Михайло Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять…» Розділ восьмий. Тест

Про матеріал
Мета даної роботи - перевірка рівня засвоєння учнями змісту восьмого розділу повісті Михайла Стельмаха «Гуси-лебеді летять…», розвиток і зміцнення їхньої памяті, уваги, логічного мислення, бажання розширювати власний кругозір. Відповідає вимогам чинної програми. Прослідковуються міжпредметні звязки з ураїнською мовою.
Перегляд файлу

Михайло Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять…» Розділ восьмий. Тест

                                                          І варіант

1.Коли відбуваються події, описані в розділі

А навесні  Б  восени  В влітку

2.Уставте в речення замість крапок необхідне за змістом словосполучення: «Навіть ліси тепер втратили свою принаду, наче хтось вибрав із них …»

А високу голубінь неба    Б найяскравіші барви природи                                           В привабливість і таємничу красу

3.Люба хотіла побачити Михайлика, щоб

А підтримати його в горі  Б розповісти новини   В відвідати загороду в лісі

4. Люба назвала борсука цікавим словом

А землекоп    Б ласоїд    В спиногриз

5.У розмові з сусідами батько Михайлика вживає приказку

А На городі бузина, а в Києві дядько  Б Ситий голодному не товариш

В Коли не втримались на гриві – не вдержаться на хвості!

6.Михайлика до школи привів

А батько   Б дядько Себастіян   В дядько Микола

7. Михайлика в школі одразу записали в другу групу, тому що він

А читав швидко, розбірливо й правильно  Б знав цифри й умів рахувати                    В дуже хотів навчатися в школі

8.Літери в книжці, з якої Михайлик читав у школі, порівнюються з

А горобенятами   Б ластів’ятами   В горобцями

9.Парти в школі були   А одномісними  Б двомісними   В тримісними

10. Батько купив Михайлику на ярмарку

А бублика з маком і чоботята  Б в’язку бубликів  В справжні чоботи

11. Якою була реакція Михайлика на обновку

А  він закричав від радості  Б він спочатку остовпів  В не повірив очам своїм

12. Кого згадав Михайлик, узявши в руки чоботята

А дідуся  Б дядька Себастіяна  В свою маму

13. Знайдіть відповідність між персонажем та його характеристикою

  Персонаж                     Характеристика

1.Учителька        А Ось я його завтра до школи поведу.

2.Батько              Б Сміх у неї приємний, м’який і аж угору підіймає тебе.

3.Михайлик        В Михайлику, це ж твій тато! Чого ж ти мовчиш?

4.Мама                Г Усе наздожену, ось побачите! Читати вмію…                                                                                                                                                          

                             Д Гарні ж, неначе з казки повиходили, а теж помирають.

 

 

 

 

Михайло Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять…» Розділ восьмий. Тест

                                                    ІІ варіант

1.Уставте замість крапок необхідне за змістом слово в речення: «Сиплеться, осипається листя, гнуться, горбляться берези, плаче і посміхається крізь сльози  … і натрушує журбу на мою наболілу душу».

А зима  Б весна   В осінь

2.Михайлик здивувався, коли побачив між деревами тоненьку постать

А  Люби   Б тітки Василини   В незнайомої жінки

3. Михайлик дізнався від Люби, що

А про голос тітки Василини дуже гарно написали в газеті                                           Б чоловік Василини свариться   В сталася неймовірна подія

4.Михайлик не впізнав, прийшовши додому,

А далекого родича    Б батька    Д дядька Миколу

5.Які почуття охопили Михайлика з поверненням батька

А острах і передчуття радості  Б здивування від несподіванки  В радість

6. Учительку Михайлика звали

А Надія Василівна   Б Настя Василівна    В Ніна Василівна

7.Закінчіть речення, дібравши необхідну фразу: « Учився я добре, учився б, напевне, ще краще, аби…»

А не байдикував   Б мав у що взутися    В більше уваги приділяв навчанню

8. Найкраща одіж, яку автору довелося бачити по всіх світах, це

А теплий кожух  Б кирея мого батька   В вишивана сорочка

9.Коли батько Панас ніс на руках у школу сина, Михайлик мало не заплакав

А з тієї радості, що батько не дасть йому покинути науку  Б від щастя науки                В з жалю, що час цей колись закінчиться

10. Хто сказав Михайликові: «Будеш іти межи люди і вибивати іскри»

А батько   Б дідусь   В бабуся

11. Чому Михайлику пригадалися вищесказані слова

А новенькі чоботята блиснули срібними підківками  Б він згадав свого дідуся   В зазвучав  срібний шкільний дзвоник 

12.Знайдіть відповідність між персонажем та його характеристикою

     Персонаж                     Характеристика

1. Михайлик  А Вона повела мене на половину класу, де вчилася друга група.

2. Батько        Б Дзвоник покликав на перерву, і дітвора горохом посипалась…

3. Учителька  В Після уроків він знову загортав мене у кирею і ніс додому.

4. Люба           Г Я чесонув цю сторінку, не спотикаючись на крапках і комах.

                        Д У тебе горе, а коли горе – в усіх болить серце.

13. Які асоціації, спогади, почуття викликає у вас шкільний дзвоник ? Поділіться своїми думками.

 

docx
Додано
27 травня 2020
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку