Методичний турнір "ПЕДАГОГ І МАЙСТЕР, І ХУДОЖНИК І ПОЕТ"

Про матеріал

Педагогічний турнір - одна з активних форм методичної роботи. Під час проведення методичного турніру педагоги вдосконалюють свої аналітичні, критичні, логічні вміння.

Мета турніру: удосконалення педагогічної майстерності; підвищення мотивації професійної діяльності; знаходження оптимальних моделей поведінки в педагогічному середовищі, сприяння психологічній адаптації молодих педагогів до умов роботи в навчальному закладі.

Перегляд файлу

МЕТОДИЧНИЙ ТУРНІР «ПЕДАГОГ  І МАЙСТЕР, І ХУДОЖНИК І ПОЕТ»

 

Ведучий 1.

Добрий день дорогі друзі!

Ведучий 2.

Найтепліші, найщиріші вітання педагогам – людям із палким серцем, ласкавою усмішкою, мудрістю і щирістю!

Ведучий 1.

Кожна людина неповторна. Це істина.. Тому педагогіка є найбільш складною і суперечливою формою людської  діяльності. Неможливо педагога навчити педагогіки. Педагогіки  необхідно вчитися все життя.

 

Недарма говорять  «Учитель живе доти, доки він учиться, перестає бути вчителем той, хто перестає бути учнем»

Ведучий 2.

Отож, сьогодні ми не мудрували, і продовжуючи навчатись педагогіки, пропонуємо вам спробувати себе в ролі учнів.

А що люблять наші учні? Звісно, відпочивати, веселитися і жартувати!

Не будемо від них відставати і спробуємо ще і ігри пограти!

Ведучий 1.

Педагог – це найтонший інструмент, що вміщує палітру людської діяльності: він і диригент, і організатор, і майстер, і поет, і артист – у роботі з ним потрібно поважати його  діяльність, допомагати розкривати всі переваги і красу звучання цього інструмента, що ми зараз і зробимо!   

 

 

 

Ведучий 2.

Шановні друзі, всі присутні!

Бракує найтепліших слів

Щоб привітати в нашій залі

Команди педпрацівників!

Ведучий 1.

Оплесками  вітаємо команду «Майстри своєї  справи »

Склад команди:

1.__________________________

2._______________________________

3.____________________________________

4.__________________________________

5.__________________________________

 

Ведучий 2.

Оплесками  вітаємо команду «Успішні люди »

Склад команди:

1.__________________________

2._______________________________

3.____________________________________

4.__________________________________

5.__________________________________

Ведучий 1.

Представляємо наше вельмишановне журі

Голова журі _______

 

«Привітання команд»

(Ураховується відповідність виступу заданій темі, актуальність, форма. Час виступу – до 5 хв(назва команди, девіз, характеристика учасників, привітання журі, суперників, уболівальників)

Ведучий 2.

Шановне журі, оцініть, будь – ласка конкурс

  1. Конкурс «Методична розминка»

Наступним конкурсом   буде «Методична розминка». Кожна команда має дати  відповіді на 10 запитань. Журі фіксує правильні відповіді. Зараховується лише перша правильна відповідь. Якщо команда не дала правильної відповіді, слово надається супернику(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал)

Запитання для команди «Майстри своєї справи»

  1. Що є основною формою організації навчально – виховного процесу?(урок )
  2. Як називається педагогічна технологія, де здобувач освіти вважається центральною особистістю?(особистісно – зорієнтована)
  3. Назвіть форми роботи на уроці.(Індивідуальна, бригадна, парна, групова)
  4. Як називається оцінювання рівня знань, що проводиться на кожному уроці?(поточне)
  5. Хто автор книги «Серце віддаю дітям»(В. Сухомлинський)
  6. Що є основним документом обліку навчальної роботи в ПТНЗ?(Журнал)
  7. Як називається метод викладу матеріалу, під час якого викладач створює проблемні ситуації?( Проблемний)
  8. Назвіть сучасні педагогічні технології( проектна, проблемне навчання, ігрові)
  9. Як називається стиль виховання, що передбачає підкорення вихованця волі вихователя, придушуючи ініціативу і самостійність?

( Авторитарний)

  1. Як називається урок, під час проведення якого застосовуються різні комбінації структурних елементів уроку?(Комбінований)

 

Запитання для команди «Успішні люди»

 

  1. Що є основним документом для проведення уроку?(План уроку)
  2. Якою може бути мета уроку?(навчальна, розвивальна, виховна)
  3. Перелічіть основні етапи уроку теоретичного навчання(організаційний момент, повторення, вивчення, закріплення,підбиття підсумків)
  4. Як називається перевірка рівня знань, що полягає в забезпечення контролю за засвоєнням теми загалом?(Тематична)
  5. Хто автор відомої у всьому світі книги «Педагогічна поема»?

( А.Макаренко)

  1. Як називається педагогічна технологія, що передбачає процес включення здобувачів освіти у гру?(ігрова)
  2. Які ви знаєте методи педагогічних досліджень за учнями?(Спостереження, бесіда, опитування, анкетування, вивчення особистих справ)
  3. Назвіть типові  типи уроків.(Комбінований, урок засвоєння знань, урок перевірки знань, урок закріплення вивченого, узагальнення та корекції знань)
  4. Як називається стиль викладання, за якого викладач  не є авторитетом для учнів, частіше дослухається до думки інших.( Ліберальний)
  5.  Як називається урок, який проводять два  викладачі?(Бінарний)

 

 

Педагогічна пауза

Послухайте вислови славетних педагогів

  • Дитяча довіра до вчителя – це крапля чистої води на квітці троянди, треба так зрізати цю квітку, щоб  не струсити цю краплю ( Василь Сухомлинський)
  • Частіше запрошуйте на урок Момуса – бога сміху й жартів, щоб прогнати з уроку Морфея – бога сну( Амонашвілі)
  • У людини є сонце – тільки не треба його гасити( Сократ)
  • Вірте в талант кожного учня. Людина – неповторна( В. Сухомлинський)

 

 

  1.  Конкурс «ХУДОЖНИК - ПЕДАГОГ»

У тому, що наші педагоги  знають питання методики ми переконались. А чи вміють вони малювати? Наступний конкурс – для справжніх художників. Але, звичайно, без методики тут не обійдеться. Отож, потрібно графічно зобразити  інтерактивний метод навчання, а команда суперників має відгадати, який саме метод зображено. При цьому журі треба врахувати, наскільки вдало одна команда зобразила  і чи інша команда відгадала його назву.

              Ведучий 2. Ви отримуєте картки , читаєте назву методу , зображуєте його у вигляді малюнку , схематично., а потім демонструєте команді – супернику.

(3  - 5 ХВ ДЛЯ КОНКУРСУ, МУЗИКА)

Педагогічна пауза

Послухайте формулу педагогічного успіху

Збери зерна мудрості, розчисти джерело знань, зачерпни з криниці досвіду, полий квіти творчості, придбай тону терпимості, півтонни сумлінності, центнер наполегливості, три – кмітливості, чотири – фантазії і багато – багато чуйності.

 

  1.  Конкурс «Реклама навчального закладу»

Сучасне  телебачення і інтернет не може існувати без реклами, вона просто заполонила наше життя. Отже і на нашому заході теж буде рекламна пауза.

Наступний раунд – це реклама нашого навчального закладу. Ви повинні прорекламувати наше училище так, щоб кожному учню  захотілось тут навчатися, а кожному педагогу – працювати( Для підготовки рекламного ролика можна використовувати реманент, який є у залі)

(3  - 5 ХВ ДЛЯ КОНКУРСУ, МУЗИКА)

 

 

 

  1. Конкурс «ПЕДАГОГ - ПОЕТ»

Педагоги – надзвичайно творчі люди. З будь – якої ситуації знайдуть вихід. Пропонуємо  нашим гравцям скласти поезію  - експромт із поданих слів.

