ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
«Методика застосування самооцінювання та взаємооцінювання учнями 1 класу результатів навчання»
Предмет (програма) Навчання грамоти |
Клас 1 |
Тема Звуки [г], [г`], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.’’ |
Очікувані результати (з програми) з індексами має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; [1 МОВ4.1] ; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; [1 МОВ 4.1]; відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції); [1 МОВ 4.1]; читає вголос доступні речення, слова переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури - складами); [1 МОВ 2.1] |
Ключові компетентності комунікативна, читацька, навчання впродовж життя. |
Наскрізні вміння читання вголос |
|
№ з/п |
Навичка, яку потрібно сформувати/виміряти (операційний опис очікуваного результату) |
Завдання (з підручника або складене)
|
Оцінка-коментар (текст вербальної оцінки)
|
Інструменти для зворотного зв'язку (самооцінювання/ взаємооцінювання) |
|
Читання вголос |
Прочитайте «дощиком» поданий текст. (Вашуленко М.С «Буквар» 2 частина, ст.7.) |
|
|
|
|
|
|
|
*У разі використання підручника, вкажіть прізвище авторів/ автора, номер сторінки.