Після уроку учні зможуть:
-називати особливості міст Дворіччя;
-характеризувати суспільний устрій;
-розповідати про повсякденне життя;
-пояснювати і доречно вживати терміни « місто - держава»,
« монарх», « зиккурат»
ПІСЛЯ УРОКУ УЧНІ ЗМОЖУТЬ називати особливості міст Дворіччя;характеризувати суспільний устрій;розповідати про повсякденне життя;пояснювати і доречно вживати терміни « місто - держава», « монарх», « зиккурат»
Номер слайду 3
Гра «Правда - неправда»Якщо твердежжя правильне ставимо (+), якщо ні то (-) і пишемо правильну відповідь.
Номер слайду 4
1. Месопотамія це - Межиріччя.2. На території Месопотамії - протікають Ніл і Тигр.3. Іригація - це зрошування.4. Перші землероби у Дворіччі з’явилися 20 тисяч років тому.5. Основою землеробства було зведення дамб та іригаційних каналів.6. Значні врожаї сприяли розвитку ремесла й торгівлі, а також виникненню міст.
Номер слайду 5
Підпиши зображення. Вкажи як вонистосуються Межиріччя 134
Номер слайду 6
1. МІСТА Прочитай пункт 1 -параграф 11. Вправа « Виправ помилку»Правильний текст запиши у зошит
Номер слайду 7
Міста Дворіччя не були самостійними, тому їх називаютьзалежні - держави. Між собою міста жили мирно. Місто розбудовувалося навколо храму божества-покровителя. Храм мав дуже важливезначення ще й тому, що в ньому можна було заховатися від холоду.
Номер слайду 8
Вправа « Знайди пару»АВБ1. Східчаста культова споруда у стародавньому Межиріччі2. Держава, яка складається з одного міста та навколишньої території3. Людина, якапередає владу у спадок.
Номер слайду 9
Запиши особливості міста.
Номер слайду 10
2. СУСПІЛЬНИЙ УСТРІЙПрочитай пункт 2 -параграф 11. Вправа « Одне слово»
Номер слайду 11
Людина, якапередає владу у спадок. Виконували релігійні обряди. Вчені люди Вели жваву торгівлю. Займалися зелеробством і ремеслом. Не мали жодних прав
Номер слайду 12
3. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ Прочитай пункт 3 -параграф 11. Вправа « Замальовка»Відтвори прочитане за допомогою малюнка.
Номер слайду 13
РЕФЛЕКСІЯ Вправа « НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ»На уроці я дізнався…Мені б хотілося надалі дізнатися…