

  • Відремонтоване, оснащене приміщення для занять хореографією, яке легко адаптується до сучасних тенденцій танцювального мистецтва, занять йогою тощо.
  • Надана можливість 4-ом різновіковим групам (60 чоловік) займатися танцями в повноцінних умовах (В школі є хореограф)
  • Надана можливість проводити рухливі, танцювальні перерви для учнів початкових класів (понад 100 чоловік)
  • Зайнятість школярів в позаурочний час, в тому числі тих дітей, що доїжджають з інших населених пунктів (близько 50 чоловік)
  • Економія батьківських коштів, що витрачаються на оплату проїзду дітей, занять хореографією у

м. Полонне.

 

Довгострокові результати:

  • Презентація учнями власних вмінь, таланту шляхом участі у концертах, фестивалях, конкурсах.
  • Зміцнене здоров’я, сформована красива хода і постава у дітей, що танцюють, зміцненні м’язи, поліпшена робота серцево-судинної і дихальної систем; підвищена стресостійкість, тренована сила волі, розвинені естетичні смаки, культура, комунікативні вміння.
  • Зміна танцювальних напрямків, стилів танців, відповідно до запиту учнів, батьків.
  • Надання платних послуг.
  • Співпраця із іншими навчальними закладами щодо обміну досвідом.
  1.               Громада / люди, що отримають користь від реалізації проекту:

Діяльність за проектом поширюватиметься на:

  • учнів Новоселицької ЗОШ І-ІІІ ступенів, які займалися танцями в пристосованому приміщенні (4 різновікові групи, близько 60 чоловік);
  • на учнів, які займатимуться хореографією (прогнозована кількість 40 чоловік);
  • на учнів початкових класів (понад 100 чоловік), які братимуть участь у рухливих, танцювальних перервах, які матимуть можливість загартовуватись, оскільки руханки відбуватимуться босоніж;
  • на батьків (близько 300 чоловік), чиї діти займатимуться, розвиватимуться, зміцнюватимуть своє фізичне і психічне здоров’я.
  1.               Подальше використання матеріальних ресурсів, отриманих за проектом. Сталість результатів.

Оснащена зала використовуватиметься для занять:

  • хореографією;
  • руханками на перервах для молодших школярів;
  • гімнастикою тощо.

Обслуговування, ремонт приміщення працівниками закладу освіти.

Ризики проекту.

РИЗИК 1: економічний – можливість непередбачуваних витрат, або зростання витрат на будівельні матеріали. Альтернатива – пошук додаткових джерел фінансування.

РИЗИК 2: економічний – відсутність державного фінансування керівника хореографічного гуртка. Альтернатива – оплата занять батьками.

РИЗИК 3: послаблення зацікавленості дітей заняттями танцями. Альтернатива – введення нових стилів танців, заняття акробатикою, шейпінгом, гімнастикою, йогою, боротьбою (при умові придбання матів); переобладнання під приміщення, яке виконуватиме інші функції.

 

ПРОЕКТ «РОЗВИТОК СПОРТУ НА СЕЛІ ЗАПОРУКА ЗДОРОВОЇ ГРОМАДИ»

 

Одним з найважливіших завдань школи і громади є забезпечення умов для повноцінного фізичного розвитку, популяризації фізичної культури та спорту, здорового способу життя серед молоді. Світовий досвід свідчить, що рухова активність людини протягом усього життя сприяє профілактиці захворювань і зміцненню здоров’я. За інтегральним показником здоров’я населення, яким є середня очікувана тривалість життя людини, Україна посідає одне з останніх місць в Європі.Тому значення розвитку фізкультури і масового спорту на селі важко перебільшити. Адже в юному віці та молодості закладаються підвалини майбутнього здоров’я, а відповідно, й майбутньої здорової сім’ї, не обтяженої хворобами та згубними звичками. У цьому сенсі рівень розвитку масового спорту на селі виступає своєрідним індикатором соціального розвитку, соціальної забезпеченості громади за всіма показниками. Потребу громади в заняттях фізичною культурою і спортом підтвердили й результати опитування батьківської громадськості. На запитання «Який вид дозвілля ви б вибрали в осінньо-зимовий період?» більшість респондентів відповіли: «Заняття спортом».

Місцем для активного дозвілля різновікових груп населення сільської громади є шкільний спортивний майданчик і спортивна зала, які через постійну експлуатацію та відсутність достатнього фінансування знаходяться в незадовільному технічному стані. Тож одним із пріоритетних напрямків розвитку закладу освіти було визначено створення умов для занять спортом дітей та громади села.

Розроблений проект «Розвиток спорту на селі – запорука здорової громади» – це виклик на потреби громади, метою якого визначено оздоровлення сільської молоді шляхом створення умов для розвитку фізичної культури і Світлина від Вікторії Зеленюк.спорту. Ми поставили собі за завдання сформувати такий світогляд у членів громади, щоб заняття фізичною культурою та спортом, бажання підтримувати здоровий спосіб життя стали життєвою необхідністю.  формувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя; створити нові спортивні секції, залучати жителів села, особливо молодь і дітей, до занять спортом, виховати активне та здорове молоде покоління.

Що нам вдалося?

 

- Світлина від Оксани Вельгас. Для реалізації проекту створено ініціативну групу із старшокласників школи та активних випускників минулих років (2017 р.)

-  Реалізовано проект «Танцюй і розвивайся: фізично, емоційно, творчо, гармонійно!», переможець ІІІ конкурсу мікрогрантів, оголошеного громадським об’єднанням «Громадянська ініціатива Романа Мацоли «Інститут солідарності громад». Ініціатори проекту – дирекція, учні школи (2018 р.)

