Календарно-тематичне планування
Образотворче мистецтво
7 клас
Остапець Л.Г.
вчитель образотворчого мистецтва
Гоголівської ЗОШ I- III ст.
Миргородського р-ну
Полтавської області
Складено згідно з навчальною програмою підручника «Мистецтво. Інтегрований курс. 7 кл.» , Рекомендовано МОН України
(лист Міністерства освіти і науки України від 03.06. 2020 № 1/11-3674)
7 клас. Мистецтво (інтегрований курс)
Складено до підручника «Мистецтво. 7 клас» (інтегрований курс)
Л.М. Масол, О.В.Гайдамака, Г.В.Кузьменко, Н.А. Лємешева
– Київ. Видавничий дім «Освіта», 2020р.
№ |
Тема |
Тема . Зміст уроку |
|
Частина1. Мистецтво в нашому житті Розділ 1. Діалог народного мистецтва з сьогоденням.
|
|||
1 |
1-2 |
Петриківський розпис-мистецький символ України А) Намалювати вертикальну декоративну композицію за мотивами петриківського розпису для оздоблення чохла мобільного телефону (гуаш) |
|
2 |
|
Б) Намалювати горизонтальну декоративну композицію за мотивами петр. розпису для оздоблення особистих або побутових речей (альбом, папку, чашку..) (гуаш) |
|
3 |
3-4 |
«І рушник вишиваний на щастя, на долю дала…» А) Розробити ескіз вишивки рушника з урахуванням особливостей української орнаментики (графічні матеріали) |
|
4 |
|
Б) Створити ескіз гобелена (ниткографія) |
|
5 |
5-6 |
Витвори народних майстрів А)Виліпити іграшку «Свищик» (глина, солоне тісто або пластилін). Зробити декор- рельєфний візерунок. |
|
6 |
|
Б) Виготовити з паперу витинанку «Дерево життя» |
|
7 |
7-8 |
Етнічні мотиви в декоративному мистецтві. А) Створити декоративний натюрморт зі східними мотивами. (гуаш) |
|
8 |
|
Б) Створити східний натюрморт у вигляді панно у техніці аплікації. Тематичне оцінювання |
|
Розділ ІІ. Діалог мистецтв минулого і сучасності
|
|||
9
|
9-10 |
Архітектура та її види А) Створити колаж (комп’ютерний) зі світлин архітектурних споруд України |
|
10 |
|
Б) Створити тематичну композицію «Давня фортеця» «Старовинний замок» (комбінована техніка: акварель із графічним доопрацюванням) |
|
11 |
11-12 |
Абетка архітектури, або як народжуються архітектурні образи А) Намалювати в лінійній(фронтальній) перспективі графічну композицію «Вулиці міста» (кольорові олівці) |
|
12 |
|
Б) Намалювати будинок у лінійній (кутовій) перспективі. Придумати зовнішнє оздоблення з декоративними елементами архітектури. |
|
13 |
13-14 |
Синтез візуальних мистецтв в архітектурному ансамблі А) Створити ескіз муралу «Синтез мистецтв і наук» |
|
14 |
|
Б) Створити паперовий макет «Силуети нічного міста»( техніка кірігамі)
|
|
15 |
15 |
Сакральне мистецтво А) Намалювати християнський собор (акварель) Б) Створити пейзажну композицію з культовою спорудою на тему «Храм- перехрестя неба та землі»( акварель або гуаш) |
|
16 |
16 |
Панорама мистецтв: перевіряємо свої компетентності Гра-вікторина «У світі мистецтва» Тематичне оцінювання |
|
Частина ІІ. Новітні мистецькі явища. Дизайн Розділ ІІІ. Дизайн і музика сьогодення: на шляху до діалогу.
|
|||
17 |
1-2 |
Дизайн і його види. А) Створити абстрактну композицію для декору предметів( ліплення пластиліновими джгутиками) Перетворити повсякденний предмет в декоративний |
|
18 |
|
Графічний дизайн Створити монограму з перших літер свого імені та прізвища (графічні матеріали) |
|
19 |
3-4 |
Секрети промислового дизайну Розробити дизайн фото рамки.,настінного годинника(матеріали на вибір) |
|
20 |
|
Дизайн одягу, іграшок та сувенірів Розробити дизайн екосумки. Розробити дизайн сувеніра для фестивалю. |
|
21 |
5-6 |
Дизайн середовища . Інтер’єр Зобразити ескіз інтер’єру з двома точками сходження (кольорові олівці) |
|
22 |
|
Екстер’єр (групова робота) Створити композицію( колаж) «Парк розваг» |
|
23 |
7-8 |
Життя в гармонії з природою. Біоніка. З папьє-маше та природніх матеріалів створити садову прикрасу за попереднім ескізом. |
|
24 |
|
Ландшафтний дизайн Макет ландшафту із простим архітектурним об’єктом (альтанка, місток, ліхтарик, декоративна лавиця тощо) в обраному стилі (робота в групах). |
|
25 |
9 |
Дизайн масових заходів. Реклама. Фірмовий стиль. Розробити фірмовий стиль сувенірної продукції за мотивами української народної пісні. . Створення фірмового стилю школи Ескізи герба, логотипу (колективна робота) (графіка) Тематичне оцінювання |
|
26 |
10-11 |
Новаторські художні явища. Артпрактики. Створити незвичний образ тварини з різних побутових речей, уживаних раніше (бріколаж) |
|
27 |
|
Придумати ідею перфомансу до свята останнього дзвоника
|
|
28 |
12-13 |
Дитячі образи в дзеркалі традицій і новаторства Вічні теми в мистецтві Виготовити яскраві кольорові прикраси для оформлення шкільних приміщень. (паперопластика)
|
|
29 |
|
Колективна робота |
|
30 |
14 |
Панорама мистецтв: перевіряємо свої компетентності Гра-вікторина «Мистецтво дизайну» Дизайн одягу. Мода й культура Ескіз костюму для власного гардеробу (графіка)
|
|
31 |
|
Національні традиції в одязі Ескіз сучасного костюму в народному стилі (графіка)
|
|
32 |
|
Дизайн зачісок. (графіка) Тематичне оцінювання |
|
33-34 |
15 |
Узагальнюючий урок. Урок-екскурсія |
|