Методика підготовки та написання науково-дослідницької роботи

Про матеріал
Мета заняття: сформулювати актуальність, мету, завдання, наукову новизну об’єкта та предмет власного науково-дослідницького/пошукового проєкту. Очікувані результати: після опрацьованої теми учні зможуть: • розуміти, що таке актуальність, мета, завдання, об’єкт, предмет і наукову новизну наукового проєкту; • вміти формулювати актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет і наукову новизну проєкту; • розуміти зв’язок між актуальністю науково-дослідницького проєкту та метою, завданнями, об’єктом, предметом та науковою новизною. Основні поняття та терміни: актуальність, доцільність, мета, завдання, об’єкт, предмет, наукова новизна
Перегляд файлу

Тема: «Методика підготовки та написання

науково-дослідницької роботи»

Мета заняття: сформулювати актуальність, мету, завдання, наукову новизну об’єкта та предмет власного науково-дослідницького/пошукового проєкту.

Очікувані результати: після опрацьованої теми учні зможуть:

  • розуміти, що таке актуальність, мета, завдання, об’єкт, предмет і наукову новизну наукового проєкту;
  • вміти формулювати актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет і наукову новизну проєкту;
  • розуміти зв’язок між актуальністю науково-дослідницького проєкту та метою, завданнями, об’єктом, предметом та науковою новизною.

Основні поняття та терміни: актуальність, доцільність, мета, завдання, об’єкт, предмет, наукова новизна

Тип заняття: консультаційне заняття

Структура заняття:

  1. Загальні поняття про актуальність наукової роботи. Опис та надання консультацій.

Практичні вправи: Що таке актуальність? Чим є актуальність в науці? Чи розумієте Ви, навіщо вивчати саме Вашу тему? Чим Ваша тема може бути корисна сучасному релігієзнавству?

  1. Різниця між актуальністю та науковою новизною.

Що таке наукова новизна? Чому нова тема не завжди є актуальною? Чи може бути наукове дослідження актуальним, але не новим?

  1. Визначення актуальності та наукової новизни власного наукового дослідження.

Самостійна робота учнів та подальше групове обговорення їхніх результатів. Колективна робота за допомогою керівника секції з формулювання актуальності власної науково-дослідницької роботи.

  1. Формулювання мети та завдань проєкту.

Питання та практичні вправи: Що таке мета? Яку мету Ви ставити перед собою, займаючись наукою? Яким чином пов’язані мета та завдання? Який зв'язок між завданнями та планом роботи?

  1. Об’єкт та предмет: найскладніше для юного релігієзнавця.

Пояснення різниці між об’єктом та предметом наукового дослідження на основі тем наукових досліджень науковців-релігієзнавців.

Пропоноване завдання для індивідуального виконання:

Сформулювати об’єкт та предмет власного науково-дослідницького проєкту. Визначити та навчитись розрізняти актуальність та наукову новизну.

docx
Додано
15 березня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку