"Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Додавання виду 60 + 50. . "

Про матеріал
Презентація відповідає чинній программі. Матеріал буде корисний на дистанційному навчанні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Додавання виду 60 + 50. Підготувала вчитель початкових класів Перещепинської гімназії «крок»Юлія ващенко

Номер слайду 2

Організац3ійний момент. Доброго ранку, доброго дня,-вітаємо ви, і вітаю вас я. Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки,працюють голівки і сяють усмішки.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань. Усна лічба. Прочитай записанці числа. Яке із чисел найбільше? Найменше?88, 4, 69, 120, 34, 5, 552. Розкладіть числа на суму розрядних доданків.452= 400+50+2605=111=940=

Номер слайду 4

Мозковий штурм. Полічить сотнями від 100 до 1000;П олічить від 145 до 153; від 236 до 242;Полічить ланцюжком від 345 до 361;Полічить ланцюжком у зворотньому напрямку від 121 до 115;Назвіть попереднє число до числа 195;Назвіть наступне число до числа 504;Назвіть «сусідів» числа 300;Назвіть найбільше трицифрове число;Назвіть найменше три цифрове число.

Номер слайду 5

Повідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ми повторимо відомі вам одиниці довжини, ознайомимося з новою одиницею вимірювання довжини — міліметром, проаналізуємо співвідношення між одиницями довжини. 

Номер слайду 6

Вивчення нового матеріалу. Аналіз проблемної ситуації.– Щоб виміряти будь-який предмет, потрібні відповідні міри довжини. Якими одиницями довжини ви будете користуватися, якщо потрібно виміряти: Довжину дороги? (Кілометрами.)Довжину й ширину класної кімнати? (Метрами.)Довжину олівця? (Сантиметрами.)А довжину мурахи?– Перед тим як обрати одиницю довжини, прикиньте на око розмір мурахи. Ви бачите, що вона набагато менша від сантиметра. Що ж це за одиниця вимірювання? Це – міліметр. Він у 10 разів менший від сантиметра. Він потрібний не тільки для того, щоб вимірювати предмети, завдовжки менші від сантиметра, а ще й для точності вимірювання. Адже математика — це точна наука. Не існує такої величини, як «трішечки». Під час вимірювання відрізка

Номер слайду 7

Вивчення нового матеріалузавдовжки 3 см 2 мм не можна сказати, що довжина цього відрізка дорівнює 3 см і «трішечки». Це буде неправильно. Відстані вимірюють різними одиницями довжини: великі відстані — більшими одиницями, а невеликі — меншими. Метр – основна одиниця довжини. Дециметр – десята частина метра. Сантиметр – десята частина дециметра, або сота частина метра. Міліметр – десята частина сантиметра, або тисячна частина метра. Допишемо в наш рядок ще одну одиницю вимірювання довжини – міліметр.1 м = дм = см = мм 1 м = 10 дм = 100 см = 1000 мм 

Номер слайду 8

Робота з підручником. Завдання 105 В одному сантиметрі 10 міліметрів.1см = 10мм. В одному дециметрі сто міліметр.1дм = 100мм. В одному метрі тисяча міліметрів.1м = 1000мм

Номер слайду 9

Очна фізкультхвилинкка. Очі щільно ми закрили – Ще один, два, три, чотири. Потім ширше розкриваєм,Вдалині щось розглядаєм.І поки ми розглядали. До шести порахували. Щоб очі наші відпочили,Робим ще разів чотири

Номер слайду 10

Розвиток математичних знань. Завдання 107 Виконай додавання . ВІЗМИ ДО УВАГИ , ЩО 10 ДЕСЯТКІВ - ЦЕ СОТНЯ.

Номер слайду 11

Задача 108 Гончар виготовив 15 однакових ваз за 3 години. Скільки таких ваз він ще зможе виготовити, якщо продуктивність його праці не зміниться, а до кінця робочого дня залишилося 5 годин?Які дані нам відомі?Що треба знайти?Яким способом можна відповісти на головне запитання задачі?

Номер слайду 12

Задача 10815 в. – за 3 год.? В. – за 5 год.1). 15: 3 =5 (в.) – за одну годину;2). 5 * 5 = 25 (в.)Відповідь: 25 ваз зможе виготовити гончар за 5 годин.

Номер слайду 13

Приклади 110 Усно працюємо

Номер слайду 14

Домашня робота Ст. 18 № 112,113 (пис.)Всі ви, діти, молодці,Гарно працювали!Але дзвоник пролунав. Він мені і вам сказав,Що урок вже час кінчати,Треба йти відпочивати.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кіпоть Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
21 січня
Переглядів
240
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку