Конспект уроку-дискусії у стилі телевізійного шоу на тему "Обираємо здоров'я"

Про матеріал

Дана розробка містить план-конспект уроку-дискусії з елементами телевізійного шоу англійської мови на тему "Обираємо здоров'я" для 6 класу.

Урок не лише допоможе вам поговорити з учнями про спорт і здорове харчування, а й виховувати культуру спілкування , прищеплювати прагнення використовувати здобуті знання як засоб інтелектуального самоствердження.


Перегляд файлу

  Тема уроку: Обираємо здоровя

 

Мета:

  • повторити вивчені у попередніх класах назви продуктів та видів спорту, ввести нові лексичні одиниці до теми, формувати навички читання з повним розумінням прочитаного удосконалити навички аудіювання та читання з повним розумінням прочитаного з метою виявлення корисної інформації навчити вживати лексику уроку у комунікативно орієнтованих ситуаціях;
  • розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію розвивати мовну здогадку та вміння аудіювати текст, що містить незначну частину невідомих слів, уяву учнів в умовах рольової гри; розширити мовний запас учнів, тренувати у виконанні умовно-комунікативних та комунікативних вправ;
  • виховувати культуру спілкування , прищеплювати прагнення використовувати здобуті знання як засоб інтелектуального самоствердження.

 

Обладнання: підручник, зошит, малюнки по темі «Спорт», «Їжа», вірш, відеофайли «Зарядка», відео-проекти «Володимир Кличко», «Види спорту»

 

Тип: урок-дискусія у стилі телевізіонного ток-шоу

 

Структура уроку

 

І. Організаційний момент. Привітання.  Початок уроку:

- Good morning, pupils! I am glad to see you. How are you? Take your seats. Let’s start our lesson.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

- Dear children, you know that we are talking with you about hobbies. Recently I’ve met your classmate and asked him about his pastime. Watch the “video clip”, please (учні переглядають сценку – розмову з їх однокласником, який полюбляє їсти чипси, пити газовані напої та цілими днями дивитись телевізор або гратись на компьютері).

- I think we must help your classmate change his hobbies for healther ones. Do you agree with me? So, the topic of the lesson is “Let’s choose health!” We’ll discuss how sports, balanced diet help us to be fit, healthy and strong. We shall speak about sports in our school. You will know something interesting and new for you. I hope that our co-operation will be important and useful for you and for me. You’ll see that your health is in your own hands. Thousands years ago ancient Greeks said: The ‘first ‘wealth is health. ‘Health is the ‘best wealth’. These words will be a redline of today’s lesson. Today you will practice in reading, speaking, listening and writing on the topic.

ІІІ. Введення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка: ознайомлення учнів з віршем за темою уроку:

I like riding bicycle

I’m fond of playing chess

My friend is good at judo

We are keen as you can guess

  1. cприйняття вірша;
  2. складення вірша на дошці (учні отримали розрізані рядки вірша);
  3. хорове відтворення вірша, увага на артикуляцію учнів;

ІV. Активізація ЗУН учнів. Зустріч з гостями ток-шоу. Гра «Інтерв’ю з зіркою».

Учні зустрічають врача-дієтолога та зірку спорту Володимира Кличко та слухають його розповідь про захоплення спортом.

  • Hello! Nice to see you! I’m Volodymyr Klychko. I’m a boxer. I am the Champion of the World and the Olympic Champion. I like sports since I’m five. I like swimming, running, golf and, of course, boxing. Let’s play sports! Be healthy!

Після виступу зірки учні задають йому запитання:

  • How old are you?
  • Are you English?
  • Where do you live?
  • Do you like milk?,etc.

V. Перевірка домашнього завдання

1. учні розповідають про свої спортивні захоплення:

- Good morning! My name is Yan Rodkin. I am fond of playing basketball. I go to a sport club. Basketball is my favourite sport because I like running and jumping. It makes me strong and healthy.

2. перегляд учнівських презентацій про спорт

3. лексична гра «Турнір» («Перекладач»): учні пропонують слова по темі «Спорт» для перекладу представникам іншої команди;

4.гра «Лінгва-хокей» («Добери пару»): запропонувати учням поєднати транскрипціїї слів з їх зображенням та прочитати

5. гра «Знайди зайве»

Running, swimming, sports club

Tennis, boxing, football

Swimming-pool, skiing, gym

6. гра «Гол» («Неповне речення»)

I

am  fond of

 

He (She)

is     fond of

 

We (You/ They)

are  fond of

 

 

VI. Фізкультхвилинка з опорою на відеофайл

 

VІI.Зустріч з дієтологом.  Доповідь дієтолога:

The motto of our lesson is “Good health is above wealth.”   Well give advice what food should we eat to be  healthy.

  • Good morning! My name is Olha. I’m a diatrian. I want to talk about food. Do youknow what food is healthy? Let’s check. I have a video for you. Listen and repeat. Then we’ll check your knowledge.

Повторення лексики по темі «Їжа»:

Учні переглядають уривок відео про харчування.

 Після переглянутого дієтолог проводить гру Clap your hands, запропонувавши учням плескати в долоні лише коли вони чують назви продуктів здорового харчування.

 Учні відповідаю на запитання по улюблену їжу (з опорою на відео файл)

VІIІ. Узагальнення матеріалу уроку. Учні складають «Портрет здорової людини» та презентують проект:

I think, we must eat________ to be healthy.

We must also go in for________________.

 

IХ.  Підсумки уроку. Did you like the lesson? Why?  Was it useful?

Х. Пояснення домашнього завдання: підготуватись до ярмарку захоплень

ХІ. Виставлення оцінок за урок. You were great. Your marks are

ХІІ. Завершення уроку. The lesson is over. You may go, have

doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
14 січня 2019
Переглядів
1714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку