25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ V. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту пятого розділу повісті М.Стельмаха "Щедрий вечір", розвивати память, логічне мислення, емоційну сферу дітей та підлітків, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, шукати причинно-наслідкові звязки, відчувати красу мови, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ V. Тест

І варіант

1.Події в даному розділі твору відбуваються  А  взимку Б восени В навесні

2.Одягнена по погоді тітка Марійка схожа на:

А сніговика  Б лицаря в шоломі  В зимову красуню

3.На старій груші хлопець побачив: А синичку  Б горобчика  В дятла

4.Село, у якому народився й виріс Михайлик, має назву

А Дмитрівка  Б Дяківці  В Довгополівка

5.Хлопець з дитинства мав пристрасть до коней, бо  А так склалося дитинство: на їхні сльози відповідали дитячі сльози  малого  Б  любив цих сильних і красивих тварин  В коні були незмінною тягловою силою в господарстві селян

6.Дядька Івана називали веселуном, тому що він  А  був розумним і кмітливим чоловіком із тих, що за словом у кишеню не лізуть  Б  умів по-своєму й дуже дотепно та  ясно  розтлумачити  незрозуміле слово   В  мав веселу вдачу й  хист майстерно розповідати різні небилиці, веселити народ, дотепно вставити слівце у розмову

7.Установіть відповідність між персонажем та його характеристикою

    Персонаж                  Характеристика

1.Дід Данило        А Рослий, широкоплечий, він легко йде по землі…

2.Дядько Микола Б Тепер з неї сипався сніг, наче з дерева, а на щоках займалися

                                   давно пригаслі рум’янці.

3.Батько      В Самі бачите: чоловік у мене - як дуб, а розуму в баняку – з жолудь

4.Тітка Ликерія     Г Проворно вискакую в завулок і мету на ковзанку…

5.Михайлик    Д А за ворітьми ширшає день, переганяє аж до неба підсинені тіні

6.Юхрим        Е Він має дуже гарні, що плачуть на морозі, очі, лагідну посмішку

                        Є Він один шкварчить, як сало на вогні, і розтрушує злість із очей

8.Батько посилає Михайлика змолоти гречки на вітряку, бо А довіряє дорослому синові  Б  треба підготуватися до свят-вечора  В  сам дуже зайнятий на роботі

9.Уперше їдучи сам на вітряк, Михайлик :  А  радіє зустрічі з дідом Данилом        Б несе власну відповідальність за те, що йому довірили   В   відчуває себе більшим, старшим у  власних очах

10.Місце проживання діда Данила: А село Дяківці  Б ціле літо живе на пасіці в лісах, а увесь рік пахне вощиною, медом і травами    В  живе на вітряку

11.Дід Данило розповідає хлопцеві казку про: А Дажбога Б Сварога В Нептуна

12.На вітряку Михайлик зустрівся з мельником на ім’я А Степан Б Борис В Іван

13.У родині Михайлика панували стосунки : А любові, поваги, взаєморозуміння   та доброзичливості  Б допомоги та підтримки  В  пошани, взаєморозуміння, доброти, допомоги

14.Поміркуйте, яким відносинам між членами родини віддаєте перевагу ви. Хто є прикладом для вас у цьому?

 

  Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ V. Тест

ІІ варіант

1.Події в даному розділі твору відбуваються А навесні  Б  узимку В восени

2. Одягнена по погоді тітка Марійка схожа на:

А лицаря в шоломі  Б зимову красуню  В сніговика

3.На старій груші хлопець побачив: А дятла  Б снігурів  В  горобчика

4. Село, у якому народився й виріс Михайлик, має назву

А  Дяківці   Б  Довгополівка  В Дмитрівка

5.Хлопець з дитинства мав пристрасть до коней, бо:   А  коні були незмінною тягловою силою в господарстві селян  Б так склалося дитинство: на їхні сльози відповідали дитячі сльози  малого    В  любив цих сильних і красивих тварин

6.Дядька Миколу називали веселуном, тому що він :  А  умів по-своєму й дуже дотепно та ясно розтлумачити  незрозуміле слово   Б  був розумним і кмітливим чоловіком із тих, що за словом у кишеню не лізуть   В  мав веселу вдачу й  хист майстерно розповідати різні небилиці, веселити народ, дотепно вставити слівце у розмову

7. Установіть відповідність між персонажем та його характеристикою

    Персонаж                  Характеристика

1.Михайлик      А У дядьковій калитці висвистівся вітер, і він зібрався на лошата

2.Дядько Микола Б Ой нема, таки нема кому бити цього пошкодерника.

3.Батько                В Вона й кужіль тримає, наче воїн списа.

4.Тітка Ликерія    Г У саме небо врізались вітряки і намотують на свої крила час

5.Дід Данило        Д Він сповільняє ходу і примружує одне око, оте, в якому й

                                   побіля якого найбільше назбирується насмішка.

6. Люба                 Е І такий він увесь чепурний та охайний…

                               Є Ні, вона таки славна дівчина, хоч і рідкозуба.

8.Батько посилає Михайлика змолоти гречки на вітряку, бо А довіряє дорослому синові  Б  треба підготуватися до свят-вечора  В  сам дуже зайнятий на роботі  

9.Уперше їдучи сам на вітряк, Михайлик:  А  несе власну відповідальність за те, що йому довірили   Б   відчуває себе більшим, старшим у  власних очах  В  радіє зустрічі з дідом Данилом 

10.Місце проживання діда Данила: А ціле літо живе на пасіці в лісах, а увесь рік пахне вощиною, медом і травами   Б  живе на вітряку   В  село Дяківці   

11.Дід Данило розповідає хлопцеві казку про: А Дажбога Б Сварога В Нептуна

12.На вітряку Михайлик зустрівся з мельником на ім’я А Іван Б Борис В Степан

13.У родині Михайлика панували відносини А допомоги та підтримки Б любові, поваги, взаєморозуміння  та доброзичливості   В  пошани, взаєморозуміння, доброти, допомоги

14. Поміркуйте, яким відносинам між членами родини віддаєте перевагу ви. Хто є прикладом для вас у цьому?

 

 

docx
Додав(-ла)
Браїлова Олена
Додано
6 серпня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку