МИСТЕЦТВО ІІ семестр (3 клас) |
|||
№ Уроку ______
33- 34
|
Дата
|
Тема уроку (музичне мистецтво) _____________________________ Мандрівка у світ фантастики. Роботи-музиканти. Динаміка. Перегляд', пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчинки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства» (в підручнику с. 54-55). https://youtu.be/VBAkmh_EGZk
|
Тема уроку (образотворче мист.) _____________________________ Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) (в підручнику с. 56-57).
https://www.youtube.com/watch?v=NWj8Kowj3iU і
|
35- 36
|
|
Мандрівка у світ фантастики (продовження). Ансамбль. Слухання: П. Чайковський «Баба-Яга»; Ю. Тесняк «Карлсон». Перегляд: мультфільм «Карлсон, який мешкає на даху» (фрагменти). Виконання: улюблена пісня в ансамблі (с. 58-59).
|
Мандрівка у світ фантастики (продовження). Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери) (с. 60-61).
|
37-38
|
|
Чарівні дива. Нотна грамота. Слухання: Ж. Колодуб «Троль. Герда. Снігова Королева» (з альбому «Снігова Королева»). Виконання: М. Ровенко «Баба снігова» (с. 62-63).
|
Чарівні дива. Слухання: Г. Сасько «Крижаний палац Снігової Королеви». Зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніки за вибором) (с. 64-65).
|
39-40 |
|
Чарівні дива (продовження). Темп і динаміка. Слухання: О. Шимко балет «Снігова Королева» (фрагменти). Виконання мелодій у помірному й повільному темпах. Створення контрастних звукових картин зими (с. 66-67).
|
Чарівні дива (продовження). Архітектура. Мурал. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) (с. 68-69). або
|
41-42 |
|
У світі реального та уявного. Темп. Українські народні інструменти. Слухання: «Створюємо оркестр» (у виконанні НА- ОНІ, фрагменти). Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 70-71).
|
У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш) (с. 72-73).
|
43-44 |
|
У світі реального та уявного (продовження). Фантазії. Слухання: М. Стецюн лірична фантазія «Калинонька» (фрагмент); «Українська в’язанка» (у виконанні НАОНІ); В. Джозеф «Фантазія» (у виконанні скрипки з оркестром). Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 74-75).
|
У світі реального та уявного (продовження). Стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) (с. 76—77).
|
45-46 |
|
Картинки з виставки. Сюїта. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Білосніжка і семеро гномів». Виконання: А. Житкевич «Семеро гномів» (с. 78-79).
|
Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався (с. 80-81).
|
47-48 |
|
Картинки з виставки (продовження). Лади в музиці. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Картинки з виставки». Виконання: поспівка (с. 82-83).
|
Картинки з виставки (продовження). Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш) (с. 84-85).
|
49-50 |
|
Фантастичні пригоди у країні див. Перегляд: Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див» (фрагменти). Створення вокальних портретів героїв казки. Розігрування вокальної презентації персонажів мюзиклу в ролях (с. 86-87).
|
Фантастичні пригоди у країні див. Декоративне зображення. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) (с. 88-89).
|
51-52 |
|
Політ фантазії. Імпровізація. Слухання: А. Шнітке «Політ» (з мультфільму «Казка мандрів»; Р. Шуман «Фантастичний танець»; Ю. Щуровський «Фантастична п’єса». Перегляд: мультфільм «ВАЛЛ-І» (фрагмент). Виконання: В. Бистряков, 0. Вратарьов «Давайте розбудимо радість» (с. 90-91)
|
Політ фантазії. Відтінки кольору. Зображення фантастичного космічного пейзажу (гуаш) (с. 92-93).
|
53-54 |
|
Гумор у мистецтві. Пародія. Слухання: Дж. Россіні каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник». Виконання: «Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня) (с. 94-95).
|
Гумор у мистецтві. Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або фломастери) (с. 96—97).
|
55-56 |
|
Гумор у мистецтві (продовження). Слухання: І. Шамо «Скерцо»; П. Бриль «Українська гумореска». И.-С. Бах «Жарт» (у різних обробках). Ритмічна гра «Ну-бо, дожени!». Створення гумористичних пісеньок на вірші й заданий ритм (с. 98-99).
|
Гумор у мистецтві (продовження). Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи» (с. 100-101).
|
57-58 |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Перегляд, мультфільму «Танці ляльок» (фрагменти). Слухання: Д. Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»). Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. Руханка (с. 102-103).
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Лялька-мотанка. Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломастери) (с. 104-105).
|
59-60 |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження). Симфонія. Слухання: Л. Моцарт «Симфонія іграшок, або Дитяча симфонія». Виконання: М. Жабляк, Л. Повз «Канікули». Гра-поспівка «Створюємо контрасти» (с. 106-107).
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження). Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) (с. 108-109).
|
61-62 |
|
Мистецька подорож до Європи. Перегляд: І. Стравинський балет «Пульчинелло» (фрагмент); Е. Вілла-Лобос «Полішинель»; В. Косенко «Петрушка». Порівняння творів. Виконання: імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном (в парах) (с. 110-111).
|
Мистецька подорож до Європи. Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) (с. 113-114).
|
63-64 |
|
Мистецька подорож до Європи (продовження). Слухання: К. Дебюсі «Серенада ляльці. Ляльковий кекуок»; Е. Градецький «Морозиво». Виконання: А. Мігай, Н. Кулич «Подарунок». Перегляд: «Смаколики» (муз. А. Кривути); мультфільм «Козаки. Навколо світу» (фрагмент) (с. 114-115).
|
Мистецька подорож до Європи (продовження). Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні». Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) (с. 116-117).
|
65-66 |
|
Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119).
|
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119).
|
67 |
|
*Резервний урок. |
Резервний урок. |
68 |
|
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік. |
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік. |