Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ VІІІ. Тест 1

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту восьмого розділу повісті М.Стельмаха "Щедрий вечір", розвивати память, логічне мислення, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, знати народні обряди та звичаї, повторити теорію літератури, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ VІІІ. Тест 1

                                                             І варіант                                  

  1 Підберіть у речення «Я вискочив із школи, …: навіть мати не здогадалася…» необхідне за змістом слово із запропонованих:

А  як Пилип з конопель   Б  як горобець із проса  В як корова язиком злизала

2.У клуні біля хати Михайлика взимку живуть А горобці Б синички В воронята

3.Вони поселилися там, бо: А ховаються від холоду   Б вони звикли до двору й до клуні   В  є чим поживитися

4.Батько не сварив Михайлика за те, що той ускочив в ополонку, а душевно поговорив із сином так, що він зрозумів: А  слід завжди думати про наслідки того, що робиш   Б треба шануватися, берегти себе, батьки його дуже люблять  В бути обережним під час катання на льоду

5. Визначте художній засіб у реченні: «От і вечірня зіронька стрепенулась за сусіднім двором…»  А порівняння    Б епітет   В  метафора

6.Найурочистіша хвилина на свят-вечір була тоді, коли:    А   усі присутні побачили святково прибрану хату     Б    тато став на порозі під гіллям ясенів і тихо покликав  Мороза    В    батько оглядає всі страви на столі й поглядом дякує мамі за її старання

7.Велика радість для Михайлика:  А побачити колядників і почути їхні наспіви Б  понести вечерю рідним і дорогим людям  В почути мову-сподівання батьків на майбутнє

8.Михайлик поніс вечерю  А дядькові Себастіяну  Б  дядькові  Володимиру             В дядькові Миколі

9.До дядька Себастіяна хлопець відчуває почуття: А ніжності, поваги, доброти  Б любові, поваги та вдячності  В довіри, вдячності, радості

10.Установіть відповідність між персонажем то його зовнішністю:

  Персонаж                  Опис зовнішності, характеристика

1.Люба      А Він з лагідною усмішкою бере вузлик, а мене охоплює тією рукою,   

                  що все життя  орудувала косою чи сокирою вдома, шаблею на війнах.

2.Юхрим Бабенко    Б У білій сорочці й білих штанях, мов розгніваний пророк.

3.Дядько Себастіян  В Розумноокий дядько підняв голову й уважно глянув…

4.Батько Себастіяна Г Я людина без різних селянських сентиментів…

5.Дядько Стратон     Д Я одразу впізнав цей срібний голосочок, що лунав від

                                       ставу…

                       Е І знову заспівали санки, і спросоння зітхнула, затьохкала крига...

11.Слова «От гарного коня має Себастіян! Прямо не кінь, а золотогривець! От везе чоловіку в селі!»  належать   А Юхриму  Б  батькові Себастіяна    В татові Михайлика

12. Розкажіть про людину, яку можете назвати доброю, про особливості її

характеру та ставлення до людей.

 

 

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ VІІІ. Тест 1

ІІ варіант

  1. Підберіть у речення «Я вискочив із школи, …: навіть мати не здогадалася...» необхідне за змістом слово із запропонованих:

А  як горобець із проса   Б  як Пилип з конопель   В  як корова язиком злизала

2.У клуні біля хати Михайлика взимку живуть А синички  Б воронята В горобці

3.Вони поселилися там, бо:  А  звикли до двору й до клуні  Б є чим поживитися В рятуються  від холоду

4. Батько не сварив Михайлика за те, що той ускочив в ополонку, а душевно поговорив із сином так, що він зрозумів: А  треба шануватися, берегти себе, батьки його дуже люблять   Б  бути обережним під час катання на льоду                    В  слід завжди думати про наслідки того, що робиш

5. Визначте художній засіб у реченні: «З хатини в святешній хустці виходить мати, на її обличчі уляглись урочистість, злагода й очікування казки»                    А порівняння   Б епітет   В  метафора 

6. Найурочистіша хвилина на свят-вечір була тоді, коли: А  тато став на порозі під гіллям ясенів і тихо покликав  Мороза  Б  батько оглядає всі страви на столі й поглядом дякує мамі за її старання  В усі присутні побачили святково прибрану хату

7. Велика радість для Михайлика:  А  понести вечерю рідним і дорогим людям    Б  побачити колядників і почути їхні наспіви   В  почути мову-сподівання батьків на майбутнє 

8. Михайлик поніс вечерю  А дядькові  Володимиру  Б  дядькові Миколі                    В дядькові Себастіяну 

9.До дядька Себастіяна Михайлик відчуває почуття:  А любові, поваги та вдячності  Б  довіри, вдячності, радості В  ніжності, поваги, доброти

10.Установіть відповідність між персонажем то його зовнішністю:

  Персонаж                 Опис зовнішності, характеристика

1.Мама           А Рослий, красивий, горбоносий, він підходить до мене, а я йому

                            вклоняюся посеред двору…

2.Батько          Б  З таким усміхом, з такою добротою вклоняється нам, що

                            хочеться підбігти до неї й поцілувати руку.

3.Дядько Себастіян   В А який він поважний стає, навіть не посміхнеться, коли

             виносить корівчині покуштувати кожної страви, зготованої на свят-вечір

4.Михайлик    Г Вибуяв ти, як дуб, а розуму й на жолудь не вродило!

5.Юхрим Бабенко     Д  А над нами мерехтять і не падають зорі…

                         Е І хороше, і дивно, і радісно стає мені, малому, в цім світі, де є  

                           зорі,  і добрі люди, і  щедрі вечори…

11. Слова «От гарного коня має Себастіян! Прямо не кінь, а золотогривець! От везе чоловіку в селі!» належать  А батьку Себастіяна  Б татові  В Юхриму

12.Розкажіть про людину, яку можете назвати доброю, про особливості її

характеру та ставлення до людей.

 

docx
Додано
9 серпня 2020
Переглядів
496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку