Мистецтво 9 клас "Реклама"

Про матеріал
В конспекті розміщена інформація про рекламу,та як проводити урок на цю тему)
Перегляд файлу

Тема: Реклама як мистецтво

Що означає поняття «Реклама»?

Всі ваші тлумачення правильні, схожі, вони доповнюють одне одного. Єдиного визначення нема.

 «Реклама – це рукописне, друковане, усне чи графічне повідомлення про особу, товари, послуги, або суспільний рух, відкрито опубліковане рекламодавцем та оплачене з метою збільшення обсягів збуту, розширення клієнтури, одержання голосів бо суспільної підтримки».

Історія розвитку реклами:

Історія реклами нараховує вже тисячоріччя, вона тісно пов'язана з процесом розвитку людського суспільства і його економічного життя. Серед рекламних звертань, що дійшли до нас – єгипетський папірус, у якому повідомляється про продаж раба. Глиняні пластини сповіщають жителів древніх фінікійських міст про реалізацію різних товарів, послугах і розвагах. От як звучала «рекламна пісня» древнього жителя Афін: «Щоб сяяли очі, щоб червоніли щоки, щоб надовго збереглася дівоча врода, розумна жінка буде купувати косметику за розумними цінами в Эскліптоса». Один з настінних розписів у Помпеях розхвалював політичного діяча і призивав народ віддати за нього свої голоси. Вибілені вапном стіни на вулицях Древнього Рима – «альбумуси» – були розкреслені на квадрати, у які лихварі і торговці вугіллям чи пурпурною фарбою вписували свої оголошення. Елементи реклами використовували і середньовічні ремісники, що ставили особисте клеймо на своїх товарах. Теофраст Реностно відкрив у 1630 році в Парижі довідкову контору, що розміщала рекламні оголошення у «Французькій газеті». Різке зростання промислового виробництва, пов'язане з розвитком капіталістичних відносин, потребувало більш високого рівня рекламної діяльності. Наприкінці XIX - початку XX століть з'являються спеціалізовані рекламні агентства. Вони поступово перетворюються з оптових торговців газетними площами під оголошення в ділових партнерів рекламодавців. Агентства тепер виконують також творчі і дослідницькі функції.Ще більш зросла роль реклами після широкого розвитку в XX столітті нових засобів масової інформації: радіо (20 — 30-і роки) і телебачення (у США — 40-і роки).

Давайте розглянемо основні функції реклами:

1. Інформаційна;

2. Переконуюча;

3. Нагадувальна;

4. Емоційна

Тепер кожну функцію розтлумачимо та підтвердимо експериментами

Експеримент №1

Напишіть усі вам відомі марки телефонів. Порахуйте скільки ви написали. Свої результати я демонструю вам на слайді №. Тепер зверніть увагу на число 62 – саме така кількість назв марок найпоширеніша, ви їх легко можете знайти на сайті «Розетка».

Запитання:

  1. Ви зайшли у магазин купити новий телефон, на що ви звернете увагу в першу чергу?
  2. Перед вами два ідентичних телефони за якістю, але одна фірма знайома, а інша – ні, який ви оберете?

Висновок: Інформаційна функція інформує нас про наявність товару, його якості.  Товари, які рекламуються, ми й знаємо, усі інші залишаються без уваги.

Експеримент №2

На парті 5-7 пачок чаю, обираємо одного учня, щоб розрекламував 1 чай.

Запитання: Який чай рекламувався? Дайте йому невеличку характеристику.

Тепер назвіть усі чаї, які стояли поряд, дайте їм характеристику.

Висновок: переконуюча функція грунтується та тому, що вас переконують обрати саме цей товар, акцентують на ньому увагу, на його перевагах.

Експеримент № 3

Ви знаєте про бренд Кока-Кола? Чи бачили ви цю рекламу? Вона змінюється?

Яскравим прикладом нагадувальної реклами буде бренд Кока-Кола.

Джон Смит Пембертон, фармацевт із Атланти (штат Джорджия, США), одного разу змішав Бордо й листи коки, створивши, таким чином, кокаїнове вино. Потім рецепт був змінений і, як виявилося, навіть без алкогольної складової напій непоганий.

Оновлений напій складався із трьох частин листів коки й однієї частини горіхів коли, завдяки чому й одержав свою назву. Джон Пембертон відніс свій створений напій в аптеку.  Позиціонувалася тоді Cоcа-Colа як ліки від будь-яких нервових розладів, гастриту. Продавався напій не дуже активно.  Згодом сироп став газованим і поміняв свій склад, куди ввійшли тепер екстракти лайма, апельсина й мускатного горіха, а також ванілін і кофеїн. Однак своєму творцеві багатства цей рецепт так не приніс — 16 серпня 1888 року Джон Пембертон умер в нищиті.

Парою років пізніше в Атлантові приїжджає бідний комерсант із Ірландії Аза Кендлер. Із щирою вірою у свій успіх у Новому Світлі він здобуває у вдови Пембертона рецепт Cоcа-Colа за більші на той час гроші – 2300 доларів. В 1892 році Аза зареєстрував компанію й товарний знак.

Висновок:  Нагадувальна реклама, не дозволяє нам забути бренд, вона слугує для його підтримки.

Експеримент №4

Реклама повинна викликати емоції, для чого?

Чи є реклама яка вам найбільше запам*яталася?

  1. Осмислення нових знань

Як написати оригінальний рекламний текст?

Мова: чітка, влучна, лаконічна. Менше слів – більше змісту!

Тепер розглядаємо усі аспекти:

  1. Оригінальна назва
  2. Слоган
  3. Звернути увагу на особливість вашого товару
  4. Зазначити найкращі якості, переваги
  5. Емоційно вплинути на покупця
  6. Вигідна пропозиція

5.Практичне застосування набутих знань (створення власного оригінального рекламного тексту).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. гончар богдан
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1248
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку