Тема: «Сучасний вчитель ... .. Який він?»
Мета: визначення професійної компетентності сучасного вчителя для досягнення високої якості освіти шляхом оволодіння методологією, теорією і практикою нової освітньої парадигми, рівні освітньої установи; підвести підсумки методичної роботи за рік.
Завдання:
1. Визначити ключові професійні компетенції вчителя, уточнити понятійно-категорійний апарат, обґрунтувати їх склад і зміст.
2. Розробити механізм формування та розвитку професійних компетенцій вчителя засобами компетентнісної освіти.
3. Спроектувати критерії оцінки професійних компетенцій вчителя.
Форма проведення: організаційно-діяльнісна гра.
Головним сьогоднішнім завданням освіти дорослих є виробництво компетентних людей - людей, які були б здатні застосовувати свої знання в умовах, що змінюються, і ... чия основна компетенція полягала б в умінні включатися в постійне самонавчання протягом всього свого життя.
М. Ноулз