Михайло Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІX. Тест
І варіант
1.Михайлик вирішив писати А п’єси Б вірші В оповідання
2.Однокласники, школярі реагують на заняття хлопця так: А підсміюються, дають образливі прізвиська Б підбадьорюють, дають поради В їм байдуже
3.Вечорами Михайлик А відпочиває Б іде до хати-читальні й перечитує п’єси митців В допомагає батькам по господарству
4.Завідувач хати-читальні А слухає написане, дає поради Б байдужий до занять юного драматурга В привозить нові п’єси, слухає написане хлопцем
5.Михайлик довірив оцінити свої п’єси: А своїй мамі Б Насті Василівні В Любі
6. Визначте художній засіб у реченні: «А за вікнами крекче мороз і посвистує вітер, він торгає приморожене гілля груші й видобуває з неї то стогін, то срібний передзвін» А порівняння Б епітет В метафора
7.Тому, що п’єса Михайлика буде поставлена в школі, батьки хлопчика
А зраділи й пишалися сином Б розгубилися В ставили під сумнів успіх вистави
8.Брати Микола й Панас збираються їхати на риболовлю в А Щуківку Б Щедровку В Шаргородку
9.Дядько Микола повідав історію, як колись наловив А карасів Б линів В в’юнів
10.Поясніть значення фразеологізму як вітром здуло: А дуже швидко зникати Б дуже швидко з’являтися В про щось незрозуміле
11.У гості до батьківської хати завітав дядько А Іван Б Себастіян В Володимир
12.Він запропонував батькові Михайла стати А ковалем Б теслярем В лісником
13.Замість риболовлі Михайлику запропоновано поїхати в
А Майдан - Трепівський Б Сосницю В Вінницю
14.Михайлик не поїхав на риболовлю, бо: А більше любив книги, ніж рибу Б довіряв Себастіяну В мріяв побачити найбільшу бібліотеку на весь повіт
15.По дорозі Михайлик побачив диво А схід сонця Б нові ліси та поля В заткані памороззю кетяги калини в калиновім гаю
16.У бібліотеці Михайлик відчув
А захоплення і здивування Б неймовірну радість В зацікавлення, захоплення
17. Ім’я бібліотекаря - А Олег Іванович Б Дмитро Онисимович В Іван Львович
18. Михайлик вибрав для читання А 1книгу Б 3 книги В 2 товстелезних книги
19.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю
1.Люба А Напівобертаючись до нас, він кумедно розводить руки…
2.Мар’яна Б Закохано дивиться на свого мужа, а той поводить могутнім
плечем і розквітає в добрій, спокійній посмішці велета.
3.Чоловік Мар’яни В Тіточко, у вас дівчинка чи хлопчик знайшовся?
4.Дядько Себастіян Г Я одразу впізнаю Любин голос…
5.Михайлик Д А він і зараз тебе зіронькою зве чи, головуючи, забувся?
Е Книга приємно холодила пальці, королі й лицарі виходили з неї.
20.Хто з персонажів твору запам’ятався вам найбільше, чим саме? Розкажіть.
Михайло Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІX. Тест
ІІ варіант
1.Михайлик вирішив писати А оповідання Б вірші В п’єси
2.Однокласники, школярі реагують на заняття хлопця так: А їм байдуже Б підсміюються, дають образливі прізвиська Б підбадьорюють, дають поради
3.Вечорами Михайлик А іде до хати-читальні й перечитує п’єси митців Б допомагає батькам по господарству В відпочиває
4. Завідувач хати-читальні А байдужий до занять юного драматурга Б привозить нові п’єси, слухає написане хлопцем В слухає написане, дає поради
5.Михайлик довірив оцінити свої п’єси: А Насті Василівні Б Любі В своїй мамі
6. Визначте художній засіб у реченні: «Я ще більше вростаю в піч, радість і острах вчепилися в мою душу, а в цей час за мене заступається мати…» А порівняння Б епітет В метафора
7.Тому, що п’єса Михайлика буде поставлена в школі, батьки хлопчика
А зраділи й пишалися сином Б ставили під сумнів успіх вистави В розгубилися
8.Брати Микола й Панас збираються їхати на риболовлю в А Шаргородку Б Шарівку В Щедровку
9.Дядько Микола повідав історію, як колись наловив А линів Б в’юнів В окунів
10.Поясніть значення фразеологізму як вітром здуло: А дуже швидко з’являтися Б про щось незрозуміле В дуже швидко зникати
11.У гості до батьківської хати завітав дядько А Володимир Себастіян В Іван
12.Він запропонував батькові Михайла стати А лісником Б теслярем В ковалем
13.Замість риболовлі Михайлику запропоновано поїхати в
А Майдан – Трепівський Б Вінницю В Соснівку
14. Михайлик не поїхав на риболовлю тому, що А хотів побачити найбільшу бібліотеку на весь повіт Б довіряв Себастіяну В більше любив книги, ніж рибу
15.По дорозі Михайлик побачив диво А заткані памороззю кетяги калини в калиновім гаю Б схід сонця В нові ліси та поля
16. У бібліотеці Михайлик відчув А зацікавлення, захоплення
Б захоплення і здивування В неймовірну радість
17.Ім’я бібліотекаря - А Олег Іванович Б Іван Львович В Дмитро Онисимович
18.Михайлик вибрав для читання А 2товстелезних книги Б 1 книгу В 3 книги
19.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю
1.Люба А Бачу великі-великі очі, над ними сполохано б’ються розкішні
віночки вій.
2.Мар’яна Б На передку санчат сидить молодий кремезний чолов’яга
3.Чоловік Мар’яни В Вона вже весело стрекоче мені…
4.Михайлик Г Він весело мружиться і віжками руйнує на коневі паморозь.
5.Дядько Себастіян Д Вона однією рукою тримає дитину, другою обіймає мене
Е І памороззю, і димами, і зорями зустрічає нас засніжене село…
20. Хто з персонажів твору запам’ятався вам найбільше, чим саме? Розкажіть.