Міні–зошит культуротворчих завдань з теми: «Тарас Шевченко «Іван Підкова».

Про матеріал

Міні–зошит культуротворчих завдань з теми:

«Тарас Шевченко «Іван Підкова».

Дорогий друже!

Подолавши всі сходинки цього міні-зошита, ти опинишся на вершині, яка зветься «Я – творча особистість».

Будь уважним, адже попереду тебе чекають не зовсім прості, а часом - дуже складні завдання!

Б.Шоу казав: «Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність».

Отже, дій, не бійся, йди сміливо вперед!

Перегляд файлу

 

 

Міні–зошит культуротворчих  завдань з теми:

 «Тарас Шевченко «Іван Підкова».

 

 

 

 

 

учня  (учениці)     6  класу

_______________________________

 

Новогригорівської  загальноосвітньої  школи І-ІІ ступенів  - філії опорного закладу – КЗ «Нікольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Якименка А.Д. Нікольської районної ради Донецької області» опорна школа



 

 

Учитель  української  мови  і літератури:

Ярошук О.В.

 

 

2018 - 2019 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

СХОДИНКА «Я- ХУДОЖНИК»

Дослідники вважають Тараса Шевченка першим українським художником-мариністом, зачинателем нової течії українського національного художнього мистецтва, яка сьогодні іменується як «мариністика», тобто напрямок художнього зображення морських пейзажів, моряків і моря.Картинки по запросу знак оклику картинка

Першим відомим мистецьким твором Тараса Шевченка на морську тематику є картина «Гамалія», автоілюстрація до однойменної поеми, намальована олійними фарбами в Петербурзі.

 

 

 

 

Завдання: що спільного між поемою Шевченка «Іван Підкова» та картиною «Гамалія»?__________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання: уяви, що ти знаходишся на березі моря, під тобою камінці, але вони всі сірого кольору; розфарбуй їх, передай за допомогою кольору свої враження від поеми «Іван Підкова».

Картинки по запросу мозаика рисунок

 

 

 

 

Завдання: створи власну ілюстрацію до поеми Т.Шевченка «Іван Підкова».

Картинки по запросу украинская рамка для фотошопа

 

СХОДИНКА «Я – МАНДРІВНИК»

Завдання: склади  графічну карту подорожі Івана Підкови.

Завдання: випиши зорові та слухові образи з поеми «Іван Підкова»

Зорові

Слухові

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СХОДИНКА «Я – КОРАБЛЕБУДІВНИК»

Завдання: побудуй макет козацької чайки

Картинки по запросу как сделать макет казацкой чайки

 

Картинки по запросу картинка скрипичній ключСХОДИНКА «Я – МУЗИКОЗНАВЕЦЬ»

Завдання: намалюй музичні інструменти, які  б ти використав для музичного супроводу поеми «Іван Підкова».
 

 

 

 

СХОДИНКА «Я – ТЕАТРАЛ»

Завдання: опиши або створи декорації для вистави «Іван Підкова»___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання: намалюй костюми для вистави «Іван Підкова»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СХОДИНКА «Я – ЛІТЕРАТУРОЗНАВЕЦЬ»

Завдання: знайди у поемі рядки, які підтверджують, що Т. Шевченко: 1) щирий патріот України:______________________________________Картинки по запросу сходинки формування творчої особистості учня картинка
__________________________________________________________________________________________________________________________

2) вільнолюбна людина: ________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

3) оптиміст, бо вірить у щасливе майбутнє: _______________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

4) мужня людина:______________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання: поєднай поняття:

Лірика

1). Епос, лірика, драма

Ліричний твір

2). це великий віршований, переважно ліро-епічний твір, у якому зображено важливі, яскраві події, виражено їх сприйняття та оцінку.

 

Ліро-епічний твір

3). художній твір, у якому через образ ліричного героя висловлено авторські думки, емоції, почуття.)

 

Поема

4). 1.Один із трьох родів художньої літератури, в якому навколишня дійсність зображується шляхом передачі почуттів, настроїв, переживань, емоцій ліричного героя чи автора. 2. Певний віршовий твір або сукупність творів.

Історична поема

5). це твір, написаний у літературному жанрі, який поєднує зображальні та виражальні засоби, притаманні ліриці та епосу.

 

Роди літератури

6). ліро-епічний твір, в якому діють реальні історичні особи та художньо зображуються якісь  історичні події.

 

СХОДИНКА «Я – МОВОЗНАВЕЦЬ»

Завдання: випиши з поеми:

Іменники - власні назви______________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

Прикметники, які означають кольори____________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

Дієслова, які змальовують дії моря_______________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

Звертання ____________________________________________________

____________________________________________________________

Речення з прямою мовою_______________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

СХОДИНКА «Я-ПЕРЕКЛАДАЧ»

Завдання: перед тобою уривки з  поеми «Іван Підкова», написані англійською мовою. Твоє завдання – вписати пропущені слова українською мовою.

The black ____________ is due to Liman

Sky, the ______________is falling.

The blue ______________ is a beast

That's groaning, then honey.

 

 

And the sea starts boiling (again).

Blue sea; along the ___________

_____________and on the wave

Silently looks.

 

Завдання: спробуй зробити свій переклад поеми англійською мовою.

 

СХОДИНКА «Я- ІТ-СПЕЦІАЛІСТ»

 

Переглянь електронну книжку до поеми «Іван Підкова»

http://www.ourboox.com/book-preview/385742/

Завдання: спробуй створити свою власну електронну книжку.

Переглянь буктрейлер до казки І.Франка «Лис Микита».

https://www.youtube.com/watch?v=2SiVL__TTe4

 

Завдання: спробуй створити буктрейлер або презентацію до поеми Т.Шевченка «Іван Підкова».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИ З УСІМА ЗАВДАННЯМИ ВПОРАВСЯ?

ВІТАЮ!

ТИ – ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ!

 

 

 

1

 

docx
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
3456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку