Тема: «Методика підготовки та написання
науково-дослідницької роботи»
Мета заняття: сформулювати актуальність, мету, завдання, наукову новизну об’єкта та предмет власного науково-дослідницького/пошукового проєкту.
Очікувані результати: після опрацьованої теми учні зможуть:
Основні поняття та терміни: актуальність, доцільність, мета, завдання, об’єкт, предмет, наукова новизна
Тип заняття: консультаційне заняття
Структура заняття:
Практичні вправи: Що таке актуальність? Чим є актуальність в науці? Чи розумієте Ви, навіщо вивчати саме Вашу тему? Чим Ваша тема може бути корисна сучасному релігієзнавству?
Що таке наукова новизна? Чому нова тема не завжди є актуальною? Чи може бути наукове дослідження актуальним, але не новим?
Самостійна робота учнів та подальше групове обговорення їхніх результатів. Колективна робота за допомогою керівника секції з формулювання актуальності власної науково-дослідницької роботи.
Питання та практичні вправи: Що таке мета? Яку мету Ви ставити перед собою, займаючись наукою? Яким чином пов’язані мета та завдання? Який зв'язок між завданнями та планом роботи?
Пояснення різниці між об’єктом та предметом наукового дослідження на основі тем наукових досліджень науковців-релігієзнавців.
Пропоноване завдання для індивідуального виконання:
Сформулювати об’єкт та предмет власного науково-дослідницького проєкту. Визначити та навчитись розрізняти актуальність та наукову новизну.