Міні-підручник для 4 класу з теми "Збільшення та зменшення числа в 10,100,1000 разів"

Про матеріал
Міні-підручник до уроку «Збільшення та зменшення числа в 10,100,1000 разів». Застосовані творчі завдання з логічним навантаженням. Матеріал орієнтований для формуванню в учнів уміння оперувати набутими знаннями, застосовувати їх у нових ситуаціях, робити самостійні висновки й узагальнення, аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити самостійні висновки, порівнювати.
Перегляд файлу

                                           Привіт, математико!

 

Тема: Збільшення та зменшення числа в 10, 100, 1000 разів. Закріплення. Розв’язання задач

 

  1. Запиши числа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Прочитайте судження. Визначте, які з них істинні, а які хибні. Доведіть.

- число 14575 слідує за числом 14574  і є парним ...............................................

- число 423826 парне і п'ятицифрове ...................................................................

      - число 5200 передує числу 5201 і є парним ........................................................

 

C:\Users\Ludmila\Desktop\Рисунок1.jpgIII. Виконай дії, застосовуючи правила збільшення і зменшення числа в 10,100,1000 разів.

  1.   103· 10=  _______

 9000 · 10=_______

Висновок: щоб збільшити число в 10 разів, треба _____

______________________________________________________________

  1.  38 · 100 = ________

306 · 100 =________

Висновок: щоб збільшити число в 100 разів, треба ____________________

__________________________________________________________________

  1.    7 · 1000 =_________

345 · 1000 =_________

Висновок: щоб збільшити число в 1000 разів, треба___________________

__________________________________________________________________

  1. 39000 : 10 =_______

  9600 : 10 = ________

Висновок: щоб зменшити число в 10 разів, треба _____________________

__________________________________________________________________

  1. 75000 : 100 = ________

  3700 : 100 = _________

Висновок: щоб зменшити число в 100 разів, треба_____________________

__________________________________________________________________

  1. 70000 : 1000 = ________

358000: 1000 =________

Висновок: щоб зменшити число в 1000 разів, треба____________________

__________________________________________________________________

C:\Users\Ludmila\Desktop\Рисунок1.jpg                                                   Для кмітливих!

                                            16 · 10 000=_____________

                                             7 · 100 000=_____________

                                             5 · 1 000 000=____________

    IV. Робота в парах. Поясни розв’язання сусідові по парті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Запиши в «віконцях» числа, при яких рівності вірні.

                       

                      

 

VI. Постав знаки дій, щоб вийшли вірні рівності.

                              180   100  10 =1800

"Вовка в Тридевятом царстве" - Воротила    90   80  1000=170000

VII.  Склади задачу по короткому записі.                

  Слив -   ?кг, 8 ящ. по 15кг

                                                        330кг

  Яблук - ?кг, 10 ящ. по ?кг       

                                                           Розв’язання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII. Бліц-турнір з задач.

1.Черепаха живе в середньому 200 років, а антилопа - 10 років.

 У скільки разів черепаха проживе довше антилопи?              

 

2. Шпак робить 100 вильотів за один день. Скільки вильотів

 зробить шпак за 3 дні?

 

3. Сонечко(комаха) з'їдає за день 100 дорослих попелиць.

Скільки комаха з'їсть попелиць за 2 дні?

 

4. У їжака при сплячці спостерігається 10 ударів серця протягом хвилини,

 а в активному стані - в 20 разів більше. Скільки ударів серця за

 хвилину спостерігається у їжака в активному стані?

                               

 

 

 

 

 

 

Міні-підручник  підготувала  Шпиченко Вікторія Петрівна

            учитель початкових класів вищої категорії

 Херсонської  загальноосвітньої школи  I-III ступенів № 46

 

docx
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку