"Ми в школу вирушаємо - знання здобуваємо"

Про матеріал
Даний сценарій свята пропонується дітям старшого дошкільного віку. Урочиста та зворушлива атмосфера – класичний варіант проведення випускного свята. До свята включені різноманітні ігри, інсценівки, сучасні та традиційні танці. Пісні підібрані згідно вікових можливостей дітей. Цікавинкою у святі буде сюрпризний момент, який зробить його не тільки урочистим, але й веселим і незабутнім.
Перегляд файлу

«В ШКОЛУ ВИРУШАЄМО, ЗНАННЯ ЗДОБУВАЄМО»  

випускне свято - квест

Перша ведуча: 

Промінчик сонця зазирнув
У вікна нашого садочка.
Сьогодні новий день зустрів
Маленьких доньок і синочків.
Та наших любих й дорогих
Назвати складно малюками,
Сьогодні їх ми назвемо
Поважно так — випускниками!

Друга ведуча:

А пам’ятаєте, маленькі
Вас рученятка обіймали,
Коли в садочок кожен ранок
Своїх ви діток відпускали?

Та ось погляньте,  ваші донечки й синочки
Так непомітно всі попідростали…
Прощаються вони  із дитсадочком
У цій прекрасній і затишній залі.

Під музику до зали забігають діти із повітряними кульками в руках.

 

ПІСНЯ-ТАНОК: «ЗАЧЕКАЙ, ДИТИНСТВО»

(діти співають тільки приспів)

 

Перша дитина: 

День сьогодні незвичайний —
Він буває лише раз.
Нині всі за нас радіють:
Ми йдемо у перший клас!

Друга дитина: 

Ми відпочинемо за літо,
Воно, як ластівка, промчить.
А в вересні для нас привітно
Шкільний дзвіночок продзвенить.

Третя дитина: 

Ми обіцяєм гарно вчитись,
Писати і читати в букварі.
Ми станемо не просто діти,
А учні школи…

Всі (разом): Школярі!

 

Під мелодію пісні «Перший дзвоник» Н. Май, діти сідають на стільчики

 

 

1 Ведуча

Є одна країна в світі,

Іншої вам не знайти.

Не позначена на мапі:

Розмір дуже вже малий.

2 Ведуча

У країні тій порядок

Заправляють малюки.

Досить з вас уже загадок,

Здогадались, про що ми?

4.

Ну, звичайно, всі впізнали

Наш садочок дорогий!

Були колись ми малюками,

А тепер – випускники!

5.

Дитсадочку, вірний друже!
Ми до школи вже йдемо.
Та тебе ми любим дуже
І у серці несемо.

6.

Побажання безкінечні,
Голосочків ніжний дзвін…
Всім «спасибі» вам сердечне
І низький, низький уклін!

 

ПІСНЯ: «КОРАБЛИК  ДИТИНСТВА»

 

Перша ведуча: 

Дитинство починається в садочку,
Де іграшок багато і пісень.
Тут, граючись, ви всі не помічали,
Як час іде і кожен з вас росте.

 

Друга ведуча: 

Роки дитинства веселкові
Підносять вас у зоряні світи.
Країну знань бажаю  осягнути,
Щоб мрії ваші віднайти.

 

Звучать Фанфари  01
 

1 Ведуча

Малята, у цей святковий  день я хочу вас запросити у цікаву подорож до Країни Знань.

2 Ведуча

Але куди  ж іти і де  її шукати?

Я думаю нам треба у Феї Знань спитати.

Ця фея дивовижна,

Привітна, гарна, ніжна.

Діточок вона стрічає,

І до школи проводжає

Тож давайте, малята,

Будемо цю фею викликати!

Діти:

Фея Знань, до нас прийди!
 

Чарівна музика. Зв'язок з Феєю Знань. 04

Фея Знань: 05

Доброго Дня вам, мої хороші! Вітаю вас! Я – Фея Знань.
Я не змогла прийти до вас у садочок, бо мене зачаклував злий чаклун, він заховав слово – код, яке пропускає всіх діток до Країни знань. Щоб мене роз - чаклувати, потрібно виконати всі завдання і знайти слово-код. Допоможете мені? Але подорож буде важкою і це під силу тільки сміливим, дружнім та креативним дітям. З вами будуть найцінніші скарби – це дружба, честь і відвага! То ж згодні?

Діти:

Так!
Фея Знань:

В допомогу я прислала вам скриньку, де ви знайдете підказки як і куди вам йти. Я не прощаюсь з вами, до зустрічі в Країні Знань.   06

1 Ведуча

А ось і скринька. Давайте заглянемо, що в ній (виймає з коробки  повітряні кульки ( гелеві), до яких прив’язані  назви шкіл, і кермо).

Діти, я зрозуміла, щоб нам Фею знань відшукати, нам потрібно відвідати різні школи, а які саме, нам підкажуть ось ці кульки. На кожній з яких  вказано, до якої школи ми будемо рушати.

А якими ви станете  школярами , розповість наступна пісенька

 

ПІСНЯ: «Про першокласників» (можливо вокальна група, або соліст)

 

 

 

 

2 Ведуча

Знають мами, знають тата,

Знають наші дошкільнята:

Час до школи малюку –

Треба вибрати…яку?

 

1 Ведуча

Є у місті шкіл багато –

Можна не переживати.

Мовні є, і є мистецькі,

Є англійські і німецькі.

Школи є математичні,

І спортивні, і музичні.

 

2 Ведуча

То що, готові до  подорожі? Але на  чому ж ми поїдемо?
- Ось і кермо. Вирушаємо на автомобілі. Поїхали!

 

Руханка «Бібіка» 07

(аеробіка)

(під музику діти вирушають до зупинки «Українська мовна школа»)

 

2 Ведуча  (бере першу кульку з написом)

А ось і перша зупинка:

Ось такої  диво-школи,

Я не бачила ніколи.

Перед нами веселкова,

Українська мовна школа.

7 дитина

Коли серця у нас відкриті,

І мови в них живе краса –

Повірте, будь-якої миті

До всіх нас прийдуть чудеса.

8.

Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово,
У барвінки зодягайся, моє щире слово.
Колосися житом в полі, піснею в оселі,

Щоб зростали наші діти мудрі і веселі.
 

2 Ведуча

А ось і перше вам завдання,

Щоб в школі вчитися такій,

Влаштую зараз вам змагання,

Побачим, хто із вас прудкий.

Я слово підберу - «зима» - ви навпаки, промовте - «літо».

Коли скажу вам – «ви дорослі», то навпаки скажіть – «ми – діти»!

 

ГРА: «НАВПАКИ» (проводить 2 ведуча)

(Ведуча говорить слова, діти їй відповідають навпаки.

ПРИКЛАД:

Чорний-білий, мокрий-сухий, стеля-підлога, малий-великий, довгий-короткий, близько-далеко, небо-земля, початок-кінець  і т.д.)

 

Після гри Ведуча звертає увагу дітей на кубик з літерами і цифрою, виносить його на середину зали.

2 Ведуча

Діти погляньте, ось ми знайшли першу цифру для кодового слова. Діти, яка це цифра?
Діти:

ОДИН! А на звороті – буква «З»
2 Ведуча:

Молодці, справились з завданням. Та треба вирушати далі. Взяли кермо, поїхали!

 

Під музику пісні «Бібіка» діти продовжують подорож. 10

1 Ведуча

Наступна зупинка досить  незвична,

Бо попереду школа – математична!

9.

Якщо хочеш досягнути 

У житті своїм вершин, 

Математику збагнути

Мусиш тонко, до глибин.

10.

І сувора, й солов’їна

Математика – країна,

Праця тут іде завзята.

Вмій лиш спритно рахувати.

Вмій ділити, віднімати,

Множити і додавати.

Звучить весела музика, до зали забігає ШКОДЕНЯ.

Шкоденя:

Привіт усім! А чого це ви тут зібралися?

Так гарно повбиралися?

 

1 Ведуча.

І тобі доброго дня! Ми своїх діток проводжаємо до школи. А от хто ти такий?

І чого сюди завітав?

Шкоденя.

А що, Ви мене не впізнали????

Я не хлоп’ятко, не дівчатко, а велике Шкоденятко.

Я розбив сьогодні вазу, з’їв цукерки всі відразу.

Я стілець намазав клеєм, і кота за хвіст приклеїв.

Тихо я заліз в куток, мила відкусив шматок.

Я дівчат за коси смикав, потім голосно гигикав.

Ось скільки справ я сьогодні встиг зробити!

 

1 Ведуча:

Що ти, це ти не справи робив, а шкоду. Ой-ой-ой! Ми чотири роки навчали діток бути чемними, добрими, слухняними. А ти навчаєш їх  навпаки -  поганому.

Шкоденя:

А хто сказав, що це погано? Та ви самі подумайте, що з ними буде, коли вони почнуть навчатися у школі.

1 Ведуча:

Що ж з ними буде? Вони стануть ще розумнішими!

Шкоденя:

Ага! Хто вам таке сказав? Ось погляньте, що з ними станеться. Я зараз намалюю портрет школяра. (бере листок паперу/листок з малюнком підготувати заздалегідь/ , кладе на підлогу, малює і декламує свій малюнок)

 

Шкоденя:

Щоб бачити, на що ви здібні, великі очі вам потрібні (малює)

Щоб добре вчительку вам слухать, потрібні вам великі вуха!

Граніт науки гризти важко, тому великі зуби в першоклашки.

А щоб допитливими стати, великій ніс вам треба мати.

(показує портрет)

Ось погляньте, якими ви станете!

Ну що, вам подобається, хочете бути такими?

1 Ведуча:

Дітки, не вірте йому! Від знань не ростуть вуха, очі, чи ніс. Від знань дитина стає розумнішою, дорослою людиною.

Шкоденя

А хто вам сказав,що я не розумний? Я теж готовий йти до школи!

Бо я самий наймудріший, самий розумніший, я самий…..

1 Ведуча

Та перестань вже вихвалятися.

Гаразд, якщо ти говориш, що готовий до школи, тоді виконай завдання. І ми побачимо, який ти розумний.

Шкоденя

Ха!.. Та запросто! Перевіряйте!

1 Ведуча

Гаразд. Перевірятиму не лише тебе, а й наших випускників. І побачимо, хто готовий йти до школи, а хто тільки вихваляється.

(1 Ведуча продовжує)

Щоб це завдання розгадати, треба казки всі добре знати. Уважно слухайте загадки і швиденько відповідайте про якого казкового героя в ній йдеться. Або скажіть назву казки.

 

(Шкоденя на всі загадки дає неправильну відповідь, діти навпаки. Відповідають вірно)

 

Він звірят усіх лікує, 
Від ангіни їх рятує. 
Вилікує він за мить
Все, що в звірів заболить. 
(Айболіт)
* * * 
Сидить півник на печі 
Їсть смачненькі калачі. 
Ось лисичка прибігає, 
Півника мерщій хапає. 
Біжить півень рятувати,
В лиса півника забрати. 
(Котик і півник)
* * * 
Я — бичок-третячок, 
Солом'яний у мене бочок.
Із соломи дід зробив,
Бік смолою засмолив. 
(Солом'яний бичок)
* * * 
Старенька бабуся у лісі жила,
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? 
Хто б відповів?
(Червона Шапочка)

* * * 

На городі виростала, 
Сили набирала, 
Непомітно, дуже швидко, 
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати. 
А цю казку, діти, ви 
Встигли відгадати? 
(Ріпка)
* * *
Підробив він голосок, 
Став малим співати. 
Здогадалися вони:
Вовк — не наша мати. 
(Вовк і семеро козенят)
* * * 
Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці.
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички. 
(Попелюшка)

* * * 

Вигнав дід козу із хати — 
Та й пішла вона блукати:
В зайця хатку відібрала. 
Всі козу ту виганяли, 
Рак козуню ущипнув, 
Зайцю хатку повернув. 
(Коза-дереза)

* * * 

Вовка зовсім не боявся 
І ведмедю не дістався, 
Але лисиці на зубок 
Все ж потрапив... 
(Колобок)
 

Маленьке, сіреньке,

Біди наробило,

 Щось біле кругленьке

Хвостиком розбило.

Сумує бабуся і плаче,

Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче:

«Я вам золоте принесу!» («Курочка Ряба»)

* * * 

1 Ведуча

Ох, Шкоденя, ти жодної правильної відповіді не сказав. А от наші малята, молодці. Всі казки знають.

1 Ведуча

А тепер вже час малятам

Трішечки потанцювати.

Ви швиденько вибігайте

І в долоні поплескайте.

 

ПІСНЯ-ТАНОК: «ТОЖ ПЛЕСКАЙТЕ В ДОЛОНІ»

 

Шкоденя

ОЙ-ой-ой! Подумаєш, казки вони знають, пісні співають. Давайте  наступне завдання!

2 Ведуча

А наступним завданням буде розв’язати задачу.

Шкоденя

Та я найкраще за всіх вмію розв’язувати  задачі. (Звертається до ведучої)

От давайте, задавайте!

2 Ведуча

Гаразд, слухай

У тебе в кишені 2 яблука. 
Шкоденя

Обманюєте… Жодного. 
2 Ведуча

Ну припустимо, що у тебе в кишені 2 яблука. Прийшов твій товариш і взяв у тебе одне яблуко. Скільки яблук у тебе залишилось? 
Шкоденя

Два. 
2 Ведуча

Подумай, не спіши! 
Шкоденя

Два, два, тому що я нікому і ніколи не дам жодного яблука. 

2 Ведуча

От бачиш, Шкоденя, ти і задачі не вмієш розв’язувати, тому що справжні друзі завжди поділяться! Тож можеш забутись про школу. Ти абсолютно не готовий. Так що прошу нашу залу залишити.

Шкоденя  (проситься)

Ой, ну будь ласочка, візьміть мене теж до школи. Я буду старатися, буду слухняним і чемним. Чесно-чесно!

2 Ведуча

Ну навіть не знаю.

Що, малята, візьмемо з собою Шкоденя до школи?

Діти

Так!

Шкоденя

Ой дякую,  подивіться, я вже виправляюся, і приніс в подарунок вам Лего конструктор. І дуже хочу з вашими дітками пограти  у веселу гру

2 Ведуча

Наші діти із задоволенням з тобою пограють. Так, малята?

Діти

Так!

Проводиться гра

 

ГРА: «З ЦЕГЛИНКАМИ» (лего  цеглинки)

Після гри Шкоденя  дістає з коробки ще один кубик з цифрою 2 і літерою «Н». Прощається з дітками і виходить з зали.

 

2 Ведуча

Подивіться малята, Шкоденя і справді виправляється. Допоміг нам відшукати другу літеру.

Тож вирушаємо поволі,

Досить гостювати.

Ще в художній школі,

Треба побувати.

 

Музика БІБІКА (мінус)

1 Ведуча

Наступна наша зупинка «Дитяча художня школа».

11.

Любить пензлик мій до свята
Собі чубчик фарбувати.
Він у райдугу пірнає,
Кожний колір називає:

12.

Є у мене фарби, пензлі, олівці.
Я малюю посмішку в мами на лиці,
Ластів’я, що вчиться
В небесах літати,
Мальву намалюю
В бабусі біля хати.

13.
Намалюю стежку, що веде до річки,
Кущик намалюю, а на нім порічки.
Я до всього світу сповнена любові,
Тому мої малюнки барвисті й кольорові.

Під час виконання пісні, одна дитина разом із ведучою малюють картину.

1 Ведуча

Тож наступним нашим завданням буде намалювати картину.

А поки  (Ім’я дитини)  малює, наші дітки заспівають пісеньку про барви землі

 

ПІСНЯ:  «БАРВИ  РІДНОЇ ЗЕМЛІ» 

(вокальна група)

 

Після пісні ведуча дістає наступний кубик із цифрою 3 і літерою «А»

 

1 Ведуча

Молодці малята. Літеру ми знову відшукали. Тож час нам далі рушати і в наступній школі побувати.

 

Звучить мінус до пісні «Бібіка». Діти вирушають.

 

2 Ведуча

Школа дуже симпатична

Називається – музична.

Тут і грають, і співають.

Музиці малят навчають.

14.

Радісно музична школа

Привітає всіх малят.

Звуки линуть там чарівні,

Ніби пісня пташенят.

15.

Тут і марш, і вальс, і полька,

Мелодійно зазвучать.

Світ музичний зачарує

Усіх хлопчиків й дівчат.

 

ТАНОК: «ВАЛЬС»  (виконую шість пар діток)

 

(по центру зали лежить кубик,( прикритий),з цифрою 4 літерою «Н». Після танцю діти віддають його ведучій)

 

2 Ведуча

Іще одна літера стає в рядочок до інших. Та на цьому ми не спиняємось. Бо настав  час, малята, до англійської школи  рушати.

 

Звучить мінус пісні «Бібіка»

 

Виходить двоє діток (хлопчик і дівчинка)

 

Хлопчик (16)

Музика – це все прекрасно.

В школу цю прийдемо вчасно.

В гості скоро нас чекай!

Все окей! Гуд бай, гуд бай!

 

Дівчинка (17)

Ти сказав якесь «окей»?

Це, напевно, про хокей?

Потім ще якесь «гудвай» -

Часом це не про трамвай?

 

Хлопчик(16)

Та який іще хокей?

Просто «Добре» - це окей!

Ще сказав я «Прощавай»,

Це англійською – Гуд бай!

 

1 Ведуча

Ой, малята! В нас завдання термінове,

Треба відшукати школу,

Де англійської навчають.

Не всі діти її знають.

Просто зараз, поки йдемо,

Ми з англійської почнемо.

 

ВПРАВА  РИТМІЧНА: «HELLO»

 

Після вправи діти дістають наступний кубик  з цифрою 5  і літерою «Н»

1 Ведуча

Діти, в нас залишилась остання зупинка. Це зупинка Вдячності. Тож швидше вирушаємо!

Під музику пісні «Бібіка» виходить троє діток
18.

Крокує дитинство від нас тихим кроком,

Не встигли малята моргнуть навіть оком –

Забрало з собою м’ячі і ляльки,

І все, чим ми бавились тут залюбки…

19.

Шматочок дитинства,

Садочок рідненький,

Спасибі за все,

Що нам дав, дорогенький!

20.

Спасибі усім, хто працює в садочку

За ласку, увагу, турботу й привіт.

Ми всі полюбили цей рідний куточок,

Бо тут нас навчали любити весь світ.

 

ОРКЕСТР: «Перуанський танок»

 

Після пісні привітання для вихователів від батьків

1.

В цей день урочистий, прекрасний цей час.

Прийміть поздоровлення щирі від нас.

Хай вас зігріває людська доброта,

За те, що трудилися довгі літа.

2.

Добро хай панує у вашому домі,

І мир нехай буде завжди.

Здоров’я міцного  і щедрої долі

Бажаєм на довгі роки.

 

ПІСНЯ  ВІД  БАТЬКІВ

 

Після виконання пісні під музику до зали виходить Фея Знань    23
 

Фея Знань

Вітаю вас Діти! Ви великі молодці! Впорались з усіма завданнями, а тепер давайте разом викладемо кубики із цифрами по порядку і прочитаємо слово – код,  (Фея разом з дітьми викладають сово «ЗНАННЯ).

ФЕЯ (продовжує)

Так, малята, це слово – Знання! Адже саме за знаннями  ви йдете до школи,

яка відчинить для вас свої двері восени.

А за те, що ви правильно виконали всі завдання, я вам приготувала  невеличкий сюрприз. Це перші дипломи про закінчення вашого першого навчального закладу - Дитячого садка!

Фея Знань (продовжує)

Майбутнє веселкою грає,

Вабить, кличе, чекає на вас.

Тож бажаю усім вам, малята,

В добрий путь і у добрий, вам, час!

(Фея під музику виходить з зали)

1 Ведуча

Дорогі наші вихованці, милі діти, сьогодні ви залишаєте стіни нашого дитячого садочку, сьогодні ваш перший випускний. Ми вітаємо вас і хочемо побажати вам великих і рівних доріг в світле, щасливе, неймовірно цікаве майбутнє. Нехай вас ніщо не лякає, нехай ніколи не зникнуть з облич  ваші радісні, щирі, яскраві посмішки.

2 Ведуча

Ми бажаємо, щоб з вами всім ставало веселіше.

Щоб із добрими думками усміхалися світліше.

Щоб були ви справедливі, мудрі рішення приймали.

Будьте завжди ви щасливі – щиро вам, того бажаєм!


(Директор вручає дипломи)
Звучить музика  24

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
31 серпня 2021
Переглядів
1164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку