Педагогічний турнір - одна з активних форм методичної роботи. Під час проведення методичного турніру педагоги вдосконалюють свої аналітичні, критичні, логічні вміння.
Мета турніру: удосконалення педагогічної майстерності; підвищення мотивації професійної діяльності; знаходження оптимальних моделей поведінки в педагогічному середовищі, сприяння психологічній адаптації молодих педагогів до умов роботи в навчальному закладі.
МЕТОДИЧНИЙ ТУРНІР «ПЕДАГОГ І МАЙСТЕР, І ХУДОЖНИК І ПОЕТ»
Ведучий 1.
Добрий день дорогі друзі!
Ведучий 2.
Найтепліші, найщиріші вітання педагогам – людям із палким серцем, ласкавою усмішкою, мудрістю і щирістю!
Ведучий 1.
Кожна людина неповторна. Це істина.. Тому педагогіка є найбільш складною і суперечливою формою людської діяльності. Неможливо педагога навчити педагогіки. Педагогіки необхідно вчитися все життя.
Недарма говорять «Учитель живе доти, доки він учиться, перестає бути вчителем той, хто перестає бути учнем»
Ведучий 2.
Отож, сьогодні ми не мудрували, і продовжуючи навчатись педагогіки, пропонуємо вам спробувати себе в ролі учнів.
А що люблять наші учні? Звісно, відпочивати, веселитися і жартувати!
Не будемо від них відставати і спробуємо ще і ігри пограти!
Ведучий 1.
Педагог – це найтонший інструмент, що вміщує палітру людської діяльності: він і диригент, і організатор, і майстер, і поет, і артист – у роботі з ним потрібно поважати його діяльність, допомагати розкривати всі переваги і красу звучання цього інструмента, що ми зараз і зробимо!
Ведучий 2.
Шановні друзі, всі присутні!
Бракує найтепліших слів
Щоб привітати в нашій залі
Команди педпрацівників!
Ведучий 1.
Оплесками вітаємо команду «Майстри своєї справи »
Склад команди:
1.__________________________
2._______________________________
3.____________________________________
4.__________________________________
5.__________________________________
Ведучий 2.
Оплесками вітаємо команду «Успішні люди »
Склад команди:
1.__________________________
2._______________________________
3.____________________________________
4.__________________________________
5.__________________________________
Ведучий 1.
Представляємо наше вельмишановне журі
Голова журі _______
«Привітання команд»
(Ураховується відповідність виступу заданій темі, актуальність, форма. Час виступу – до 5 хв(назва команди, девіз, характеристика учасників, привітання журі, суперників, уболівальників)
Ведучий 2.
Шановне журі, оцініть, будь – ласка конкурс
Наступним конкурсом буде «Методична розминка». Кожна команда має дати відповіді на 10 запитань. Журі фіксує правильні відповіді. Зараховується лише перша правильна відповідь. Якщо команда не дала правильної відповіді, слово надається супернику(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал)
Запитання для команди «Майстри своєї справи»
( Авторитарний)
Запитання для команди «Успішні люди»
( А.Макаренко)
Педагогічна пауза
Послухайте вислови славетних педагогів
У тому, що наші педагоги знають питання методики ми переконались. А чи вміють вони малювати? Наступний конкурс – для справжніх художників. Але, звичайно, без методики тут не обійдеться. Отож, потрібно графічно зобразити інтерактивний метод навчання, а команда суперників має відгадати, який саме метод зображено. При цьому журі треба врахувати, наскільки вдало одна команда зобразила і чи інша команда відгадала його назву.
Ведучий 2. Ви отримуєте картки , читаєте назву методу , зображуєте його у вигляді малюнку , схематично., а потім демонструєте команді – супернику.
(3 - 5 ХВ ДЛЯ КОНКУРСУ, МУЗИКА)
Педагогічна пауза
Послухайте формулу педагогічного успіху
Збери зерна мудрості, розчисти джерело знань, зачерпни з криниці досвіду, полий квіти творчості, придбай тону терпимості, півтонни сумлінності, центнер наполегливості, три – кмітливості, чотири – фантазії і багато – багато чуйності.
Сучасне телебачення і інтернет не може існувати без реклами, вона просто заполонила наше життя. Отже і на нашому заході теж буде рекламна пауза.
Наступний раунд – це реклама нашого навчального закладу. Ви повинні прорекламувати наше училище так, щоб кожному учню захотілось тут навчатися, а кожному педагогу – працювати( Для підготовки рекламного ролика можна використовувати реманент, який є у залі)
(3 - 5 ХВ ДЛЯ КОНКУРСУ, МУЗИКА)
Педагоги – надзвичайно творчі люди. З будь – якої ситуації знайдуть вихід. Пропонуємо нашим гравцям скласти поезію - експромт із поданих слів.
1.………свято
………радо
………нам
………вчителям
2. ……..дітям
…………доброти
………..світі
………не знайти
(3 - 5 ХВ ДЛЯ КОНКУРСУ, МУЗИКА)
Педагогічна пауза
Вислови видатних людей про навчання
“Треба самому багато знати, щоб навчати інших”.
В.Короленко
“Навчання без міркування – даремне, міркування без навчання – небезпечне”.
Конфуцій
“Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя”.
А.Дістервег
“Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити”
К.Ушинський
“Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її”.
А.Франс
“Мислить той, кому ставлять розумні запитання.”
Народна творчість
“Найголовніше прищепити смак і любов до науки: інакше ми виховаємо просто віслюків, навантажених книжною премудрістю”
М.Монтень
“Даруй себе дітям! Будь терплячим в чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві!”
Ш.О.Амонашвілі
“Щоб змінити людей, їх потрібно любити. Вплив на них пропорційний любові до них”.
Й.Г.Песталоцці
“Майбутнє наших дітей, майбутнє народу – в руках учителя. В його золотому серці”.
О.Фадєєв
Пропонуємо нашим гравцям таке завдання: як можна використати дані речі на уроці?
Рецепт успіху педагога
Наступний конкурс – це конкурс – бриз, короткий літературний конкурс. Потрібно скласти ГУМОРИСТИЧНУ розповідь про професійно – технічний заклад майбутнього, використовуючи такі слова: УРОК, УЧЕНЬ, ЗАРПЛАТА, КОМП’ЮТЕР, МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ ПРОЕКТОР, ХАТА, АВТОМОБІЛЬ
Рецепт вічної молодості педагога
Підведення підсумків
Заключне слово ведучого.
Наш педагогічний турнір завершено. Сподіваємося, що ви не тільки отримали позитивні емоції, але й поспілкувалися, почули один одного та обговорили питання педагогіки.
Вчителю! Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш. Немає такої професії, в якій людина не змогла б дістатися вершини майстерності, писав Сухомлинський.
Тож творчих вам злетів, натхнення, здоров’я, безмежної любові і побільше, усмішок!
Лист – оцінювання
Назва турів |
Максимальна кількість балів |
УСПІШНІ ЛЮДИ |
МАЙСТРИ СВОЄЇ СПРАВИ |
|
1 бал за правильну відповідь |
|
|
|
5 |
|
|
|
5 |
|
|
|
5 |
|
|
|
5 |
|
|
|
5 |
|
|
Всього: |
|
|
|