Олекса Стороженко, твір «Скарб». Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту оповідання "Скарб" О.Стороженка,, розвивати память, логічне мислення, емоційну сферу дітей та підлітків, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, шукати причинно-наслідкові звязки, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Олекса Стороженко, твір «Скарб». Тест

І варіант

1.Твір «Скарб» за жанром   А повість  Б казка  В гумористичне оповідання

2. «Талановитим оповідачем, що добре володіє українською мовою» -так назвав      О. Стороженка  А  Іван Франко  Б Михайло Коцюбинський  В Богдан Лепкий

3. У творі розповідається, що в сім’ї підростав син на ім’я

А Івась   Б  Павлусь  В  Олесь

4.Мати хлопчика А дуже любила сина, возилася з ним, як з малим  Б виховувала його дуже строго  В не надавала значення вихованню дитини

5.Батька хлопчика А хотів віддати його у школу до дяка в інше село  Б гримав на дружину, називав виховання юродством  В байдуже ставився до сина

6.Дорісши до парубка, хлопець А  був високий, стрункий і дуже гарний              Б  був невисокий на зріст і симпатичний  В став гладкий та опецькуватий

7.Ставлення сина до роботи  А не взявся й за лопату, щоб одгребти сніг од порога  Б швидкий, меткий і працьовитий  В працював досхочу

8.Шукати меду на вимогу парубка іде  А батько  Б мати  В бабуся

9.Чи смакував син медом   А перехотілося їсти  Б заснув малесенький –                ніяк його не розбудиш   В із задоволенням  смакував

10.Причепилося до хлопця прізвисько   А  Лежень  Б Трутень В  Лежебока

11. У реченні «Щастя, як горох з мішка, так і сиплеться на нашого Павлуся…» автор використав художній засіб    А  епітет   Б  метафору   В  порівняння

12. Установіть відповідність між персонажем та його характеристикою

  Персонаж                    Характеристика

1.Павлусь    А Така з неї добра і покірна жінка, а як дійде діло до її сина, то очі

                          витріщить, і запіниться, і за ніж хапається…

2.Мати        Б Пика широка й одутлувата, як у того салогуба, а руки білі та ніжні

3.Наймит    В Теж чесного роду, осталась бідною сиротою, покійниця прийняла.

4.Наймичка Г Парубок ще молодий, працьовитий, непитющий…

5.Батько      Д Як кому Бог дасть щастя, то не треба йому й рідної матері…

                     Е Старий і стане доказувать: «Який з його хазяїн буде?»

13.Поясніть значення фразеологізму ні пари з уст не пустити :

А закрити рота  Б  змовчати, не видати ніяких звуків  В не говорити

14.Оповідач стверджує: «Той тільки щасливий, хто другому не завидує, а дякує Бога за те, що він йому послав». Чи можна стверджувати, що Павлусь – щаслива людина? Свою відповідь аргументуйте.

 

                           Олекса Стороженко, твір «Скарб». Тест

ІІ варіант

1.Твір «Скарб» за жанром   А казка Б  гумористичне оповідання В повість

2.«Талановитим оповідачем, що добре володіє українською мовою»- так  назвав      О. Стороженка  А Михайло Коцюбинський  Б  Богдан Лепкий  В Іван Франко

3. У творі розповідається, що в сім’ї підростав син на ім’я

А Павлусь  Б Олесь  В  Івась

4.Мати хлопчика   А не надавала значення вихованню дитини  Б дуже любила сина, возилася з ним, як з малим В виховувала його дуже строго  В не надавала значення вихованню дитини

5.Батька хлопчика  А  байдуже ставився до сина  Б  хотів віддати його у школу до дяка в інше село  В  гримав на дружину, називав виховання юродством

6.Дорісши до парубка, хлопець  А став гладкий,  опецькуватий  Б був високий, стрункий і дуже гарний   В  був невисокий на зріст і симпатичний 

7.Ставлення сина до роботи  А працював досхочу Б не взявся й за лопату, щоб одгребти сніг од порога   В швидкий, меткий і працьовитий 

8.Шукати меду на вимогу парубка іде  А бабуся  Б батько В мати

9.Чи смакував син медом    А перехотілося їсти  Б заснув малесенький –                   ніяк його не розбудиш   В із задоволенням  смакував

10.Причепилося до хлопця прізвисько   А Трутень  Б  Лежебока  В  Лежень

11.У реченні «Наймичка доглядає Павлуся, як рідна мати: і годує його, і одягає» автор використав художній засіб    А порівняння   Б  метафору   В  епітет

12. Установіть відповідність між персонажем  та його характеристикою

  Персонаж                 Характеристика

1.Мати         А За наймита скотину в поле вижене, за наймичку хату вимете…

2.Павлусь    Б За наймита скотину в поле вижене, за наймичку хату вимете

3.Наймичка В Раз піймав у садочку ройка, з одного розроїлось колодок з 30…

4.Наймит     Г Ставить перед його душею жарену курку, або качку, вареників…

5.Батько    Д Завидуєте щастю мого Павлуся, а ніхто б не схотів бути Павлусем

                   Е Стане гримати на жінку й похвалятись, що віддасть його у школу

13.Поясніть значення фразеологізму  стереже, як Рябко на ланцюгу :

А  вірно, невсипно, добросовісно  Б старанно, довго  В цілісіньку ніч

14.Поміркуйте й висловіть своє розуміння, що таке щастя. Про яке життя та щастя мрієте ви?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пащенко Інна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 серпня 2020
Переглядів
1405
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку