Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Додавання виду 60 + 50. Підготувала вчитель початкових класів Перещепинської гімназії «крок»Юлія ващенко
Номер слайду 2
Організац3ійний момент. Доброго ранку, доброго дня,-вітаємо ви, і вітаю вас я. Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки,працюють голівки і сяють усмішки.
Номер слайду 3
Актуалізація опорних знань. Усна лічба. Прочитай записанці числа. Яке із чисел найбільше? Найменше?88, 4, 69, 120, 34, 5, 552. Розкладіть числа на суму розрядних доданків.452= 400+50+2605=111=940=
Номер слайду 4
Мозковий штурм. Полічить сотнями від 100 до 1000;П олічить від 145 до 153; від 236 до 242;Полічить ланцюжком від 345 до 361;Полічить ланцюжком у зворотньому напрямку від 121 до 115;Назвіть попереднє число до числа 195;Назвіть наступне число до числа 504;Назвіть «сусідів» числа 300;Назвіть найбільше трицифрове число;Назвіть найменше три цифрове число.
Номер слайду 5
Повідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ми повторимо відомі вам одиниці довжини, ознайомимося з новою одиницею вимірювання довжини — міліметром, проаналізуємо співвідношення між одиницями довжини.
Номер слайду 6
Вивчення нового матеріалу. Аналіз проблемної ситуації.– Щоб виміряти будь-який предмет, потрібні відповідні міри довжини. Якими одиницями довжини ви будете користуватися, якщо потрібно виміряти: Довжину дороги? (Кілометрами.)Довжину й ширину класної кімнати? (Метрами.)Довжину олівця? (Сантиметрами.)А довжину мурахи?– Перед тим як обрати одиницю довжини, прикиньте на око розмір мурахи. Ви бачите, що вона набагато менша від сантиметра. Що ж це за одиниця вимірювання? Це – міліметр. Він у 10 разів менший від сантиметра. Він потрібний не тільки для того, щоб вимірювати предмети, завдовжки менші від сантиметра, а ще й для точності вимірювання. Адже математика — це точна наука. Не існує такої величини, як «трішечки». Під час вимірювання відрізка
Номер слайду 7
Вивчення нового матеріалузавдовжки 3 см 2 мм не можна сказати, що довжина цього відрізка дорівнює 3 см і «трішечки». Це буде неправильно. Відстані вимірюють різними одиницями довжини: великі відстані — більшими одиницями, а невеликі — меншими. Метр – основна одиниця довжини. Дециметр – десята частина метра. Сантиметр – десята частина дециметра, або сота частина метра. Міліметр – десята частина сантиметра, або тисячна частина метра. Допишемо в наш рядок ще одну одиницю вимірювання довжини – міліметр.1 м = дм = см = мм 1 м = 10 дм = 100 см = 1000 мм
Номер слайду 8
Робота з підручником. Завдання 105 В одному сантиметрі 10 міліметрів.1см = 10мм. В одному дециметрі сто міліметр.1дм = 100мм. В одному метрі тисяча міліметрів.1м = 1000мм
Номер слайду 9
Очна фізкультхвилинкка. Очі щільно ми закрили – Ще один, два, три, чотири. Потім ширше розкриваєм,Вдалині щось розглядаєм.І поки ми розглядали. До шести порахували. Щоб очі наші відпочили,Робим ще разів чотири
Номер слайду 10
Розвиток математичних знань. Завдання 107 Виконай додавання . ВІЗМИ ДО УВАГИ , ЩО 10 ДЕСЯТКІВ - ЦЕ СОТНЯ.
Номер слайду 11
Задача 108 Гончар виготовив 15 однакових ваз за 3 години. Скільки таких ваз він ще зможе виготовити, якщо продуктивність його праці не зміниться, а до кінця робочого дня залишилося 5 годин?Які дані нам відомі?Що треба знайти?Яким способом можна відповісти на головне запитання задачі?
Номер слайду 12
Задача 10815 в. – за 3 год.? В. – за 5 год.1). 15: 3 =5 (в.) – за одну годину;2). 5 * 5 = 25 (в.)Відповідь: 25 ваз зможе виготовити гончар за 5 годин.
Номер слайду 13
Приклади 110 Усно працюємо
Номер слайду 14
Домашня робота Ст. 18 № 112,113 (пис.)Всі ви, діти, молодці,Гарно працювали!Але дзвоник пролунав. Він мені і вам сказав,Що урок вже час кінчати,Треба йти відпочивати.