Михайло Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІX. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту девятого розділу повісті М.Стельмаха "Щедрий вечір", розвивати память, логічне мислення, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, знати народні обряди та звичаї, повторити теорію літератури, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

             Михайло  Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІX. Тест

                                                           І варіант

1.Михайлик вирішив писати  А п’єси  Б вірші  В оповідання

2.Однокласники, школярі реагують на заняття хлопця так:  А підсміюються,  дають образливі прізвиська   Б  підбадьорюють, дають поради  В їм байдуже

3.Вечорами Михайлик  А відпочиває  Б іде до хати-читальні й перечитує п’єси митців    В допомагає батькам по господарству

4.Завідувач хати-читальні  А слухає написане, дає поради   Б  байдужий до занять юного драматурга  В привозить нові п’єси, слухає написане хлопцем

5.Михайлик довірив оцінити свої п’єси: А своїй мамі Б Насті Василівні В Любі

6. Визначте художній засіб у реченні: «А за вікнами крекче мороз і посвистує вітер, він торгає приморожене гілля груші й видобуває з неї то стогін, то срібний передзвін»        А  порівняння    Б  епітет     В  метафора

7.Тому, що п’єса Михайлика буде поставлена в школі, батьки хлопчика

А зраділи й пишалися сином Б розгубилися  В  ставили під сумнів успіх вистави

8.Брати Микола й Панас збираються їхати на риболовлю в                                     А   Щуківку     Б  Щедровку     В  Шаргородку

9.Дядько Микола повідав історію, як колись наловив А карасів Б линів В в’юнів

10.Поясніть значення фразеологізму  як вітром здуло:   А дуже швидко зникати Б  дуже швидко з’являтися  В  про щось незрозуміле

11.У гості до батьківської хати завітав дядько  А Іван Б Себастіян  В Володимир

12.Він запропонував батькові Михайла стати А ковалем Б теслярем В лісником

13.Замість риболовлі Михайлику запропоновано поїхати в

 А  Майдан - Трепівський   Б  Сосницю    В  Вінницю

14.Михайлик не поїхав на риболовлю, бо: А  більше любив книги, ніж  рибу      Б довіряв  Себастіяну  В мріяв побачити найбільшу бібліотеку на весь повіт

15.По дорозі Михайлик побачив диво   А  схід сонця   Б  нові ліси та поля             В заткані памороззю кетяги калини в калиновім гаю

16.У бібліотеці Михайлик відчув

А захоплення і здивування  Б  неймовірну радість  В зацікавлення, захоплення

17. Ім’я бібліотекаря - А Олег Іванович Б Дмитро Онисимович В Іван Львович

18. Михайлик вибрав для читання А 1книгу Б 3 книги В 2 товстелезних книги

19.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю

1.Люба               А  Напівобертаючись до нас, він кумедно розводить руки…

2.Мар’яна          Б Закохано дивиться на свого мужа, а той поводить могутнім

                               плечем і розквітає в добрій, спокійній посмішці велета.

3.Чоловік Мар’яни   В Тіточко, у вас дівчинка чи хлопчик знайшовся?

4.Дядько Себастіян  Г  Я одразу впізнаю Любин голос…

5.Михайлик  Д  А він і зараз тебе зіронькою зве чи, головуючи, забувся?

                     Е Книга приємно холодила пальці, королі й лицарі виходили з неї.

20.Хто з персонажів твору запам’ятався вам найбільше, чим саме? Розкажіть.

 

            Михайло  Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІX. Тест

ІІ варіант

1.Михайлик вирішив писати  А  оповідання  Б вірші  В  п’єси

2.Однокласники, школярі реагують на заняття хлопця так:  А  їм байдуже                 Б підсміюються,  дають образливі прізвиська  Б підбадьорюють, дають поради

3.Вечорами Михайлик    А  іде до хати-читальні й перечитує п’єси митців                       Б допомагає батькам по господарству   В відпочиває

4. Завідувач хати-читальні    А байдужий до занять юного драматурга                                     Б привозить нові п’єси, слухає написане хлопцем В слухає написане, дає поради

5.Михайлик довірив оцінити свої п’єси: А Насті Василівні Б Любі  В  своїй мамі

6. Визначте художній засіб у реченні: «Я ще більше вростаю в піч, радість і острах вчепилися в мою душу, а в цей час за мене заступається мати…»              А  порівняння    Б  епітет     В  метафора 

7.Тому, що п’єса Михайлика буде поставлена в школі, батьки хлопчика

А зраділи й пишалися сином Б ставили під сумнів успіх вистави В розгубилися

8.Брати Микола й Панас збираються їхати на риболовлю в                                    А  Шаргородку     Б  Шарівку     В Щедровку

9.Дядько Микола повідав історію, як колись наловив А линів Б в’юнів В окунів

10.Поясніть значення фразеологізму  як вітром здуло:   А  дуже швидко з’являтися  Б  про щось незрозуміле  В  дуже швидко зникати

11.У гості до батьківської хати завітав дядько  А Володимир Себастіян В Іван

12.Він запропонував батькові Михайла стати А лісником Б теслярем В ковалем

13.Замість риболовлі Михайлику запропоновано поїхати в

А  Майдан – Трепівський  Б   Вінницю  В  Соснівку

14. Михайлик не поїхав на риболовлю тому, що  А хотів побачити найбільшу бібліотеку на весь повіт  Б довіряв Себастіяну  В більше любив книги, ніж рибу

15.По дорозі Михайлик побачив диво  А  заткані памороззю кетяги калини в калиновім гаю Б  схід сонця  В нові ліси та поля

16. У бібліотеці Михайлик відчув    А зацікавлення, захоплення

Б захоплення і здивування    В  неймовірну радість 

17.Ім’я бібліотекаря - А Олег Іванович Б Іван Львович В Дмитро Онисимович

18.Михайлик вибрав для читання  А 2товстелезних книги Б 1 книгу В 3 книги

19.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю

1.Люба        А Бачу великі-великі очі, над ними сполохано б’ються розкішні

                         віночки вій.

2.Мар’яна     Б На передку санчат сидить молодий кремезний чолов’яга

3.Чоловік Мар’яни    В Вона вже весело стрекоче мені…

4.Михайлик  Г  Він весело мружиться і віжками руйнує на коневі паморозь.

5.Дядько Себастіян Д Вона однією рукою тримає дитину, другою обіймає мене

                      Е І памороззю, і димами, і зорями зустрічає нас засніжене село…

20. Хто з персонажів твору запам’ятався вам найбільше, чим саме? Розкажіть.

 

 

docx
Додано
11 серпня 2020
Переглядів
818
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку