18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Мистецтво 1 клас, урок "Краса рідної землі"

Про матеріал
Урок Мистецтва у 1 класі. Тема "Краса рідної землі". Мета уроку:Формування свідомого громадянина - патріота на прикладах мистецьких творів. Формувати світогляд, чуттєвий відгук на рідну культуру. Прищеплювати любов до Батьківщини, ціннісне ставлення до української культури, природи, людей; Виховувати повагу і шанобливе ставлення до української пісні, рідного краю, природи. Вчити поважати історію, народну творчість та мистецькі здобутки пращурів;
Перегляд файлу

Аксьонова Наталія Володимирівна

Учитель художньо-естетичного циклу

Урок Мистецтва у 1 класі

Модель реалізації програми «Нової української школи»  « У поступі до цінностей» в умовах урочної діяльності з  Мистецтва.

Тема: Краса рідної землі

Мета:

Формувальна: формування свідомого громадянина - патріота на прикладах мистецьких творів.  Формувати світогляд, чуттєвий відгук на рідну культуру. Прищеплювати любов до Батьківщини, ціннісне ставлення до української культури, природи, людей;

Виховна: виховувати повагу і шанобливе ставлення до української пісні, рідного краю, природи. Вчити поважати історію, народну творчість та мистецькі здобутки пращурів;

Розвивальна: розвивати творчі здібності, вміння сприймати мистецтво. Розвивати вокальні навички, поставу, музичний слух;

Навчальна: познайомити учнів зі звуковим та кольоровим розмаїттям України, на прикладах музичних та художніх творів. Познайомити із засобами музичної виразності: мелодією,  темпом, жанром пісні. Навчити дітей розрізняти основні та похідні кольори.

Обладнання: інтерактивна дошка, музичний матеріал, фарби, палітра, пензлі;

Матеріал: художні твори Катерини Білокур, Дмитра Добровольського, пісня  «Квітка-душа» у виконанні Ніни Матвієнко, українська народна пісня «При долині» у виконанні гурту «Експрес»;

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу;

Хід уроку:

Організаційний момент: перевірка готовності до уроку. Виконання руханки  (імпровізація) під пісню «Квітка -душа» Н. Матвієнко;

Актуалізація опорних знань:

Про що говориться в пісні, під яку ви зараз дуже гарно танцювали?

Добре, в пісні розповідається про чарівну квітку, і порівнюється ця квітка з душею. 

Пригадайте, що в Україні називають душею народу?

 Це- пісня! Кажуть, що пісня-душа народу. А що таке пісня, поясніть мені будь ласка?

Так, пісня-це музичний твір для співу. Пісні співають. А ви любите співати?

Українські пісні дуже мелодійні та гарні. В них оспівується краса рідного краю, природи. Є пісні, які розповідають нам про героїчні подїї нашої історії. Це козацькі  та історичні пісні.

Мотивація навчальної діяльності:

Давайте подивимося на екран і уважно послухаємо пісню, а потім ви розповісте про свої  враження.

(на екрані кліп гурту «Експрес» з піснею «При долині» https://www.youtube.com/watch?v=qzil4dULlkQ)

Основна частина:

Вам сподобалася пісня, яку ми прослухали? Чому? Яка вона за характером?

У якому темпі звучить?

Так. Мелодія пісні лагідна, красива, повільна. Покажіть мені  рухами, як рухається мелодія пісні. А який вона має темп? Так, повільний (виконують під музику);

Про яку рослину говориться в пісні? В ній оспівується калина. А калина-символ України.

Давайте подивимося, як цю рослину зображують українські художники.

 

 

Дмитро Добровольський «Червона калина»

А чи впізнали ви зображену на полотні рослину? Хоча художник не виписав деталей, ми розуміємо, це калина — український оберіг, один із символів нашої Батьківщини.

Катерина Білокур

 

Картини української художниці Катерини Білокур - велична пісня квітам. Бо саме їх вона так чудово малювала.

Практична робота:

Як ви знаєте, квіти мають різні кольори. Навесні, восени все довкола перетворюється на казковий барвистий букет.

Щоб зобразити оточуючий світ,  люди винайшли різні фарби.

Червоний, жовтий, синій-основні кольори. Художники змішують фарби на палітрі. Давайте з вами перетворимося на художників і спробуємо отримати інші кольори.

Вправа: (учитель демонструє) діти  змішують основні кольори, утворюють похідні (малюнок з підручника Мистецтво 1 клас-Л.Масол);

Діти. Молодці, ви всі впорались із завданням.

Давайте пригадаємо тему нашого уроку, про що ми говорили? Про квіти, калину. Спробуйте намалювати різнокольорову квітку або гілочку калини. Який колір потрібен, щоб зобразити калину? Так, червоний.

(діти малюють під музику).

Роботи учнів демонструються на дошці «Квітковий вернісаж».

Підсумок:

Сьогодні на уроці ми познайомилися з піснею. Дізналися, що українські пісні дуже мелодійні та красиві. Пригадайте, які твори ми слухали на уроці? Що в них оспівується?

Рефлексія:

Гра «Який колір вийде?» (картки з основними кольорами, діти відгадують, який колір вийде).

Молодці  діти. Ви були старанними і активними.

 

 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
1202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку