МІСТА І ВЛАДА. ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Про матеріал
Після уроку учні зможуть: -називати особливості міст Дворіччя; -характеризувати суспільний устрій; -розповідати про повсякденне життя; -пояснювати і доречно вживати терміни « місто - держава», « монарх», « зиккурат»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МІСТА І ВЛАДА МІСТА ІВЛАДА

Номер слайду 2

ПІСЛЯ УРОКУ УЧНІ ЗМОЖУТЬ називати особливості міст Дворіччя;характеризувати суспільний устрій;розповідати про повсякденне життя;пояснювати і доречно вживати терміни « місто - держава», « монарх», « зиккурат»

Номер слайду 3

Гра «Правда - неправда»Якщо твердежжя правильне ставимо (+), якщо ні то (-) і пишемо правильну відповідь.

Номер слайду 4

1. Месопотамія це - Межиріччя.2. На території Месопотамії - протікають Ніл і Тигр.3. Іригація - це зрошування.4. Перші землероби у Дворіччі з’явилися 20 тисяч років тому.5. Основою землеробства було зведення дамб та іригаційних каналів.6. Значні врожаї сприяли розвитку ремесла й торгівлі, а також виникненню міст.

Номер слайду 5

Підпиши зображення. Вкажи як вонистосуються Межиріччя 134

Номер слайду 6

1. МІСТА Прочитай пункт 1 -параграф 11. Вправа « Виправ помилку»Правильний текст запиши у зошит

Номер слайду 7

Міста Дворіччя не були самостійними, тому їх називаютьзалежні - держави. Між собою міста жили мирно. Місто розбудовувалося навколо храму божества-покровителя. Храм мав дуже важливезначення ще й тому, що в ньому можна було заховатися від холоду.

Номер слайду 8

Вправа « Знайди пару»АВБ1. Східчаста культова споруда у стародавньому Межиріччі2. Держава, яка складається з одного міста та навколишньої території3. Людина, якапередає владу у спадок.

Номер слайду 9

Запиши особливості міста.

Номер слайду 10

2. СУСПІЛЬНИЙ УСТРІЙПрочитай пункт 2 -параграф 11. Вправа « Одне слово»

Номер слайду 11

Людина, якапередає владу у спадок. Виконували релігійні обряди. Вчені люди Вели жваву торгівлю. Займалися зелеробством і ремеслом. Не мали жодних прав

Номер слайду 12

3. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ Прочитай пункт 3 -параграф 11. Вправа « Замальовка»Відтвори прочитане за допомогою малюнка.

Номер слайду 13

РЕФЛЕКСІЯ Вправа « НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ»На уроці я дізнався…Мені б хотілося надалі дізнатися…

pptx
Додано
26 листопада 2022
Переглядів
203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку