Методичний захід для вчителів основ здоров'я «МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я»

Про матеріал

Методичний захід для вчителів основ здоров'я «МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ОСНОВ ЗДОРОВ'Я» - це розробка заходу, в який забеспечує активну взаємодію учасників, створює умови для обміну досвідом та згуртовує колектив у формі групової роботи.

Перегляд файлу

                                                   ВОРКШОП

«МЕТОДОЛОГІЧНІ  ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ  ОСНОВ ЗДОРОВ’Я»

 

Слова ведучого

Інформація на екрані

Добрий  день,   колеги.  Вітаємо  вас  у нашому  інтелект – холі. Формою нашої  роботи сьогодні  буде воркшоп.

Workshop  «Методологічні  основи викладання  основ здоров’я»

*Воркшоп – це навчальний процес у якому кожен бере активну участь, багато дізнається один від одного. Це тренінг, результати якого залежать, насамперед, від внеску учасників. І, нарешті, це можливість відкрити для себе, що знаєш і вмієш більше, ніж думав досі, і навчитися чомусь новому.

-   навчальний процес у якому кожен бере активну участь,  багато дізнається один від одного;

-   тренінг, результати якого залежать, насамперед, від внеску учасників;

- можливість відкрити для себе, що знаєш і вмієш більше, ніж думав досі, і навчитися чомусь новому.

*Гаслом нашої роботи будуть слова  В. Сухомлинського: «Учитель як фахівець живе доти, доки вчиться».

«Учитель як фахівець живе доти, доки вчиться».

 

Яким повинен бути сучасний вчитель?

Якими педагогічними технологіями повинен володіти та застосовувати в умовах особистісно зорієнтованого навчання?  Спробуємо  сьогодні  дати відповідь на ці  та інші питання.

Отже до роботи.

*Зараз кожна група  в  конверті під № 1 отримає завдання, на виконання якого у вас буде 3 хвилини.

 

Бажаємо  натхнення.

 

 

 

 

 

Музика

Робота  груп

І група

 Сучасний урок – це……

2група

Інноваційні технології….

(перелічити, та розкрити дві з них)

3група

Образ сучасного вчителя

4 група

Компетентнісний  потенціал  уроку в 8 класі за темою «Засоби масової інформації і здоров’я людей».

5 група

 Застосування наскрізних змістових ліній на одному з етапів уроку в  8 класі

за темою «Вибір харчових продуктів . Міфи і факти про дієти.»

 

 

*Перш  ніж ми почнемо  презентацію  роботи груп, звертаємо  вашу  увагу  на  таблицю взаємооцінювання,  яка знаходиться  на кожному столі, за результатами   виступів груп та власного  виступу  пропонуємо вам поставити оцінку за 5бальною  системою

І

ІІ

ІІІ

ІV

V

 

 

 

 

 

 

 

І група коментар

1. Застосування принципів педагогіки партнерства та іноваційних технологій.

2. Урок повинен передбачати завдання, що припускають застосування інформації на практиці.

2. Учні отримають частину знань у процесі самостійного пошуку шляхом рішення пошукових .

3.  Істотною стороною уроку є індивідуалізація навчання. Це, по-перше, використання навчального матеріалу різного ступеня складності, що враховує інтереси та можливості різних категорій учнів, оскільки складний матеріал може виявитись не під силу деяким учням для активного засвоєння, але повинен бути зрозумілий усім.

4. Урок  є частиною теми, курсу, навчального предмета та взагалі процесу навчання, освіти. Важливо завжди усвідомлювати, яке місце він займає в системі навчального предмета, які його дидактичні, виховні та розвивальні цілі. Урок повинен бути логічною одиницею теми, розділу, курсу.

5. На уроці повинен здійснюватись розвиток навчальних компетентностей учнів за допомогою відтворення академічних знань учнями, вправ у вміннях і навичках, шляхом виконання завдань на застосування академічних компетентностей у нестандартній ситуації.

6. Форма повторення може бути різною, у залежності від цілей уроку та його змісту.

 

Сучасний урок – це (схема)

ІІ група коментар

 

Компетентнісне та особистісно зорієнтоване навчання спонукає нас до формування практичних навичок та застосування свого досвіду в навчанні.

 

 Кластер – прийом графічного моделювання  інформації. Створення яскравого образу. «Серце» - ідея, подія, відгалужені промені – проблеми, причини, факти.

 

Фішбоун («рибяча кістка»):

голова – проблемне питання

кістки – факти, причини, наслідки,

хвіст – висновки.

 

Кейс-технологія – вирішення певних життєвих ситуацій.

 

Перевернутий клас – вивчення нового матеріалу вдома за посланнями вчителя, а на уроці обговорення теми за питаннями.

 

СТЕМ /СТІМ – сукупність та послідовність навчання з наукової, технологічної та математичної точки зору.

 

Піраміда сприйняття

 

 

Кластер

 

 

Фішбоун

 

 

Кейс-технологія

 

Перевернутий клас

 

СТЕМ /СТІМ

 

ІІІ  група коментар  - виступ

Сучасним вчителям, що знаходяться  в цьому  залі  від  сучасних  учнів  хвилинка  релаксу .

Попурі (відео з історії)

4 група коментар- виступ

схема

Просимо увагу на таблицю самооцінювання:  чи  всі групи оцінені вами? А зараз просимо 5-ту групу.

5 група- виступ

схема

Музична  фізкультхвилинка (оркестр)

оркестр картинку

«ВІТАМІНИ»

Конверт 1

До  мого складу входять чотири подібні за структурою вітаміни, які називаються токоферолами .Я потрібний для забезпечення нормальної структури і функціонування мембран (оболонок) клітин. Я-ключовий фактор міцного імунітету і здоров’я шкіри та очей.(Вітамін Е)

 

Конверт 2

А я дуже потрібний для розумової та фізичної праці, поліпшення травлення. Уміщуюсь у житньому хлібі, вівсяній та гречаній крупах, у горосі, квасолі, жовтку яєць, печінці, м’ясі. (Вітамін В)

 

 Конверт З

Я запобігаю простуді, поліпшую кровообіг, сприяю росту, лікую цингу. Багата на мене капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, шипшина, хрін, часник, лимони, настій хвої, чорна смородина. (Вітамін С)

 

Конверт 4

А я зміцнюю кістки, запобігаю рахіту. Уміщуюсь у молоці, печінці, риб’ячому жирі, житньому хлібі. (Вітамін Д)

 

Конверт 5

Я — вітамін, що сприяє росту, допомагаю нормальному зору. Мене міститься багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, печінці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі, риб’ячому жирі. Хто я? (Вітамін А)

 

 

Заслуговують на справжні овації

учасники педагогічної атестації.

Накази, клопотання і курси

і подання, й освітнії ресурси,

і опис досвіду, і МАН, і аннотації…

скільки потрібно від нас інформації!

 

Пропоную відповісти на тести та здійснити самооцінку своєї педагогічної компетенції.

 

тест  на визначення професійної компетентності  + музика

«Вгадай мелодію»

2 мелодії-мінус пісень про здоровя

Ознайомлення з стародавньою китайською головоломкою «Танграм»

зображення-шаблон

 

Рефлексія.

 

 

Музичний номер шкільного творчого колективу

 

doc
Додано
28 листопада 2018
Переглядів
1330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку