Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІV. Тест
І варіант
1.Розділ починається описом А сонячного літнього дня
Б синьоокого, золоточубого вересня В крилатих сільських вітряків
2.На вулиці Михайлик зустрів
А дядька Миколу Б дядька Володимира В дядька Себастіяна
3.Дядько не купує лошат, тому що : А у його кишенях ще не висвистівся вітер Б ніяк не може в самісіньку точку підібрати масть В не облаштував стайню
4.Батько подарував синові А цікаву книжку для читання Б австрійського картуза зі справжнісінького сукна В полотняну торбинку для шкільного приладдя
5.Дівчата біля школи співають пісню А «Віють вітри, віють буйні» Б «Веснянку» В «Подоляночку»
6.Привітати школярів із початком навчального року приїхав
А дядько Себастіян Б дядько Микола В дядько Володимир
7.Голова комнезаму привіз у подарунок учням : А ящик з навчальними книгами Б чималий ящик з олівцями та ручками В нову шкільну дошку
8.Люба привітала Михайлика й подарувала йому: А кілька зошитів у барвистих обгортках Б олівець та ручку В лісових горішків
9.Під час сутички з хитруном Цибулею Михайликом керували почуття:
А розпач, ненависть Б невдоволення В образа, обурення, гнів
10.Учнівські класи гуділи, наче: А бджолині вулики Б джмелі В вітряки
11. Люба повідомляє Михайлику, що не йде до школи, бо з тіткою Василиною від’їжджає до міста: А Тернополя Б Вінниці В Черкаси
12.Які почуття охоплюють Михайлика під час прощання з Любою
А сум Б туга, жаль В радість
13. Підберіть у речення «Наша вчителька так несе … , що здається, посміхається кожному з нас» необхідне за змістом слово із запропонованих:
А квіти в руках Б радість в очах В усміх
14.У реченні «І вона, погойдуючись, мов очеретинка, пішла назустріч своїй долі, бо настало таке врем’я» автор використав художній засіб:
А порівняння Б метафору В епітет
15. Ставлення Михайлика до дядька Себастіяна:
А глибока повага та вдячність Б захоплення і вдячність В любов і пошана
16.Установіть відповідність між персонажем та його вчинками
1.Люба А Він швидко визбирує своє добро і знову біжить на подвір’я.
2.Михайлик Б Ніщо не повинно гнути людину чи висіти в не на шиї…
3.Дядько Себастіян В Я хочу, щоб усе було по-чесному…
4.Цибуля Г Я щосили хапаю язиканя за барки й дивуюся, як він затрясся…
Д У цей час задзвонив дзвін уже на урок.
17. Пригадайте пам’ятний момент початку нового навчального року, розкажіть про нього. Що було найцікавішим ?
Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІV. Тест
ІІ варіант
1.Розділ починається описом: А сонячного літнього дня
Б крилатих сільських вітряків В синьоокого, золоточубого вересня
2. На вулиці Михайлик зустрів
А дядька Себастіяна Б дядька Миколу В дядька Володимира
3. Дядько не купує лошат, тому що : А ніяк не може в самісіньку точку підібра-ти масть Б у його кишенях ще не висвистівся вітер В не облаштував стайню
4.Батько подарував синові А австрійського картуза зі справжнісінького сукна
Б полотняну торбинку для шкільного приладдя В цікаву книжку для читання
5. Дівчата біля школи співають пісню А «По діброві вітер віє» Б «Подоляночку» В «Веснянку»
6.Привітати школярів із початком навчального року приїхав
А дядько Володимир Б дядько Микола В дядько Себастіян
7. Голова комнезаму привіз у подарунок учням: А чималий ящик з олівцями та ручками Б ящик з навчальними книгами В нову шкільну дошку
8.Люба привітала Михайлика й подарувала йому : А кілька зошитів у барвистих обгортках Б лісових горішків В олівець та ручку
9.Під час сутички з хитруном Цибулею Михайликом керували почуття:
А невдоволення Б образа, обурення, гнів В ненависть, розпач
10.Учнівські класи гуділи, наче : А джмелі Б вітряки В бджолині вулики
11. Люба повідомляє Михайлику, що не йде до школи, бо з тіткою Василиною від’їжджає до міста : А Миколаєва Б Тернополя В Вінниці
12.Які почуття охоплюють Михайлика під час прощання з Любою
А туга, жаль Б радість В сум, тривога
13. Підберіть у речення «Наша вчителька так несе … , що здається, посміхається кожному з нас» необхідне за змістом слово із запропонованих:
А радість в очах Б усміх В квіти в руках
14. У реченні «І вона, погойдуючись, мов очеретинка, пішла назустріч своїй долі, бо настало таке врем’я» автор використав художній засіб:
А епітет Б метафору В порівняння
15. Ставлення Михайлика до дядька Себастіяна:
А глибока повага та вдячність Б любов і пошана В захоплення і вдячність
16.Установіть відповідність між персонажем та його вчинками
1.Люба А Мене одразу обступили школярі, розглядаючи олівець і нову книгу.
2.Михайлик Б Він дав мені книжку, підхопив ящика з школярськими скарбами
3.Дядько Себастіян В Другого ранку я рубав мамі дрова, коли чую…
4.Цибуля Г На ваших воротах гарно вигойдуватися, вони скриплять у кілька…
Д Що захочу, те й розкажу. Ще рано декому задивлятись одне на одного.
17.Пригадайте пам’ятний момент початку нового навчального року, розкажіть про нього. Що було найцікавішим?