«Міс Математика» та «Містер Математик»

Про матеріал

«Міс Математика» та «Містер Математик»

Зустріч за круглим столом

Мета. Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; продовжити розвивати уміння працювати самостійно, активізувати розумову діяльність учнів, розвивати бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети, прищеплювати любов до математики.

Перегляд файлу

«Міс Математика» та «Містер Математик»

Зустріч за круглим столом

     Мета. Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; продовжити розвивати уміння працювати самостійно, активізувати розумову діяльність учнів, розвивати бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети, прищеплювати любов до математики.

     Обладнання. Висловлення видатних людей про математику, дошка, малюнки, картки.

     Форма проведення. Конкурс.

«Математику вже тому вчити потрібно, що вона розум до порядку приводить».

(В.М.Ломоносов)

«Математика – гімнастика розуму».

(О.В.Суворов)

«Натхнення потрібне в поезії, як і в геометрії».

(О.С.Пушкін)

«У математиці є своя краса, як у поезії і музиці.»

(М.Е.Жуковський)

     Члени журі. Вчителі, батьки, учні.

Хід конкурсу

У залежності від к-ті учасників, конкурс проводиться для дівчаток і хлопчиків окремо або разом.

Завдання конкурсу.

  1. Домашнє завдання

А) скласти вірш «Ода математиці»;

Б) яким ти уявляєш урок математики у 2100 році.

Завдання конкурсу для дівчаток.

  1. У батька 5 дочок і кожна дочка має брата. Скільки дітей у батька? (Шість).
  2. Кравець має кусок сукна 18м і щодня відрізує від нього по 3м. На який день він це зробить останній раз? (на 5-й день).
  3. Двоє пішли – п’ять гвіздків знайшли. Четверо підуть – скільки знайдуть? (жодного).
  4. Число 666 потрібно збільшити в 1,5 раза не проводячи над цим числом ніяких арифметичних дій. Як це зробити? (листок паперу, на якому записано число повернути на 180 градусів).
  5. Горіло п’ять свічок. Дві з них загасили. Скільки свічок залишиться? (Дві).
  6. В якому трикутнику сума двох його кутів дорівнює третьому? (Прямокутному).
  7. У скільки разів сходи на 7-й поверх довші від сходів на 2-й поверх? (у шість разів).
  8. Скільки квадратів на кожному з малюнків?

 

 

 

  (       (14)

 

 (11)   

9.  Скільки буде, якщо 10 поділити на десяту частину? (100).

    10. Записати число 100 п’ятьма п’ятірками . ((5+5+5+5)*5=100).

    11. Чи можна намалювати кожну з фігур не відриваючи олівця від паперу і не закреслити ліній вже побудованих?

 

 

 

 

 

 

 

 

 12. Якого числа не вистачає? (14;49)

 

  

 

Завдання конкурсу для хлопчиків.

  1. Вася і Коля живуть в багатоповерховому будинку. Вася на 2 поверсі, а Коля на четвертому. У скільки разів підлога квартири Колі розміщена вище від поверхні землі, ніж підлога у квартирі Васі? (у 3 рази).
  2. Скільки буде десятків, якщо два десятки помножити на два десятки? (40 десятків).
  3. Скільки граней має не підстрижений шестигранний олівець? (8 граней).
  4. Два півні можуть своїм співом розбудити одну людину. Скільки людей розбудять своїм співом шість півнів? (Одну людину).
  5. На уроці фізкультури всі учні стали в один ряд на відстані 1м один від одного. Весь ряд дув завтовшки 25 м. скільки було учнів? (26).
  6. Який знак треба поставити між записаними цифрами 2 і 3, щоб число більше за 2 але менше за 3? (Кому).
  7. Садівника спитали, скільки в твоєму саду дерев? Він відповів : «Половина всіх моїх дерев – яблуні, половина з них, що залишилися – груші, а решта 6 дерев – вишні». Скільки в цьому саду дерев? (24 дерева).
  8. Скільки  буде коли сотню поділити на четверту частину? (400).
  9. Поїзд довжиною 1 км їде з швидкістю 60 км/год. За який час він проїде тунель довжиною 1 км? (за дві хвилини).
  10.  На глобусі через один градус проведено паралелі. Скільки всього кіл побудовано на глобусі? (179).
  11. Як записати 5 трьома п’ятірками? (5=5+5-5).
  12. Якого числа не вистачає?

 

1+2=3

3+3=6

6+4=10

10+5=15

15+6=21

 

Під час підготовки відповідей звучала музика. У перерві звучали вірші про математику, калейдоскоп цікавих фактів. Тур відбору переможців поділяли по 3,4 питання і підводили підсумки.

Перші три місця вважати призовими.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Сценарії
Додано
12 березня 2018
Переглядів
987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку