«Міс Математика» та «Містер Математик»
Зустріч за круглим столом
Мета. Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; продовжити розвивати уміння працювати самостійно, активізувати розумову діяльність учнів, розвивати бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети, прищеплювати любов до математики.
«Міс Математика» та «Містер Математик»
Зустріч за круглим столом
Мета. Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; продовжити розвивати уміння працювати самостійно, активізувати розумову діяльність учнів, розвивати бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети, прищеплювати любов до математики.
Обладнання. Висловлення видатних людей про математику, дошка, малюнки, картки.
Форма проведення. Конкурс.
«Математику вже тому вчити потрібно, що вона розум до порядку приводить».
(В.М.Ломоносов)
«Математика – гімнастика розуму».
(О.В.Суворов)
«Натхнення потрібне в поезії, як і в геометрії».
(О.С.Пушкін)
«У математиці є своя краса, як у поезії і музиці.»
(М.Е.Жуковський)
Члени журі. Вчителі, батьки, учні.
Хід конкурсу
У залежності від к-ті учасників, конкурс проводиться для дівчаток і хлопчиків окремо або разом.
Завдання конкурсу.
А) скласти вірш «Ода математиці»;
Б) яким ти уявляєш урок математики у 2100 році.
Завдання конкурсу для дівчаток.
( (14)
(11)
9. Скільки буде, якщо 10 поділити на десяту частину? (100).
10. Записати число 100 п’ятьма п’ятірками . ((5+5+5+5)*5=100).
11. Чи можна намалювати кожну з фігур не відриваючи олівця від паперу і не закреслити ліній вже побудованих?
12. Якого числа не вистачає? (14;49)
Завдання конкурсу для хлопчиків.
1+2=3
3+3=6
6+4=10
10+5=15
15+6=21
Під час підготовки відповідей звучала музика. У перерві звучали вірші про математику, калейдоскоп цікавих фактів. Тур відбору переможців поділяли по 3,4 питання і підводили підсумки.
Перші три місця вважати призовими.