Михайло Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять…» Розділ восьмий. Тест
І варіант
1.Коли відбуваються події, описані в розділі
А навесні Б восени В влітку
2.Уставте в речення замість крапок необхідне за змістом словосполучення: «Навіть ліси тепер втратили свою принаду, наче хтось вибрав із них …»
А високу голубінь неба Б найяскравіші барви природи В привабливість і таємничу красу
3.Люба хотіла побачити Михайлика, щоб
А підтримати його в горі Б розповісти новини В відвідати загороду в лісі
4. Люба назвала борсука цікавим словом
А землекоп Б ласоїд В спиногриз
5.У розмові з сусідами батько Михайлика вживає приказку
А На городі бузина, а в Києві дядько Б Ситий голодному не товариш
В Коли не втримались на гриві – не вдержаться на хвості!
6.Михайлика до школи привів
А батько Б дядько Себастіян В дядько Микола
7. Михайлика в школі одразу записали в другу групу, тому що він
А читав швидко, розбірливо й правильно Б знав цифри й умів рахувати В дуже хотів навчатися в школі
8.Літери в книжці, з якої Михайлик читав у школі, порівнюються з
А горобенятами Б ластів’ятами В горобцями
9.Парти в школі були А одномісними Б двомісними В тримісними
10. Батько купив Михайлику на ярмарку
А бублика з маком і чоботята Б в’язку бубликів В справжні чоботи
11. Якою була реакція Михайлика на обновку
А він закричав від радості Б він спочатку остовпів В не повірив очам своїм
12. Кого згадав Михайлик, узявши в руки чоботята
А дідуся Б дядька Себастіяна В свою маму
13. Знайдіть відповідність між персонажем та його характеристикою
Персонаж Характеристика
1.Учителька А Ось я його завтра до школи поведу.
2.Батько Б Сміх у неї приємний, м’який і аж угору підіймає тебе.
3.Михайлик В Михайлику, це ж твій тато! Чого ж ти мовчиш?
4.Мама Г Усе наздожену, ось побачите! Читати вмію…
Д Гарні ж, неначе з казки повиходили, а теж помирають.
Михайло Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять…» Розділ восьмий. Тест
ІІ варіант
1.Уставте замість крапок необхідне за змістом слово в речення: «Сиплеться, осипається листя, гнуться, горбляться берези, плаче і посміхається крізь сльози … і натрушує журбу на мою наболілу душу».
А зима Б весна В осінь
2.Михайлик здивувався, коли побачив між деревами тоненьку постать
А Люби Б тітки Василини В незнайомої жінки
3. Михайлик дізнався від Люби, що
А про голос тітки Василини дуже гарно написали в газеті Б чоловік Василини свариться В сталася неймовірна подія
4.Михайлик не впізнав, прийшовши додому,
А далекого родича Б батька Д дядька Миколу
5.Які почуття охопили Михайлика з поверненням батька
А острах і передчуття радості Б здивування від несподіванки В радість
6. Учительку Михайлика звали
А Надія Василівна Б Настя Василівна В Ніна Василівна
7.Закінчіть речення, дібравши необхідну фразу: « Учився я добре, учився б, напевне, ще краще, аби…»
А не байдикував Б мав у що взутися В більше уваги приділяв навчанню
8. Найкраща одіж, яку автору довелося бачити по всіх світах, це
А теплий кожух Б кирея мого батька В вишивана сорочка
9.Коли батько Панас ніс на руках у школу сина, Михайлик мало не заплакав
А з тієї радості, що батько не дасть йому покинути науку Б від щастя науки В з жалю, що час цей колись закінчиться
10. Хто сказав Михайликові: «Будеш іти межи люди і вибивати іскри»
А батько Б дідусь В бабуся
11. Чому Михайлику пригадалися вищесказані слова
А новенькі чоботята блиснули срібними підківками Б він згадав свого дідуся В зазвучав срібний шкільний дзвоник
12.Знайдіть відповідність між персонажем та його характеристикою
Персонаж Характеристика
1. Михайлик А Вона повела мене на половину класу, де вчилася друга група.
2. Батько Б Дзвоник покликав на перерву, і дітвора горохом посипалась…
3. Учителька В Після уроків він знову загортав мене у кирею і ніс додому.
4. Люба Г Я чесонув цю сторінку, не спотикаючись на крапках і комах.
Д У тебе горе, а коли горе – в усіх болить серце.
13. Які асоціації, спогади, почуття викликає у вас шкільний дзвоник ? Поділіться своїми думками.