Міні - підручник з англійської мови для 6 класів. Тема "Харчування". За підручником Алла Несвіт.

Про матеріал

В освітньому сценарію представлений перший урок з теми "Харчування". Освітній сценарій складено за модульно-розвивальною системою. Навчальне заняття поділено на Установчо-Митиваційний міні-модуль (1*30) та Змістово-Пошуковий міні-модулт (2*30).

Перегляд файлу

Алгоритм розвивальної взаємодії

 

Хід розвивальної взаємодії

 

Емоційно-психологічні реакції учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зав’язка через загострення емоційно-пізнавальних сцен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розкриття головної ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результативність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lesson 1

Повсякденні справи

Правильне харчувння

 

У-М-1*30

З-П-2*30

Цілі: Повторити й активізувати лексику теми.

Ознайомити з новими ЛО. Продовжувати формувати навички читання. Повторити граматичний матеріал: вживання прикметників після певних дієслів.

Розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення. Виховувати усвідомлення

важливості правильного харчування.  

                                    Procedure

 

1.Warm-up

1. Привітання.

T: Good morning, children!

Ps: Good morning, teacher!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

 T: Today we’ll start a new topic — «Food and Drinks». We’ll remember the names of food items and learn some new words on the topic «Food». We’ll also discuss what food you usually eat for breakfast, lunch and dinner, and what food is good for us.

3. Уведення в іншомовну атмосферу. Бесіда з учнями. На кожне запитання відповідають по два-три учні.

Т: What is your favourite food?

What is your favourite food that your mother/father cooks?

 What food does your mother always tell you to eat and not to eat?

What kinds of food did you eat when you were a small child? Do you eat the same things now?

4. Завдання на картках.

Учні отримують картки, на яких подані слова за темою «Харчування». Учні повинні розподілити продукти харчування на два стовпчики: рослинного та тваринного походження. По закінченні виконання завдання учні називають, які слова вони записали у відповідні стовпчики, та обговорюють, чому саме їх вони вписали.

T: Look at the words on your cards. What are these? Divide these products into two groups: those which come from plants and whose which come from animals.

( Ice cream, sugar, milk, banana, rice, cheese, sausage, chips, potatoes, omelet, meat, fruit salad, coffee, butter, eggs, porridge, yoghurt, mayonnaise, pepper, peas, jam)

 

2) Vocabulary Presenting and Practice

Подання й відпрацювання нового лексичного матеріалу.

Впр. 1 (с. 56).

Учні співвідносять подані в рамці слова з малюнками й дають відповіді на запитання вчителя.

T: Look at the pictures on page 56. What products can you see in the pictures? Which of them do you like to eat? Are all of them good for health? Which are  not very healthy?

 

3.  Reading

Робота з міні-підручником.

а) Презентація нового лексичного матеріалу.

У завданні подані нові слова тексту та їх переклад. Завдання учнів – дібрати українські еквіваленти до цих слів.

T: Reads the words. Guess their meaning and match them with their Ukrainians equivalent.

  • cornflakes                       - важливий
  • bones                              - багатство
  • important                        - кістки
  • wealth                             - також ( у запер.реч.)
  • either                              -  кукурудзяні пластівці

б) Етап читання

 Учні читають текст і заповнюють таблицю за його змістом.

 

Food…

  • that makes you strong and gives you energy…..
  • that helps you grow…..
  • that makes your bones and teeth strong……
  • that has a lot of vitamins…….

в) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

 Впр. 7 (с. 58). Учні по черзі читають твердження, погоджуються з правильними, виправляють неправильні.

 Бесіда за змістом тексту. Учні, спираючись на матеріал, записаний у таблицю ,відповідають на запитання вчителя.

T: What food products…

 — have a lot of vitamins?

 — make your bones and teeth strong?

— make you strong?

— give you energy?

— help you grow?

 

4. Grammar

Подання граматичного матеріалу: правила застосування  прикметників  після дієслів чуттєвого сприйняття.

T: Let’s think what words do we usually use after the verbs – nouns, adjectives or adverbs? Look at the screen and answer my questions.

На екрані телевізора представленні словосполучення: to live happily, to listen carefully, to run quickly, to read slowly.

Учні повинні здогадатися, що після дієслів зазвичай застосовують прислівники.

T: But there are some verbs related to senses like to feel, to hear, to smell, to look, to see, to taste and to sound, which are followed by adjectives, not adverbs : to feel + good, to smell + beautiful etc. Look at the Grammar Lab on the page 59 and answer my questions.

What are the verbs related to senses?

What words – adjectives or adverbs are they followed by?

What examples of the verbs related to senses + adjectives are given?

Робоота з міні-підручником.

У міні-підручнику подані заготовки для речень: дієслова чуттєвого сприйняття (to feel, to hear, to smell, to look, to see, to taste and to sound), а також прикметники (good, delicious, wonderful, sweet, nice, happy, awful). Учні повинні скласти за п’ять хвилин якомога більше речень, використавши для кожного речення одне з дієслів чуттєвого сприйняття та один прикмеетник.

5. Writing

Розвиток умінь писемного мовлення.

Впр. 10 (с. 59).

Учні письмово складають тексти (6—7 речень) за планом, поданим у вправі. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити на перевірку.

 

6. Summary

Бесіда в режимі TP1P2P3.

T: T: What topic did we discuss at the lesson today? What healthy products can you name? What is your favourite food? What new information have you learned? What task did you like most? Why is it important to eat healthy food?

 

7. Homework

1. Переказ тексту «Eat the right food».

2. Скласти три речення з дієсловами чуттєвого сприйняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захоплення пізнанням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлення набутих знань

 

 

 

 

 

Підведення

підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
11 січня 2019
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку