«Методика застосування самооцінювання та взаємооцінювання учнями 1 класу результатів навчання»

Про матеріал
«Методика застосування самооцінювання та взаємооцінювання учнями 1 класу результатів навчання»
Перегляд файлу

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА

«Методика застосування самооцінювання та взаємооцінювання учнями 1 класу результатів навчання»

Предмет (програма) Навчання грамоти

Клас 1

Тема Звуки [г], [г`], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.’’

Очікувані результати (з програми) з індексами має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; [1 МОВ4.1] ; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; [1 МОВ 4.1]; відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції); [1 МОВ 4.1]; читає вголос доступні речення, слова  переважно цілими словами (окремі  слова ускладненої структури - складами); [1 МОВ 2.1]

Ключові компетентності комунікативна, читацька, навчання впродовж життя.

Наскрізні вміння читання вголос

 

 

№ з/п

Навичка, яку потрібно сформувати/виміряти

(операційний опис очікуваного результату)

Завдання

(з підручника або складене)

 

Оцінка-коментар

(текст вербальної оцінки)

 

Інструменти для зворотного зв'язку (самооцінювання/

взаємооцінювання)

 

Читання вголос

Прочитайте «дощиком» поданий текст. (Вашуленко М.С

«Буквар» 2 частина, ст.7.)

  •       Супер! (коли робота виконана бездогано)
  •            Продовжуй у тому ж дусі! (коли дитина допускає незначні помилки)
  • Не все вдалося,наступного разу буде краще! (коли дитина робить суттєві помилки)

 

 

 

 

 

 

*У разі використання підручника, вкажіть прізвище авторів/ автора, номер сторінки.

docx
Додано
19 березня 2023
Переглядів
1132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку