МЕТОДИЧНИЙ ПРОДУКТ до STEM-проекту «Вчимося жити разом». МАТЕМАТИКА.

Про матеріал
Збірник матеріалів рекомендований для використання у навчальній та позакласній роботі.
Перегляд файлу

Описание: C:\Users\Lavshuk\Pictures\фон 777.jpgУПРАВЛІННЯ  ОСВІТИ

СОЛЕДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

 

Яковлівська загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНІ  ПРОДУКТИ до

STEM-проекту

«ВЧИМОСЯ ЖИТИ    РАЗОМ»

 

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соледар 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УПРАВЛІННЯ  ОСВІТИ

СОЛЕДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

 

Яковлівська загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНІ  ПРОДУКТИ до

STEM-проекту

«ВЧИМОСЯ ЖИТИ    РАЗОМ»

 

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соледар 2018

 

Автор проекту:

Безсмертна Л.В, учитель математики   Яковлівської  загальноосвітньої   школи  І-ІІІ ступенів Соледарської  міської  ради Донецької області

 

 

 

 

Рецензенти:

 

Лозиняк А.Л., завідувач міського методичного кабінету Управління освіти Соледарської міської ради

 

Перехрест Т.С.,керівник міського методичного об’єднання вчителів математики

 

 

 

 

Розглянуто і затверджено на засіданні науково-методичної ради Управління освіти Соледарської міської ради  (протокол від 28.05.2018 р. №3)

 

 

 

Безсмертна Л.В., МЕТОДИЧНІ ПРОДУКТИ до STEM-проекту «Вчимося жити разом»- Яковлівка: Яковлівська загальноосвітня школа І-ІІІ  ступенів Соледарської міської ради Донецької області, 2018. –19с.

 

 

Збірник  рекомендований  для використання  у  навчальній  та позакласній  роботі.

 

 

 

 

 

  1.               Інформація про автора  проекту:

- Безсмертна Лариса Вікторівна,

- Яковлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів,

- учитель математики,

- старший учитель,

- стаж педагогічної діяльності  32 роки.

 

  1.               Назва проекту:

«Вчимося жити разом».

 

  1.               Мета проекту:

-Сприяти системному оновленню змісту освіти.

-Навчити учнів застосовувати науково-технічні знання в реальному житті.

-Вдосконалювати навички учнів здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність, вміння працювати з масивами даних.

-Розвивати навички критичного мислення та уміння вирішення проблем

-Формувати уміння працювати в команді , формувати комунікативну компетентність, навички співробітницта .

-Виховувати проектну культуру.

-Формувати математичну компетентність: уміння розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів та процесів для розв’язування задач із різних предметних галузей , усвідомлення ролі математики як однієї з основ ІКТ.

--Показати практичне значення знань з математики.

-Широко впроваджувати в дослідницьку діяльність ІТ-технології (створення інтерактивних моделей).

-Сприяти соціалізації особистості.

-Здійснювати патріотичне виховання школярів на основі вивчення взаємозв'язків із середовищем проживання.

- Виховувати  свідомих, суспільно  активних громадян.

 

4.    Завдання проекту:

        Математика:  сформувати поняття масштабу, вміння розв’язувати задачі, які передбачають використання поняття масштабу на практиці; сформувати вміння зображувати та аналізувати стовпчасті та кругові діаграми, формувати вміння добирати тип діаграми, що є найдоречнішим для візуального подання набору даних,  будувати та інтерпретувати діаграми різних типів ( в т.ч. за допомогою ІТ-технології).

 

  1. Етапи проекту:

 

  • Організаційний :

визначення мети, завдань, учасників та планування результатів проекту.

  • Пошуково-дослідницький:

 збір статистичних даних про Соледарську ОТГ, збір інформації про історію використання  діаграм, їх різновиди.

  • Практична реалізація:

синхронізація програми, створення презентації, розроблення  плану-схеми населених пунктів  Соледарської ОТГ ( для створення інтерактивної карти на уроці інформатики) , проведення уроку в 6 класі.

  • Презентація:

представлення результатів проекту на міському методобєднанні вчителів математики та  у Віртуальному вернісажі новаторських практик «Сучасні тренди в освіті», в рамках виставки «Дизайн нової української школи» ІV серпневого Конгресу освітян Донеччини – 2018.

  • Підсумки.

 

  1. Підсумковий результат (міні-продукт проекту):

Математика:

 

 

 

 

 

 

 

Міні-продукти проекту «Вчимося жити разом»

 з математики:

  1. План-схема  населених пунктів  Соледарської ОТГ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Презентація «ДІАГРАМИ».

                      Робота над проектом   на уроці математики:

 

 

Описание: C:\Users\Lavshuk\Pictures\фон 777.jpg

1

 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку