Джим Ґудзик і машиніст Лукас13. Чому метод пані Кутняк — насильство — неприпустимий восвіті?Міхаель Енде
Номер слайду 2
Коли Джим і Лукас вже дісталися майже до кінця коридору напружено прислухались… — Схоже на школу! — прошепотів Лукас Джиму на вухо. Перед ними була велика зала, а в ній трьома рядами стояли кам'яні парти. За партами сиділо близько двох десятків дітей з усіх куточків землі: і маленькі індіанці, і білі діти, і ескімосята, і смугляві хлопчики в тюрбанах, а посередині сиділа цілком чарівна чорноволоса дівчинка з двома кісками і дуже ніжним личком фарфорової лялечки. Без сумніву, це була маленька принцеса Лі Ши, донька царя Мигдальського. Усі діти були прикуті ланцюгами до парт, так що рухатися вони могли, а ось втекти ні. У протилежної стіни стояла величезна кам'яна шкільна дошка, а поруч височіла величезних розмірів кафедра з кам'яної брили. Це була школа.
Номер слайду 3
…За кафедрою сидів неймовірно огидний дракон. Він був більший за Емму, але можна сказати, худий. Його витягнута морда, заросла густою щетиною, була до того ж вся всіяна бородавками. Крізь скельця блискучих окулярів маленькі колючі очки. У лапі дракон тримав бамбукову палицю, якою він увесь час розмахував, зі свистом розрізаючи повітря. На довгій худій шиї виразно стримів борлак, а з хижої пащі стирчав єдиний зуб, надаючи драконячому пискові цілком мерзенного виразу. Сумнівів не залишалося це сама пані Кутняк. Дракониха кричала на дітей, блискаючи оком на учнів, незважаючи на те, як вони відповідали, вірно чи невірно.…А за дуррррість і лінь слід каррррати! — Із цими словами дракониха підвелася й рушила до хлопчика. Вона наказала йому лягти на лаву і з неприхованою насолодою відшмагала його. Закінчивши екзекуцію, задоволена дракониха із сопінням знову повернулася за кафедру.
Номер слайду 4
Метод пані Кутняк — насильство — неприпустимий в освіті, тому,що для дітей приклад дорослого є дуже важливим . Якщо вчитель використовує насилля, то діти в майбутньому теж можуть вдатися до цього. До того ж ефективність такої освіти є досить сумнівною. На мою думку вчитель має бути привітним і радісним, з повагою та емпатією ставитися до своїх учнів. Отримуючи таку привітну освіту , автоматично з*явиться любимий вчитель, а значить і його предмет, який з нетерпінням будуть чекати учні та трепетно і сумлінно готуватися до уроку.