Дана розробка містить план-конспект уроку-дискусії з елементами телевізійного шоу англійської мови на тему "Обираємо здоров'я" для 6 класу.
Урок не лише допоможе вам поговорити з учнями про спорт і здорове харчування, а й виховувати культуру спілкування , прищеплювати прагнення використовувати здобуті знання як засоб інтелектуального самоствердження.
Тема уроку: Обираємо здоров’я
Мета:
Обладнання: підручник, зошит, малюнки по темі «Спорт», «Їжа», вірш, відеофайли «Зарядка», відео-проекти «Володимир Кличко», «Види спорту»
Тип: урок-дискусія у стилі телевізіонного ток-шоу
Структура уроку
І. Організаційний момент. Привітання. Початок уроку:
- Good morning, pupils! I am glad to see you. How are you? Take your seats. Let’s start our lesson.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
- Dear children, you know that we are talking with you about hobbies. Recently I’ve met your classmate and asked him about his pastime. Watch the “video clip”, please (учні переглядають сценку – розмову з їх однокласником, який полюбляє їсти чипси, пити газовані напої та цілими днями дивитись телевізор або гратись на компьютері).
- I think we must help your classmate change his hobbies for healther ones. Do you agree with me? So, the topic of the lesson is “Let’s choose health!” We’ll discuss how sports, balanced diet help us to be fit, healthy and strong. We shall speak about sports in our school. You will know something interesting and new for you. I hope that our co-operation will be important and useful for you and for me. You’ll see that your health is in your own hands. Thousands years ago ancient Greeks said: The ‘first ‘wealth is health. ‘Health is the ‘best wealth’. These words will be a redline of today’s lesson. Today you will practice in reading, speaking, listening and writing on the topic.
ІІІ. Введення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка: ознайомлення учнів з віршем за темою уроку:
I like riding bicycle
I’m fond of playing chess
My friend is good at judo
We are keen as you can guess
ІV. Активізація ЗУН учнів. Зустріч з гостями ток-шоу. Гра «Інтерв’ю з зіркою».
Учні зустрічають врача-дієтолога та зірку спорту Володимира Кличко та слухають його розповідь про захоплення спортом.
Після виступу зірки учні задають йому запитання:
V. Перевірка домашнього завдання
1. учні розповідають про свої спортивні захоплення:
- Good morning! My name is Yan Rodkin. I am fond of playing basketball. I go to a sport club. Basketball is my favourite sport because I like running and jumping. It makes me strong and healthy.
2. перегляд учнівських презентацій про спорт
3. лексична гра «Турнір» («Перекладач»): учні пропонують слова по темі «Спорт» для перекладу представникам іншої команди;
4.гра «Лінгва-хокей» («Добери пару»): запропонувати учням поєднати транскрипціїї слів з їх зображенням та прочитати
5. гра «Знайди зайве»
Running, swimming, sports club
Tennis, boxing, football
Swimming-pool, skiing, gym
6. гра «Гол» («Неповне речення»)
I |
am fond of |
|
He (She) |
is fond of |
|
We (You/ They) |
are fond of |
|
VI. Фізкультхвилинка з опорою на відеофайл
VІI.Зустріч з дієтологом. Доповідь дієтолога:
The motto of our lesson is “Good health is above wealth.” We’ll give advice what food should we eat to be healthy.
Повторення лексики по темі «Їжа»:
Учні переглядають уривок відео про харчування.
Після переглянутого дієтолог проводить гру Clap your hands, запропонувавши учням плескати в долоні лише коли вони чують назви продуктів здорового харчування.
Учні відповідаю на запитання по улюблену їжу (з опорою на відео файл)
VІIІ. Узагальнення матеріалу уроку. Учні складають «Портрет здорової людини» та презентують проект:
I think, we must eat________ to be healthy.
We must also go in for________________.
IХ. Підсумки уроку. Did you like the lesson? Why? Was it useful?
Х. Пояснення домашнього завдання: підготуватись до ярмарку захоплень
ХІ. Виставлення оцінок за урок. You were great. Your marks are…
ХІІ. Завершення уроку. The lesson is over. You may go, have