Презентація до інтегрованого уроку з математики та історії.

Про матеріал
Тема уроку: Додавання раціональних чисел. Властивості додавання. «Сім мудреців» світу. Мета уроку: Вдосконалювати обчислювальні навички додавання раціональних чисел, використовувати властивості додавання для розв’язування вправ, розвивати вміння порівнювати, робити висновки, узагальнювати, розвивати культуру математичного мовлення; ознайомити з постатями семи мудреців, увести у світ їхньої філософії, розвивати повагу до художнього слова, сприяти ви¬хованню всебічно розвинутої особис¬тості, вихованню активної життєвої по¬зиції; розвивати емоційну сферу учнів. Обладнання: портрети мудреців; презентація до уроку, відео, мультимедійний проектор.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Додавання раціональних чисел. Властивості додавання. «Сім мудреців» світу.

Номер слайду 2

Мета уроку Вдосконалювати обчислювальні навички додавання раціональних чисел, використовувати властивості додавання для розв’язування вправ, розвивати вміння порівнювати, робити висновки, узагальнювати, розвивати культуру математичного мовлення; ознайомити з постатями семи мудреців, увести у світ їхньої філософії, розвивати повагу до художнього слова, сприяти ви­хованню всебічно розвинутої особис­тості, вихованню активної життєвої по­зиції; розвивати емоційну сферу учнів.

Номер слайду 3

Карта уроку

Номер слайду 4

Девіз: «Математика – наука точна і серйозна, і прожити нам без неї навіть дня не можна». Зупинка «Карусельна»

Номер слайду 5

Зупинка «Практична» Працюємо під девізом: «Сім раз відмір, а раз відріж»

Номер слайду 6

Замість зірочок поставте знак “+”, або знак “‑”, а замість крапок потрібні числа. а) ( * 5 ) +( * 7 ) = +12 б) ( - 8) + ( * 6 ) = -14 в) ( +5 ) + ( * … ) = +10 г) ( - 4 ) + ( -3 ) = - … д) ( -1 ) + ( * … ) = - 7 е) ( + … ) + ( +1 ) = +8

Номер слайду 7

а) ( + 5 ) +( +7 ) = +12 б) ( - 8) + ( - 6 ) = -14 в) ( +5 ) + ( +5 ) = +10 г) ( - 4 ) + ( -3 ) = - 7 д) ( -1 ) + ( -6 ) = - 7 е) ( + 7 ) + ( +1 ) = +8

Номер слайду 8

Зупинка «Загадкова» Девіз: Усе впорядковується відповідно до чисел. Піфагор

Номер слайду 9

Розмістити в порядку зростання числа. -7 -0,2 34 -34 21 А Л С Ф Е   0 -8 2,3 -1,2 -9 О О Н Л С

Номер слайду 10

Фалес (640 - 546 р.p. До н.е.) «Пізнай самого себе».

Номер слайду 11

Солон Афінський (640 - 559 р.р. До н.е.) «Нічого понад міру».

Номер слайду 12

1) -2,22+3,9+2,22+(-1,9)= 1) 2,2+(-8,23)+(-0,2)+8,23= 2) -1,89+(-2,7)+1,89+(-0,3)= 2) 1,11+(-6,2)+(-1,11)+(-0,8)= 3) 8,29+(-7,7)+(-8,29)+0,7= 3) -3,2+1,61+(-0,8)+(-1,61)= 4) -8,71+(-0,3)+8,71+(-0,7)= 4) -6,13+(-1,7)+6,13+0,7= 5) -1,12+4,13+1,12+(-0,13)= 5) 7,77+(-7,6)+(-7,77)+5,6= 6) -8,9+7,3+(-7,3)+(-0,1)= 6) 12,23+(-4,2)+(-12,23)+(-1,8)= 7) -1,9+2,16+8,9+(-2,16)= 7) 13,67+(-2,3)+(-2,7)+(-13,67)= 8) -88,9+3,16+(-1,1)+(-3,16)= 8) 1,21+(-1,7)+(-1,21)+(-8,3)= 2 → Б -3 → І 2 → К -7 → ЛЕ -4 → ОБ -7 → А -1 → С -1 → УЛ -2 → МІ -10 → Н -9 → Т 4 → ПІ -6 → С -5 →О 7 →ТА -90 → К Виконати обчислення

Номер слайду 13

Девіз «Де це можливо – рахуйте!» (Ф. Гальтон) Зупинка «Історична»

Номер слайду 14

Біас (590 - 530 рр. До н.е) «Найбільше багатство — нічого не бажати».

Номер слайду 15

Піттак Мітіленський (651 - 569 р.р. До н.е.) «Що обурює тебе у ближньому — того не роби сам». «Всьому свій час».

Номер слайду 16

Клеобул з Лінда (540 - 460 р до н.е.) «Міра — найкраще за все».

Номер слайду 17

Гра «Так чи ні» Відповідь чітка, коротка, словами «Так», «Ні» Зупинка «Ігрова» фізкультхвилинка

Номер слайду 18

Зупинка «Уважна» Девіз: «Рахунок і обчислення – основа порядку в голові» Песталоцці

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Хілон зі Спарти (VI ст. До н.е.) «На святкування до друга йди повільно, поспішай, коли він у біді».

Номер слайду 22

З наведених прикладів виберіть неправильні рівності або нерівності і виправте: 1) 100+(-75) > 0 2) -27+57 < 0 3) -130 +200 < 200 4) 340 + (-100 ) < 0 5) 7 + (- 7 ) < 0 6) ( -18 ) +( -3 ) > 0 7) - 27 + 57 < 0 8) -150 + ( -150 ) = 0 9) -17 + ( -117 ) < -17 10) -55 + 50 < 0

Номер слайду 23

Зупинка «Підсумкова» Девіз: «Хто з дитинства вивчає математику, той розвиває увагу, тренує свій мозок, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети» (І. А. Маркушевич)

Номер слайду 24

Зупинка «Домашня» Повторити п.34 – 35. Розв’язати №1048, №1052

Номер слайду 25

Бажаю вам бути: Кмітливими; Активними; Здоровими; Красивими; Акуратними.

Номер слайду 26

Математика – це казка, яку слід читати відкривати, вивчати!

ppt
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
1234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку