Назва прийому: Фізичне лото
Мета застосування прийому: Розвивати логічне мислення учнів. Розвивати уміння виокремлювати суть фізичних понять та явищ. Створення атмосфери зацікавленості на уроці. Підвищення інтересу до вивчення предмету.
Етап уроку, де застосовується прийом: актуалізація знань, закріплення вивченого матеріалу, перевірка знань.
Зміст прийому:
Учитель заздалегідь виготовляє картки для гри підбираючи запитання певної складності відповідно до етапу уроку, на якому застосовується прийом. Для зворотнього боку карток підбираються фотоматеріали та додаткова інформація з теми.
Обладнання, яке використовується: картки для гри.
Скільки хвилин відводиться на застосування прийому: залежно від етапу уроку та складності запитань.
Приклад застосування прийому:
Кордюк Ю.П., учитель фізики ЗОШ № 15