1.………свято

………радо

………нам

………вчителям

2. ……..дітям

…………доброти

………..світі

………не знайти

(3  - 5 ХВ ДЛЯ КОНКУРСУ, МУЗИКА)

 

Педагогічна пауза

Вислови видатних людей про навчання

“Треба самому багато знати, щоб навчати інших”.
В.Короленко

“Навчання без міркування – даремне, міркування без навчання – небезпечне”.
Конфуцій

“Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя”.
А.Дістервег

“Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити”
К.Ушинський

“Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її”.
А.Франс

“Мислить той, кому ставлять розумні запитання.”
Народна творчість

“Найголовніше прищепити смак і любов до науки: інакше ми виховаємо просто віслюків, навантажених книжною премудрістю”
М.Монтень

“Даруй себе дітям! Будь терплячим в чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві!”
Ш.О.Амонашвілі

“Щоб змінити людей, їх потрібно любити. Вплив на них пропорційний любові до них”.
Й.Г.Песталоцці

“Майбутнє наших дітей, майбутнє народу – в руках учителя. В його золотому серці”.
О.Фадєєв

 

 

  1. Конкурс «КРЕАТИВНА ТВОРЧІСТЬ НА УРОЦІ»

Пропонуємо  нашим гравцям  таке завдання: як можна використати дані речі на уроці?

  • Конверт
  • Поліетиленовий пакет
  • Ключі
  • Старі фотографії
  • (3  - 5 ХВ ДЛЯ КОНКУРСУ, МУЗИКА)

 

  • Педагогічна пауза

Рецепт успіху педагога

  • Систематично вживайте:
  • Бальзам мудрості
  • Коктейль творчості
  • Каву бадьорості
  • Настій терпимості
  • Екстракт людяності
  • (3  - 5 ХВ ДЛЯ КОНКУРСУ, МУЗИКА)
  1. Конкурс «МАШИНА ЧАСУ АБО ТРИ ХВИЛИНИ У МАЙБУТНЬОМУ»

Наступний конкурс – це конкурс – бриз, короткий літературний конкурс. Потрібно скласти ГУМОРИСТИЧНУ розповідь  про професійно – технічний заклад майбутнього, використовуючи такі слова: УРОК, УЧЕНЬ, ЗАРПЛАТА, КОМПЮТЕР, МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ ПРОЕКТОР, ХАТА, АВТОМОБІЛЬ

Рецепт вічної молодості педагога

  • - усміхайтеся  завжди
  • Розвивайте свою память
  • Працюйте з ентузіазмом
  • Коли доля дає нам лимон, перетріть його на лимонад і тоді всі мінуси перетворяться на плюси

Підведення підсумків

Заключне слово ведучого.

Наш педагогічний турнір завершено. Сподіваємося, що ви не тільки отримали  позитивні емоції, але й поспілкувалися, почули один одного та обговорили питання педагогіки.

Вчителю! Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш. Немає такої професії, в якій людина не змогла б дістатися вершини  майстерності, писав Сухомлинський.

Тож творчих вам злетів, натхнення, здоров’я, безмежної любові і побільше, усмішок!

 

 

 

 

 

 

 

Лист – оцінювання

Назва турів

Максимальна кількість балів

УСПІШНІ

ЛЮДИ

МАЙСТРИ СВОЄЇ СПРАВИ

  1. МЕТОДИЧНА РОЗМИНКА

1 бал за правильну відповідь

 

 

  1. ХУДОЖНИК - ПЕДАГОГ

5

 

 

  1. РЕКЛАМА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

5

 

 

  1. ПЕДАГОГ -ПОЕТ

5

 

 

  1. КРЕАТИВНА ТВОРЧІСТЬ НА УРОЦІ

5

 

 

  1. МАШИНА ЧАСУ

5

 

 

Всього:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маслієнко Лариса
    Нова сучасна форма проведення. Дякую за цікаву роботу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
4 травня 2018
Переглядів
1313
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку