Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІV. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту четвертого розділу повісті М.Стельмаха "Щедрий вечір", розвивати память, логічне мислення, емоційну сферу дітей та підлітків, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, шукати причинно-наслідкові звязки, робити висновки, повторити поняття теорії літератури. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІV. Тест

І варіант

1.Розділ починається описом   А  сонячного літнього дня

 Б синьоокого, золоточубого вересня    В  крилатих сільських вітряків

2.На вулиці Михайлик зустрів 

 А дядька Миколу   Б дядька Володимира  В  дядька Себастіяна

3.Дядько не купує лошат, тому що : А  у його кишенях ще не висвистівся вітер  Б  ніяк не може в самісіньку точку підібрати масть  В  не облаштував стайню

4.Батько подарував синові А цікаву книжку для читання Б австрійського картуза зі справжнісінького сукна  В полотняну торбинку для шкільного приладдя

5.Дівчата біля школи співають пісню                                                                                                           А «Віють вітри, віють буйні»    Б «Веснянку»    В «Подоляночку»

6.Привітати школярів із початком навчального року приїхав

А дядько Себастіян   Б  дядько Микола   В  дядько Володимир

7.Голова комнезаму привіз у подарунок учням : А  ящик з навчальними книгами Б чималий ящик з олівцями та ручками   В нову шкільну дошку

8.Люба привітала Михайлика й подарувала йому:  А кілька зошитів у барвистих обгортках  Б  олівець та ручку   В лісових горішків

9.Під час сутички з хитруном Цибулею Михайликом керували почуття:

А  розпач, ненависть   Б невдоволення  В образа, обурення, гнів

10.Учнівські класи гуділи, наче:  А бджолині вулики   Б  джмелі   В  вітряки

11. Люба повідомляє Михайлику, що не йде до школи, бо з тіткою Василиною від’їжджає до міста:  А Тернополя   Б  Вінниці  В Черкаси

12.Які почуття охоплюють Михайлика під час прощання з Любою

А  сум  Б туга, жаль  В радість

13. Підберіть у речення «Наша вчителька так несе … , що здається, посміхається кожному з нас»  необхідне за змістом слово із запропонованих:

А  квіти в руках  Б радість в очах  В усміх

14.У реченні «І вона, погойдуючись, мов очеретинка, пішла назустріч своїй долі, бо настало таке врем’я»  автор використав художній засіб:

А порівняння   Б  метафору   В епітет

15. Ставлення Михайлика до дядька Себастіяна:

А глибока повага та вдячність  Б захоплення і вдячність   В любов і пошана

16.Установіть відповідність між персонажем та його вчинками

1.Люба                А Він швидко визбирує своє добро і знову біжить на подвір’я.

2.Михайлик        Б Ніщо не повинно гнути людину чи висіти в не на шиї…

3.Дядько Себастіян    В  Я хочу, щоб усе було по-чесному…

4.Цибуля      Г Я щосили хапаю язиканя за барки й дивуюся, як він затрясся…

                             Д  У цей час задзвонив дзвін уже на урок.

17. Пригадайте пам’ятний момент початку нового навчального року, розкажіть про нього. Що було найцікавішим ?

  Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІV. Тест

ІІ варіант

1.Розділ починається описом:  А  сонячного літнього дня

Б крилатих сільських вітряків   В синьоокого, золоточубого вересня

2. На вулиці Михайлик зустрів

 А дядька Себастіяна   Б дядька Миколу  В дядька Володимира

3. Дядько не купує лошат, тому що : А  ніяк не може в самісіньку точку підібра-ти масть   Б у його кишенях ще не висвистівся вітер В  не облаштував стайню

4.Батько подарував синові  А австрійського картуза зі справжнісінького сукна

Б полотняну торбинку для шкільного приладдя   В цікаву книжку для читання

5. Дівчата біля школи співають пісню                                                                                              А «По діброві вітер віє»   Б «Подоляночку»    В «Веснянку»

6.Привітати школярів із початком навчального року приїхав

А дядько Володимир  Б дядько Микола   В дядько Себастіян 

7. Голова комнезаму привіз у подарунок учням:  А чималий ящик з олівцями та ручками    Б  ящик з навчальними книгами  В нову шкільну дошку

8.Люба привітала Михайлика й подарувала йому : А кілька зошитів у барвистих обгортках  Б лісових горішків  В олівець та ручку

9.Під час сутички з хитруном Цибулею Михайликом керували почуття:

А невдоволення   Б образа, обурення, гнів   В ненависть, розпач

10.Учнівські класи гуділи, наче : А джмелі   Б  вітряки    В  бджолині вулики

11. Люба повідомляє Михайлику, що не йде до школи, бо з тіткою Василиною від’їжджає до міста : А Миколаєва  Б Тернополя  В Вінниці

12.Які почуття охоплюють Михайлика під час прощання з Любою

А  туга, жаль   Б радість   В сум, тривога 

13. Підберіть у речення «Наша вчителька так несе … , що здається, посміхається кожному з нас» необхідне за змістом слово із запропонованих:

А  радість в очах   Б  усміх   В  квіти в руках

14. У реченні «І вона, погойдуючись, мов очеретинка, пішла назустріч своїй долі, бо настало таке врем’я»  автор використав художній засіб:

А епітет  Б метафору  В порівняння

15. Ставлення Михайлика до дядька Себастіяна:

А  глибока повага та вдячність  Б любов і пошана  В захоплення і вдячність

16.Установіть відповідність між персонажем та його вчинками

1.Люба    А Мене одразу обступили школярі, розглядаючи олівець і нову книгу.

2.Михайлик  Б Він дав мені книжку, підхопив ящика з школярськими скарбами

3.Дядько Себастіян     В  Другого ранку я рубав мамі дрова, коли чую…

4.Цибуля    Г На ваших воротах гарно вигойдуватися, вони скриплять у кілька…

          Д Що захочу, те й розкажу. Ще рано декому задивлятись одне на одного.

17.Пригадайте пам’ятний момент початку нового навчального року, розкажіть про нього. Що було найцікавішим?

 

docx
Додано
5 серпня 2020
Переглядів
396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку