Методики рефлексії в початкових класах.

Про матеріал

Дізнайтеся, чи добре учні засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються ваші методи роботи на уроці! Допоможуть у цьому цікаві рефлексійні вправи і методики.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методики рефлексіїв початкових класах

Номер слайду 2

Рефлексійна методика«Кольоровий водоспад»Учні оцінюють свою роботу на уроці. Вони вішають стікери відповідного кольору на промені веселки.

Номер слайду 3

Я не міг/не могла, не хотів/не хотіла це робити. Я хотів/хотіла це зробити, але не вдалося. Я це робив/робила з допомогою. Я це робив/робила, хоча були помилки. Я це зробив/зробила, але не відразу. Я це зробив/зробила!Це було дуже просто!

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Рефлексійна вправа «Долонька»Кожен палець — це місце, де записують відповіді на запитання. Великий палець — «Мій настрій», вказівний палець — «Що цікавого я вивчив сьогодні?», середній — «Що було важко? Які я мав труднощі?», безіменний — «Мені не сподобалося сьогодні», мізинець — «Що б я хотів ще вивчити? Що мені було б цікаво?»

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Рефлексійна вправа «Ромашка»)

Номер слайду 8

Перед кожним учнем на парті – велика і маленька квіточки (ромашки). Оберіть собі таку квітку, яка відповідатиме  вашій активності на уроці, вашій старанності і уважності. А тепер домалюйте квіточці ротик, підніміть і покажіть мені: Посмішка – сподобався урок; куточки ротика вниз – не сподобався урок, пряма лінія – не визначився.

Номер слайду 9

Рефлексійна методика«Дерево»Роздайте дітям по два стікери одного кольору та по два — іншого. Завдання — написати дві речі, які запам’яталися чи сподобалися на уроці, і дві — що не сподобалися чи були нецікаві. Перші стікери діти ліплять на кроні дерева, другі — біля коріння.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Рефлексійна вправа «Обери скриньку»Учні в кінці уроку (або окремого етапу роботи) ставлять позначку (прищіпку) у відповідну скриньку, в залежності від свого стану сприйняття матеріалу.

Номер слайду 12

Скринькарадості

Номер слайду 13

Скринькауспіху

Номер слайду 14

Скринька суму

Номер слайду 15

Скринька задоволення

Номер слайду 16

Скринька подиву

Номер слайду 17

Скринька розчарувань

Номер слайду 18

Скринька інтересу

Номер слайду 19

На уроці я:дізнався…зрозумів…навчився…найбільший мій успіх – це…найбільші труднощі я відчув…я не вмів, а тепер умію…я змінив своє ставлення до…на наступному уроці я хочу…Рефлексійнавправа«Мікрофон»

Номер слайду 20

Методика«Рефлексійне коло»

Номер слайду 21

Рефлексивне коло. Цю методику доцільно використовувати в кінці уроку. Діти стають в коло, а вчитель задає питання, які він хоче дослідити: розкажіть про свій емоційний стан під час уроку і в його кінці; що нового ви дізналися, чого навчилися? які причини цього? як ви оцінюєте свою участь на уроці?Кожен говорить по черзі.

Номер слайду 22

Рефлексійна вправа«ПОПС-формула»

Номер слайду 23

П - позиція. О - обгрунтування. П - приклад С - судження. Кожна з цих позицій –це відповідне речення: П -“Я вважаю, що…”,О -“Тому що…”,П -“Я можу довести це на прикладі…”, С -“Виходячи з цього, я роблю висновокпро те, що…”.(Цей спосіб рефлексії ще допомагає працювати над культурою мовлення).

Номер слайду 24

Рефлексійна вправа«Яблунька»

Номер слайду 25

Рефлексуємо: Перше яблучко - нічого не зрозумів. Друге яблучко - було важко. Третє яблучко - все вийшло.

Номер слайду 26

нічого не зрозумівбуло важко

Номер слайду 27

все вийшло

Номер слайду 28

Рефлексійна вправа«Скажи одним реченням»

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Тпер. Теперя можу…

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Дізнайтеся, чи добре учні засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються ваші методи роботи на уроці!Скороднянська С. М.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Артемова Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шикута Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Брич Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Юрченко Наталія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Коломійцева Вікторія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8.  Andriana
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
pptx
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
14392
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку