"Методика оцінювання діяльності молодших школярів НУШ".

Про матеріал
Матеріал містить презентацію до виступу вчителя на педагогічній раді школи і має на меті познайомити педколектив з особливостями нової методики оцінювання діяльності молодших школярів НУШ. Особливу увагу надано формувальному оцінюванню та його обов`язковим компонентам. Надано та прокоментовано зразок свідоцтва досягнень молодших школярів. Матеріал рекомендовано вчителям початкових класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика оцінювання діяльності молодших школярів НУШ

Номер слайду 2

Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у першому класі має формувальний характер, здійснюється вербально, на суб’єкт-суб’єктних засадах, що передбачає активне залучення учнів до самоконтролю і самооцінювання.

Номер слайду 3

Вимоги до очікуваних результатів навчання та компетентностей учнів використовуються для:організації постійного спостереження за динамікою формування певних навчальних дій, що співвідносяться з очікуваними результатами, та особистим розвитком учня;обговорення навчального поступу з учнями та їхніми батьками;формувального (поточного) та завершального (підсумкового) оцінювання.

Номер слайду 4

Метою такого оцінювання є :формування у дитини впевненості в собі, в своїх можливостях; відзначення будь-якого успіху; акцентування уваги на сильних сторонах, а не на помилках; діагностування досягнення на кожному з етапів навчання; адаптування освітнього процесу до здатностей дитини; виявлення проблем і вчасне запобігання їх нашаруванню; стимулювання бажання вчитися та прагнути максимально можливих результатів; запобігання побоюванням помилитися.

Номер слайду 5

5-ступеневий алгоритм роботи вчителя з оцінювання у першому класі.формулювання об’єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей;ознайомлення учнів із критеріями оцінювання;забезпечення активної участі учнів у процесі оцінювання;забезпечення можливості й уміння учнів аналізувати власну діяльність (рефлексія);корегування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

Номер слайду 6

Запропонований зразок свідоцтва досягнень складається з 2 частин: Перша частина - характеристика особистих досягнень учнів, заповнюється у жовтні, як проміжний, та у травні як підсумковий звіт, з метою фіксування навчального поступу, у якому оцінюється активність дитини, самостійна робота на уроці, співпраця з іншими учнями тощо. Друга частина складається з оцінювання предметних компетентностей. Заповнюється тільки у травні

Номер слайду 7

Обов’язкові компоненти формувального оцінювання1) доброзичливе ставлення до учня як до особистості;2) позитивне ставлення до зусиль учня, спрямованих на розв'язання задачі (навіть якщо ці зусилля не дали позитивного результату).

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

«Завдання такого оцінювання – розкрити потенціал кожної дитини, підтримати її і надихнути навчатися далі». Лілія Гриневич

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 вересня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку