УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
СОЛЕДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
Яковлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
МЕТОДИЧНІ ПРОДУКТИ до
STEM-проекту
«ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ»
МАТЕМАТИКА
Соледар 2018
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
СОЛЕДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
Яковлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
МЕТОДИЧНІ ПРОДУКТИ до
STEM-проекту
«ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ»
МАТЕМАТИКА
Соледар 2018
Автор проекту:
Безсмертна Л.В, учитель математики Яковлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Соледарської міської ради Донецької області
Рецензенти:
Лозиняк А.Л., завідувач міського методичного кабінету Управління освіти Соледарської міської ради
Перехрест Т.С.,керівник міського методичного об’єднання вчителів математики
Розглянуто і затверджено на засіданні науково-методичної ради Управління освіти Соледарської міської ради (протокол від 28.05.2018 р. №3)
Безсмертна Л.В., МЕТОДИЧНІ ПРОДУКТИ до STEM-проекту «Вчимося жити разом»- Яковлівка: Яковлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Соледарської міської ради Донецької області, 2018. –19с.
Збірник рекомендований для використання у навчальній та позакласній роботі.
- Безсмертна Лариса Вікторівна,
- Яковлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів,
- учитель математики,
- старший учитель,
- стаж педагогічної діяльності 32 роки.
«Вчимося жити разом».
-Сприяти системному оновленню змісту освіти.
-Навчити учнів застосовувати науково-технічні знання в реальному житті.
-Вдосконалювати навички учнів здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність, вміння працювати з масивами даних.
-Розвивати навички критичного мислення та уміння вирішення проблем
-Формувати уміння працювати в команді , формувати комунікативну компетентність, навички співробітницта .
-Виховувати проектну культуру.
-Формувати математичну компетентність: уміння розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів та процесів для розв’язування задач із різних предметних галузей , усвідомлення ролі математики як однієї з основ ІКТ.
--Показати практичне значення знань з математики.
-Широко впроваджувати в дослідницьку діяльність ІТ-технології (створення інтерактивних моделей).
-Сприяти соціалізації особистості.
-Здійснювати патріотичне виховання школярів на основі вивчення взаємозв'язків із середовищем проживання.
- Виховувати свідомих, суспільно активних громадян.
4. Завдання проекту:
Математика: сформувати поняття масштабу, вміння розв’язувати задачі, які передбачають використання поняття масштабу на практиці; сформувати вміння зображувати та аналізувати стовпчасті та кругові діаграми, формувати вміння добирати тип діаграми, що є найдоречнішим для візуального подання набору даних, будувати та інтерпретувати діаграми різних типів ( в т.ч. за допомогою ІТ-технології).
визначення мети, завдань, учасників та планування результатів проекту.
збір статистичних даних про Соледарську ОТГ, збір інформації про історію використання діаграм, їх різновиди.
синхронізація програми, створення презентації, розроблення плану-схеми населених пунктів Соледарської ОТГ ( для створення інтерактивної карти на уроці інформатики) , проведення уроку в 6 класі.
представлення результатів проекту на міському методоб’єднанні вчителів математики та у Віртуальному вернісажі новаторських практик «Сучасні тренди в освіті», в рамках виставки «Дизайн нової української школи» ІV серпневого Конгресу освітян Донеччини – 2018.
Математика:
Міні-продукти проекту «Вчимося жити разом»
з математики:
Робота над проектом на уроці математики:
1