                                                                              

- Світлина від Оксани Вельгас.Перебуває у стані реалізації проект «Тренажерний зал», переможець ІІІ конкурсу мікрогрантів, оголошеного громадським об’єднанням «Громадянська ініціатива Романа Мацоли «Інститут солідарності громад». Ініціатори проекту – випускники школи (2017, 2018 р.)

- https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21463048_509580126101125_5667326375134343689_n.jpg?oh=632031e49be82898966ce797a33d2e89&oe=5B45B732 З-за активної діяльності ініціативної групи старшокласників, за кошти благодійників придбано новий спортивний інвентар, форму для волейбольної команди (2017, 2018 р.)

- За кошти батьків облаштовано кімнату для переодягання, зроблено гімнастичні лавочки (2017 р.)

  -  Ініціативною групою старшокласників, молоддю села, працівниками школи розпочались роботи щодо  облаштування другої кімнати для переодягання та міні-залу для занять тенісом (2018 р.)

  -  Діє ряд спортивних гуртків та секцій, в тому числі у вечірній час для громади села (2017, 2018 р.)

  - Сформовано футбольну, волейбольну (дівчата, юнаки), баскетбольну команди школи та села (2017, 2018 р.)

Світлина від Оксани Вельгас.-  Кілька років поспіль, в тому числі у 2016-2017 навчальному році, за підсумками  Спартакіади школярів громади у комплексному заліку переможцями є спортсмени нашого закладу освіти

- І місце у районних змаганнях з волейболу серед юнаків, приурочених пам’яті воїнів, які загинули в Афганістані та інших країнах, де велись бойові дії (2017, 2018 р.)

Світлина від Оксани Вельгас.- Налагоджено співпрацю із Першотравенською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, де відбуваються товариські зустрічі збірних команд з волейболу учнів та випускників минулих років; із районним

осередком ветеранів фізичної культури та спорту; із станцією юних туристів (2016, 2017, 2018 р.)

-  Здобули ряд нагород у престижних 20-тих ювілейних змаганнях з пішохідного туризму «Кам’янецькі скелі», які проходили у Кам’янець-Подільському: дистанція «Смуга перешкод» – ІІІ місце, «Рятувальні роботи» – ІІ місце, головна дистанція «Крос-похід» – І місце. Як результат – друге загальнокомандне місце. І місце в обласному кубку «Школа безпеки», ІІІ місце – «Крос-похід» (2016 - 2017 рр.)

Світлина від Оксани Вельгас. -  Юні спортсмени школи входять до збірних команд громади, носять почесні звання «Кращий гравець громади з волейболу», мають ряд нагород обласного та всеукраїнського рівнів (2017, 2018 р.)

Світлина від Оксани Вельгас.Як результат, молоді люди долучились до занять спортом, покращились результати виступів спортсменів громади на районних, обласних змаганнях. Популярністю користуються заняття хореографією, які мають можливість відвідувати мешканці громади та вчителі школи. Розширення послуг на базі школи стимулює те, щоб її приміщення використовувалось як громадський освітній, культурний центр села.

Очікуємо й довготривалих результатів, а це: подальше оновлення та зміцнення матеріально-технічної бази спортивної зали школи, капітального ремонту її підлоги; підвищення рівня охоплення заняттями фізичною культурою і спортом учнівської, студентської молоді та громадськості села; профілактики правопорушень, шкідливих звичок, зайнятості молоді в позаурочний час, згуртованості батьківської спільноти, громади  

                                                                               села, підвищенню впевненості  у власних силах.

   ВИСНОВКИ

Співпраця між місцевими органами влади, закладами освіти та громадою є важливим кроком у розбудові сильного й демократичного суспільства. Організація такої співпраці може бути доволі складним завданням, але як показує досвід, різні сторони на місцевому рівні можуть знаходити конструктивні способи вдалої співпраці задля досягнення спільних цілей і вирішення проблем.

Форми співпраці між сторонами процесу можуть бути різними, але основна мета залишається незмінною – це налагодження міцного партнерства для розвитку місцевого суспільства. Учні, громадськість повинні активно долучатись до процесу прийняття рішень. Сократ, маючи можливість займати громадську посаду й бути корисним своїй батьківщині, уважав за доцільне займатись вихованням юнацтва, наголошуючи на тому, що більш корисним для країни є той, хто зробить багатьох здатними управляти державою, ніж той, хто управляє нею сам. То ж активна життєва позиція, уміння ідентифікувати, аналізувати та самостійно вирішувати свої проблеми, знання своїх прав і спроможність їх відстоювати – це підґрунтя, на якому виростає заможна, успішна, гідна громада та її ініціативні, активні, небайдужі, конкурентоздатні громадяни.

 

 

 

 

 

 

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА

 

Навчально-методичний посібник «ЛІДЕРСТВО» / Ткаченко Л. М., Ковальчук В. І. / Під заг. ред. Даниленко Л. І. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. – 56 с.

Посилання: www.ussf.kiev.ua/scdeditions/230/

Навчально-методичний посібник «РОЗВИТОК ГРОМАДИ»/ Товкало М. Я. / Під заг. ред. Даниленко Л. І. – К.: ТОВ «Видавни- чий дім «Плеяди», 2014. – 50 с.

Посилання: www.ussf.kiev.ua/scdeditions/236/

Школа – центр активності громади: узагальнення адаптованого польського досвіду збереження освітніх послуг у сільській місцевості: матеріали Всеукр. науково-практичного семінару (Луганськ, 26-27 березня 2011 р.) /ред. колегія: О. М. Дрєпіна, О. В. Переходченко, В. В. Щербаченко. – Луганськ: СПД Рєзніков В. С., 2011. – 268 с.

 

Сторінка 1

docx
Додав(-ла)
Вельгас Оксана
Додано
9 жовтня 2018
Переглядів
2623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку